Piąty w Polsce, a pierwszy w Łodzi sklep polskiego projektanta (Rafała Czapula) Standard wykończenia i ekspozycja zbliżona do pozostałych salonów - w Warszawie, Poznaniu czy Wrocławiu. Personel już od wejścia odpowiednio zareagował - kontakt wzrokowy, uśmiech, przywitanie. Koszule bardzo dokładnie poskładane, posortowane rozmiarami, także z odnalezieniem konkretnego rozmiaru nie było problemu. Garnitury, marynarki na wieszakach - przejrzyście ułożone. Ceny na każdej metce artykułów, które sprawdziłem. Sprzedawca kompetentny, spontanicznie - bez "służbowego nadęcia" przedstawił asortyment z najnowszej kolekcji oraz zaproponował towar promocyjny. Czas obsługi - jak pisałem wcześniej - prawidłowy, reakcja natychmiastowa, chętne doradztwo. Pewna "5"
Sklep przyciąga uwagę już przechodząc obok niego. Zaraz po wejściu rzuca się w oczy przestronność salonu oraz panujący porządek na półkach i wieszakach. Czytelne oznakowanie art. przecenionych - wyprzedażowych. Koszule poukładane rozmiarami - bez problemu znalazłem swój. Ekspedientka po kilku minutach zaproponowała pomoc i wskazała przymierzalnie. Zainteresowała się czy koszula pasuje jeszcze przed moim wyjściem z przymierzalni. Obsługa sklepu uśmiechnięta, uprzejma, chętnie doradza. Jedynym mankamentem podczas całej wizyty to brak reklamówek oraz niepotrzebna uwaga nt tego, że czekałem za 20gr reszty!
Po wejściu do sklepu doradca podszedł dopiero po wcześniejszej prośbie - zbyt późna reakcja. Pokazał interesujący produkt i krótko go omówił, przedstawił skład. Sprzedawca niechętnie chciał wyszukać podobny produkt, lecz tańszy. Asortyment dostępny prawidłowo wyeksponowany, ceny widoczne nad każdym produktem. Zbyt "nachalne" zachowanie ochroniarza - mało dyskretny. Bałagan na dolnej półce regału z perfumami (porozrzucane papierki z zapachami)
Zaraz po wejściu do salonu sprzedawca nawiązał kontakt wzrokowy, uśmiechnął się. Po kilku minutach sprzedawca podszedł, okazał zainteresowanie i przedstawił ofertę. Po krótkiej rozmowie (10min) handlowiec zaprosił na jazdę próbną. Po powrocie do salonu prawdziwym profesjonalizmem okazało się zaproponowanie kawy i wspólne omówienie wrażeń dot. auta i warunków zakupu. Wygląd salonu - czysto, szeroka gama samochodów demonstracyjnych, widoczne zainteresowanie klientem pozostałych pracowników.
Ogólne wrażenie po wejściu do placówki jest dobre - w miarę schludnie, dostępność ulotek i materiałów informacyjnych, plakaty z najnowszej kampanii reklamowej, sporo miejsc siedzących. Upalny dzień, a tu brak włączonej klimatyzacji. Obsługujących były jedynie dwie osoby (z dostępnych pięciu stanowisk) - zaznaczam, iż wizyta odbyła się 10-ego (większość osób otrzymuje wynagrodzenie w tym dniu) Czekałem 50 min nim przyszła moja kolejka, wreszcie podchodząc do stanowiska moim oczom ukazała się tabliczka "STANOWISKO NIECZYNNE - ZAPRASZAMY DO KASY OBOK" - fatalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.