Opinie użytkownika (4)

Trasę z Puław...
Trasę z Puław do Dęblina obsługują m.in. busy firmy Stanbus, którymi czasem się przemieszczam. Jeżdżą w zasadzie zgodnie z rozkładem jazdy i całkiem sprawnie można dostać się do wybranego celu. Cena biletu porównywalna z innymi przewoźnikami, bus całkiem nowy i czysty, jednak zbyt ciasny - mam na myśli odległości między siedzeniami i szerokość korytarza. Gdy jest więcej osób stojących trzeba się przeciskać do wyjścia. Kierowca sprawnie sprzedaje bilety (i od jakiegoś czasu zawsze je wręcza pasażerowi). Jeden z kierowców jeździ dość ostro tzn. zbyt szybko rusza i gwałtownie hamuje - kilkakrotnie miałam problem z utrzymaniem równowagi. Dysponuje też małą karteczką z rozkładem jazdy, którą można zawsze otrzymać. Jest ona podstawowym źródłem informacji o kursach, gdyż na niektórych przystankach na trasie są błędnie zawieszone tabliczki z godzinami odjazdu i sądzę, że sporadycznie jeżdżących pasażerów, wprowadzają w błąd. Jakieś 2 lata temu zwróciłam uwagę kierowcy na niewłaściwe oznaczenie, ale niestety jak grochem o ścianę. Czyżby firmie nie zależało na klientach?

Miśka_3

02.12.2011

Stanbus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Większość z nas...
Większość z nas uważa wizytę w urzędzie jako zło konieczne. Ja jednak zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Potrzebowałam wypis z rejestrów gruntów. Długo odkładałam wyprawę do Starostwa, gdyż powszechnie znane, promowane przez media, negatywne nastawienie do urzędu i mnie zniechęcało. Wybrałam jednak dzień (środa) , w którym urząd jest czynny nieco dłużej bo do godziny 16.00. I słusznie – interesantów po godz. 15.00 już prawie nie było. Sympatyczny Pan w kancelarii skierował mnie do właściwego pokoju i pracownika. Pani urzędniczka, miła i kompetentna, udzieliła informacji i pomogła wypełnić stosowny wniosek. Następnie wniosek złożyłam we wskazanym okienku, w którym otrzymałam też fakturę. Obok zlokalizowana jest agencja banku PKO BP, która jak się okazało przy wpłatach do 50zł na konto urzędu - nie pobiera prowizji. Wszystko przebiegło sprawnie i szybko. Ogólne wrażenie również bardzo pozytywne: pokoje które musiałam odwiedzić mieszczą się na parterze budynku w niedalekiej odległości od siebie, odnowione, czyste i funkcjonalnie urządzone, urzędnicy posiadają identyfikatory i są bardzo uprzejmi. Zauważyłam, że Starostwo szczyci się certyfikatem ISO i w tym przypadku mogę śmiało stwierdzić, że został on zasłużenie przyznany.

Miśka_3

02.12.2011

Starostwo Powiatowe w Puławach

Placówka

Puławy, Królewska 19

Nie zgadzam się (2)
Tecso w Puławach...
Tecso w Puławach położone jest na peryferiach miasta i zazwyczaj w tygodniu nie ma „inwazji” klientów. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda w weekendy. Zwłaszcza teraz, gdy szaleństwo przedświątecznych zakupów i prezentów już się rozpoczęło. Market otwarty 24 h/dobę kusi promocjami nocnych zakupów. Jednak w mojej ocenie jest zupełnie na to nie przygotowany. Sobotni ranek w Tesco to po prostu mega porażka tej sieci, obnażył jej brak organizacji i zarządzania. O godzinie 10,00 klientów było już całkiem sporo a sklep jakby nie był nimi zainteresowany: • brak wózków w sklepie i trzeba było wracać się na zewnątrz, • w wielu miejscach puste półki z informacją, że przepraszamy – chwilowy brak towaru, • ogólny bałagan i chaos – wiele towaru nie na swoim miejscu – wiem, że pozostawiony towar to wina klientów lecz to, że tak długo leży to niewątpliwie zasługa personelu, • pracownicy poszczególnych działów praktycznie niewidoczni – chyba byli w pracy tylko może jakieś niespodziewane zebranie czy przerwa?, gdyż przynajmniej 3- krotnie natknęłam się na wózki z paletami towaru a raz centralnie na środku alejki stał wózek z pustą paletą i kilkoma pustymi pudełkami i foliami – musiałam zawrócić, bo obok nie dało się przejść. • kasy samoobsługowe, z których chętnie korzystam w większości nieczynne – tylko 2 z chyba 6 były dostępne. • Będąc już w kolejce przy kasie przypomniałam sobie o chusteczkach higienicznych i niestety nie udało mi się ich szybko znaleźć – a o znalezieniu i zapytaniu pracownika działu mogłam tylko pomarzyć. Jedyny pozytyw tych zakupów – to bardzo miła pani w dziale mięsnym, która doradziła i ukroiła mi ładną szyneczkę na sos. Sos się udał – palce lizać.

Miśka_3

27.11.2011

Tesco

Placówka

Puławy, Dęblińska 20

Nie zgadzam się (5)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu tankuję wyłącznie na stacji Orlen, zazwyczaj wracając z pracy po godzinie 15. Na brak klientów stacja nie może narzekać, gdyż prawie zawsze o tej porze jest kolejka. Czas oczekiwania bywa różny, tym razem ok. 5-7 min. Dystrybutory (a w zasadzie wyłącznie dystrybutor LPG) obsługiwał jeden pracownik i niestety musiałam zatankować auto sama. Nie jest to trudne i jak każdy kierowca wiem co, jak i ile chcę wlać do baku, jednak przyzwyczaiłam się już do obsługi, która wykonywała za mnie tę czynność. Ja w tym czasie mogłam już podejść do kasy, w związku z czym cała operacja trwała krócej. Tego dnia zatankowałam i po chwili odczekanej w kolejce (sprawna i sympatyczna obsługa na dwie kasy) zapłaciłam. Kończąc transakcję podałam kartę Vitay (nie zawsze o tym pamiętam), która okazała się już nieaktualna. Zostałam uprzejmie poinformowana o wymianie kart i zaproponowano mi taką wymianę od reki - jeśli dysponuję czasem. Usłyszałam też, że system mógł już zablokować starą kartę i utracę zebrane punkty. Trochę mnie to zdziwiło gdyż sądziłam, że punkty, choć zbierane przy użyciu karty, są jednak przypisane osobie (skoro podawane były dane). Obsługująca mnie Pani wymieniła moją kartę i ku swojemu zaskoczeniu oświadczyła, że punkty zostały zachowane. Niby nic a jednak ucieszyła mnie ta informacja – jednak ktoś lub coś (czyt. system ) na mnie zaczekał. Podsumowując: dobra obsługa, pracownicy rozpoznawalni - w strojach firmowych, w sklepie i na stacji czysto. Wady: brak pracownika do obsługi pozostałych dystrybutorów i ta cena paliwa…

Miśka_3

25.11.2011

ORLEN

Placówka

Puławy, Lubelska 47

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi