Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W dniu 25.11.2014 odwiedziłem stacje Orlen i muszę przyznać, ku mojemu zadowoleniu wszystko na stacji było ok. Już przy wejściu zostałem serdecznie powitany przez kasjera, a na moja prośbę o pomoc w odnalezieniu żarówki z uśmiechem i dużą życzliwością wyraził chęć pomocy. Po kilku chwilach poszukiwań, w trakcie których odbyliśmy miłą rozmowę udało się rozwiązać mój problem.Polecam wszystkim gorąco tą stacje.
Kilka dni temu odwiedziłem salon T-mobile i muszę powiedzieć, że obsługujący mnie młody człowiek miał dosyć dużą wiedzę na temat prezentowanych telefonów. Potrafił mnie zaciekawić swoją wiedzą i był bardzo konkretny. Można polecić ten salon.
Żona zamówiła internet w Netti z promocji i okazało się, że internet nie działa. Po kilku dniach gdy udało skontaktować się z infolinią serwisant nie wiedział czemu ciągle niema internetu i po chwili okazało się, ż go nia załączyli. Nadomiar tego okazało się również, że ruter z Netii jest jakiś felerny i nie "sieje" internetu. Serwisant twierdził, że wszystko jest ok ale na żadnym komputerze nie działał internet radiowo - po 4 minutach się rozłanczał i jak się okazało oprogramowanie w ruterze jest z zeszłego roku, a internet został zamówiony miesiąc temu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.