Volvo

(3.32)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 14)

Będąc w podróży...
Będąc w podróży byłem zmuszony skorzystać z serwisu Volvo w Krakowie z powodu awarii silnika. Jako, że zależało mi na czasie zadzwoniłem uprzednio czy jest taka możliwość by zdiagnozowano usterkę "od ręki" o czym mnie oczywiście zapewniono. Po przyjeździe do Salonu i Serwis Volvo Kraków – Wadowscy okazał się, że muszę jednak zaczekać bo nie ma możliwości sprawdzenia rodzaju usterki z marszu, wbrew zapewnieniom Pani z obsługi. Na moje pytanie dlaczego mnie zatem wprowadziła w błąd odrzekła, że to nie jej wina, że salon nie posiada przenośnego komputera i muszę zaczekać aż zwolni się miejsce na warsztacie. Podczas kilkugodzinnego pobytu w salonie nie zaproponowano nam nic do picia pomimo, że siedzieliśmy na przeciwko biurka obsługi klienta serwisu co w odniesieniu do innych klientów serwisu było standardem - jak rozumiem przyjezdnym klientom kawa lub woda w Salonie Volvo Kraków – Wadowscy nie przysługuje. To oczywiście nie problem ponieważ udaliśmy się na pobliską stację benzynową i wróciliśmy z własną kawą co nie uszło uwagi obsługi salonu lecz jakiejkolwiek refleksji. Bardzo frustrująca była niekompetencja lub złośliwość Pani, która nie potrafiła ustalić ile potrwa diagnostyka i odnoszę subiektywne wrażenie, że cała operacja celowo trwała dłużej niż by mogła. Odtąd szerokim łukiem omijam Salon Volvo Kraków – Wadowscy przy ul. Opolskiej.

moby_wb

19.05.2020

Placówka

Kraków, opolska

Nie zgadzam się (0)
Przez błędne informacje...
Przez błędne informacje na oficjalnej stronie internetowej Volvo Auto Polska zostałem narażony na stratę ok. 2000 PLN. Firma nie poczuwała się do żadnej odpowiedzialności. Finalnie po kilkumiesięcznym (!) umywaniu rąk i pozostawianiu moich reklamacji bez odpowiedzi, zaproponowali refundację połowy mojej straty. Czyli za ich błąd mam ponieść stratę w wysokości ok. 1000 PLN.Oto w skrócie jak wygląda jakość obsługi w wykonaniu centrali Volvo Auto Polska: 1. Gdy wskazałem, że przez błędną informację na stronie www podjąłem niekorzystną dla siebie decyzję finansową, informację na stronie poprawili w ciągu kilku godzin, ale w sprawie mojej straty przez kilka tygodni nic nie odpowiedzieli. 2. Kiedy więc napisałem reklamację do centrali w Warszawie, poproszono mnie o nr nadwozia, aktualny stan licznika i kazano czekać. Przez 3 miesiące więcej się nie odezwali. 3. Gdy po tym czasie na Facebooku zapytałem co się dzieje z moją reklamacją, odpowiedzieli, że nikt w centrali nic nie wie o takiej reklamacji.4. Kiedy w końcu napisałem skargę do centrali w Goetebrogu, wreszcie odpowiedzieli mi z Polski - że nieprawdą jest, iż przez 3 miesiące nie było odpowiedzi na moją reklamację, a poza tym, że nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności za moją stratę. 5. Napisałem więc po raz kolejny i znów przez 2 tygodnie nic nie odpowiedzieli. 6. Po kolejnym ponagleniu przez Szwecję, sprawę zakończyliśmy następującymi ustaleniami:- ktoś był chory, nikt go nie zastępował i dlatego informacja na stronie była nieaktualna- ktoś faktycznie zajmował się moją reklamacją, ale później zapomniał się ze mną skontaktować- kto inny szukał tej reklamacji na moją prośbę zgłoszoną przez Facebooka, ale nie dotarł do właściwych osób- choć moja reklamacja była skierowana do centrali Volvo Auto Polska, osoba odpowiedzialna za to w centrali dowiedziała się o niej dopiero po interwencji przez centralę w Goeteborgu- zaproponowali mi refundację połowy straty jakiej doznałem, tj. za ich błąd ja mam zapłacić ok. 1000 PLN (w końcu to moja wina, że zaufałem ich oficjalnej stronie internetowej, no nie?)Rozumiem, że nieprawidłowości mogą się zdarzyć w każdej firmie. Ale taka ich liczba w odniesieniu do jednego klienta to dowód na to, że Volvo Auto Polska po prostu nie trzyma żadnych standardów jakości obsługi.Jak pisze A.P: "Od tego, jak załatwiona zostanie reklamacja, zależy, czy Klient pozostanie naszym Klientem, czy też zwróci się do konkurencji.". W moim wypadku po tym jak została potraktowana moja reklamacja, wiem, że mój kolejny samochód to nie będzie Volvo.

zarejestrowany-uzytkownik

05.04.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszedłem do salonu...
Wszedłem do salonu Volvo w Olsztynie na ul Pstrowskiego 28A.Po chwili podszedł do mnie elegancko ubrany Pan i zapytał w czym może pomóc.Dowiedziawszy się,że myśle o zmianie samochodu, wypytał jakie auto by mnie interesowało i zaproponował jazdę próbną.Podczas rozmowy zaproponowano mi coś do picia,popijając kawę rozmawialiśmy o ewentualnej płatności za auto.Sprzedawca był bardzo miły i profesjonalny, wydrukował mi charmonogram spłaty ratalnej jak i też leasingowej-bo takie mnie interesowały.Na wszelkie moje pytania udzielal wyczerpujących odpowiedzi.Po wypełnieniu stosownej dokumentacji i krótkim instruktarzu, otrzymalem do dyspozycji na 2 godziny Volvo XC 90. Co do obsługi w w/w salonie nie mogę mieć żadnych zastrzeżen. Cały personel był schludnie ubrany, w salonie wyczówalny był miły zapach,wszędzie było czysto.Za 2 godziny testowania nic nie płaciłem, zaproponowano mi też do testowania Volvo XC 60. mógłbym z niego korzystać nawet cały wekend, uprzedzono mnie,że wtedy pokrywam koszty wyjeżdżonego paliwa. Z salonu wyszedłem bardzo zadowolony!!!

zarejestrowany-uzytkownik

20.04.2012

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 28A

Nie zgadzam się (0)
Jestem zainteresowany zakupem...
Jestem zainteresowany zakupem nowego samochodu. Odwiedzam salony samochodowe marek, którymi jestem zainteresowany. Po wejściu zacząłem oglądać interesujący mnie model auta. nik mnie nie przywitał. po około 3 minutach podszedł sprzedawca i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałem o jakie auto mi chodzi. Powiedział, że ten model jest dostępny w bardzo długim czasie. Nie ma koloru, który mnie interesuje i jak chce to zaprasza mnie do biurka i przedstawia auta takie jaki są dostępne na parkingu za salonem.

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2011

Placówka

Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 51

Nie zgadzam się (0)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu do salonu sprzedawca nawiązał kontakt wzrokowy, uśmiechnął się. Po kilku minutach sprzedawca podszedł, okazał zainteresowanie i przedstawił ofertę. Po krótkiej rozmowie (10min) handlowiec zaprosił na jazdę próbną. Po powrocie do salonu prawdziwym profesjonalizmem okazało się zaproponowanie kawy i wspólne omówienie wrażeń dot. auta i warunków zakupu. Wygląd salonu - czysto, szeroka gama samochodów demonstracyjnych, widoczne zainteresowanie klientem pozostałych pracowników.

Michał_1420

12.08.2011

Placówka

Łódź, ul. Kolumny 1

Nie zgadzam się (1)
Umówiłam się ze...
Umówiłam się ze znajomym w salonie samochodowym Volvo w celu wyboru modelu S40. Na miejsce przyjechałam ok. 30 minut wcześniej, więc sama zaczęłam oglądać auto. Wsiadałam do środka, oglądałam bagażnik, samochód z zewnątrz, inne modele...nie podszedł do mnie nikt ze sprzedawców. W momencie pojawienia się mężczyzny, obsługa w postaci Pana handlowca znalazła się od razu. Wniosek : kobiety w tym salonie nie są traktowane poważnie, jako potencjalni kupcy.

zarejestrowany-uzytkownik

01.08.2011

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska

Nie zgadzam się (4)
Przez nasze polskie,...
Przez nasze polskie, szmatławe, dziurawe pseudo-drogi wreszcie przekonałam się, jak działa Volvo Assistance. Usługa ta dotyczy wszystkich aut marki, zakupionych w Polsce. Trwa, o ile dobrze pamiętam, 2,5 roku od nabycia pojazdu. Polega ona na tym, że w razie problemów z samochodem VI organizuje kierowcy pomoc w rozwiązaniu problemu. W moim przypadku chodziło o kamień, który dostał się między tarcze hamulcowe i uniemożliwiał dalszą jazdę. Szczęście w nieszczęściu, że stało się to blisko domu, dzięki czemu operację ratunkową można było odroczyć do rana. Pracownik infolinii wyjaśnił mi, że o dowolnej, zaproponowanej przeze mnie godzinie (przez całą dobę) pod dom podjedzie zamówiona laweta i zawiezie samochód do serwisu firmowego, gdzie zostanie on przywrócony do stanu pełnej używalności. Z uwagi na to, że mieszkam pod Warszawą, w ramach usługi możliwa była 'dostawa' auta do najbliższego serwisu volvo; gdyby problem z samochodem wystąpił w granicach administracyjnych miasta, wtedy mogłabym wybrać dowolny serwis w całej Warszawie. Laweta zjawiła się punktualnie co do minuty, w serwisie, mimo że formalnie otwierał się o 8.00 rano, ochroniarz wpuścił mnie do środka pół godziny wcześniej. Problem usunięto szybko i sprawnie. Pełen profesjonalizm. Szkoda tylko, że lata lecą, a stan polskich dróg nie dość, że się nie poprawia, to teraz już wręcz wymusza zakup terenówek. Problem w tym, że nie każdy może sobie na taki środek lokomocji pozwolić.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Do salonu dojazd...
Do salonu dojazd jest bardzo łatwy i dość dobrze oznaczony. Salon jest otwarty od roku, dlatego też wygląda dość imponująco z zewnątrz. Po wejściu do salonu ogarnęła mnie bardzo przyjemna atmosfera. Bardzo ładny zapach unosił się w powietrzu. Pachniało nowym samochodem. Podszedłem do jednego z modeli samochodów oglądając dane techniczne modelu. Podeszła do mnie młoda Pani i zapytała się czy w czymś pomóc. Powiedziałem, że tylko się rozglądam i jak będę czegoś potrzebował to podejdę. Pani była uśmiechnięta i wyglądała na osobę, która lubi swoją pracę. Ogólnie muszę powiedzieć, że mimo dość krótkiej wizyty, jakość zarówno obsługi jak i wyglądu salonu oceniam bardzo dobrze.

zalogowany_użytkownik

01.12.2010

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 299A

Nie zgadzam się (0)
Przywitanie - w...
Przywitanie - w ciągu 2 minut podszedł sprzedawca przedstawił się i zapytał o cel wizyty. Przeprowadził analizę potrzeb , ale nie wykazał się aktywnym słuchaniem i zbyt szybko przeszedł do fazy prezentacji produktu. Tutaj wykazał się dobrą wiedzą produktową i z dużym zaangażowaniem opowiadał o modelu V-40 podkreślają jego przewagi konkurencyjne i atrakcyjną ofertę finansową. Nie zaproponował jazdy próbnej. Moją sugestię skwitował "musimy się umówić". Poprosił o kontakt. Zapytał czy przesłać ofertę , poprosiłem o kontakt 19.04. Profesjonalnie się pożegnał przekazując cennik i prospekt. Do godz 19.00 pomimo deklarowanego terminu kontaktu nie podjął inicjatywy.

Andrzej_392

20.04.2010

Placówka

Wrocław, Brucknera 55

Nie zgadzam się (31)
po wejściu do...
po wejściu do salonu odczułam jakby lekceważące spojrzenia pracowników. Wyglądało to jakby moja osoba znalazła się w nieodpowiednim dla mnie miejscu. Oboje z narzeczonym podeszliśmy do pierwszego z samochodów, po czym pracownik salonu spytał lekceważąco "w czym mogę pomóc?" Ubrany był w mało poważny garnitur, bardzo nieelegancki i niemodny.. Nie wiem czy nie przelewa im się w pracy czy jest tego inny powód...ogólny wygląd tez nie był zbyt świeży (nieogolona twarz i nie przystrzyżone włosy). Po moim pytaniu "co powiedziałby Pan na temat wybranego przeze mnie modelu samochodu" pracownik sie głupio uśmiechał i nie potrafił nic powiedzieć. Na końcu stwierdził, ze na temat tej marki nic nie trzeba mówic. Poczułam się zlekceważona i odechciało mi sie rozmawiac z tym Panem ale jednak próbowałam dalej pociągnąć rozmowę i spytalam o inne szczegóły na temat modelu samochodu. Sprzedawca zaczął mruczeć cos pod nosem i zapadła cisza. Ogólne moje wrażenie tego salonu jest bardzo negatywne. Znudzeni pracownicy, chyba niezadowoleni ze swojej pracy.. Natomiast samochody super!! Mogłabym o nich mówić i mówić :) taka praca to marzenie :) pozdrawiam

zalogowany_użytkownik

30.07.2009

Placówka

Olsztyn, ul. Mochnackiego 4

Nie zgadzam się (17)
Bardzo dobre podejście...
Bardzo dobre podejście do klienta, wizyta była umówiona na 9.30, Pan z serwisu zajął się mna 20 min wcześniej od planowanego przeglądu auta, był rzeczowy, konkretny, służył radą, zadawał pytanie celem nawiązania rozmowy i wypytania o samochód ogólnie poczułem zainteresowanie swoją skromną osobą i troskę ze strony pracowników servisu, Panowie zoobowiązali sie mnie powiadomić drogą mejlową o wycenie serwisowanych cześci terminie ewentualnej naprawy samochodu, widać pełną kulturę pracowników serwisu i salonu sprzedaży.Nie oseniano klienta po wyglądzie zewnętrznym tylko potraktowana jak przyszłego klienta salonu i serwisu co da firmie jakieś pewne zyski to ważne.

Tomasz_259

29.03.2009

Placówka

Gdańsk, Kartuska 410

Nie zgadzam się (31)
w dniu dzisiejszym...
w dniu dzisiejszym wraz z mężem udałam się do salonu samochodowego marki VOLVO w celu obejrzenia nowego modelu volvo xc70. Obsługujący nas doradca /krystian b./ swoją wiedzą potrafił nas zainteresować tym modelem zaprezentował także inne pojazdy ze "stajni" volvo. Chętnie zaprezentował nam dostępną gamę kolorystyczną nadwozi jak i wyposażenie wnętrza pojazdu. doradził także model który odpowiada naszym oczekiwaniom. Jego prezentacja odbyła się nie tylko na "sucho" ale pokazał nam także samochody od środka pozwalając wsiąść do nich a nawet posprawdzać wszystkie zakamarki każdego z interesujących nas modeli. Na koniec zaproponował nam jazdę próbną z której oczywiście skorzystamy w dogodnym nam terminie.

Monika_38

12.11.2008

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 299A

Nie zgadzam się (26)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z wizytą do salonu VOLVO w celu zakupu półki która zakrywałaby dziurę po orginalnym radiu. Na początku Pan który mnie obsługiwał wydawał się być bardzo miły - niestey pierwsze wrażenie tak tylko zadzaiłaało. Później nie podobało mi się to że usilnie chciał pokazać jak negocjuje dla mnie cenę przez telefon było to bardzo niesmaczne i oczywiście cała moja obsługa trwała 30 mniut. ZOstałam zapewniona, że towar który zamówilam będzie w czwartek (9.10.) w salonie i miałam otrzymać telefon z potwierdzeniem obecności towaru bądź jego braku niestety do dziś nie dostałam żadnej informacji.

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2008

Placówka

Katowice, 73 Pułku Piechoty 1

Nie zgadzam się (21)
W dniu 11.07.08...
W dniu 11.07.08 chciałam zakupić część do samochodu Volvo. Pracownik serwisu od razu zainteresował się klientem, w chwili obecnej przyjmował innego klienta, ale pomógł mi. Zaprowadził do poczekalni i zaproponował kawę. Obsługa w pełni profesjonalna!

Joanna_170

17.09.2008

Placówka

Gdańsk, Kartuska 410

Nie zgadzam się (33)

Volvo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Volvo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Będąc w podróży...
Będąc w podróży byłem zmuszony skorzystać z serwisu Volvo w Krakowie z powodu awarii silnika. Jako, że zależało mi na czasie zadzwoniłem uprzednio czy jest taka możliwość by zdiagnozowano usterkę "od ręki" o czym mnie oczywiście zapewniono. Po przyjeździe do Salonu i Serwis Volvo Kraków – Wadowscy okazał się, że muszę jednak zaczekać bo nie ma możliwości sprawdzenia rodzaju usterki z marszu, wbrew zapewnieniom Pani z obsługi. Na moje pytanie dlaczego mnie zatem wprowadziła w błąd odrzekła, że to nie jej wina, że salon nie posiada przenośnego komputera i muszę zaczekać aż zwolni się miejsce na warsztacie. Podczas kilkugodzinnego pobytu w salonie nie zaproponowano nam nic do picia pomimo, że siedzieliśmy na przeciwko biurka obsługi klienta serwisu co w odniesieniu do innych klientów serwisu było standardem - jak rozumiem przyjezdnym klientom kawa lub woda w Salonie Volvo Kraków – Wadowscy nie przysługuje. To oczywiście nie problem ponieważ udaliśmy się na pobliską stację benzynową i wróciliśmy z własną kawą co nie uszło uwagi obsługi salonu lecz jakiejkolwiek refleksji. Bardzo frustrująca była niekompetencja lub złośliwość Pani, która nie potrafiła ustalić ile potrwa diagnostyka i odnoszę subiektywne wrażenie, że cała operacja celowo trwała dłużej niż by mogła. Odtąd szerokim łukiem omijam Salon Volvo Kraków – Wadowscy przy ul. Opolskiej.