Opinia użytkownika: Miśka_3
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Od jakiegoś czasu tankuję wyłącznie na stacji Orlen, zazwyczaj wracając z pracy po godzinie 15. Na brak klientów stacja nie może narzekać, gdyż prawie zawsze o tej porze jest kolejka. Czas oczekiwania bywa różny, tym razem ok. 5-7 min. Dystrybutory (a w zasadzie wyłącznie dystrybutor LPG) obsługiwał jeden pracownik i niestety musiałam zatankować auto sama. Nie jest to trudne i jak każdy kierowca wiem co, jak i ile chcę wlać do baku, jednak przyzwyczaiłam się już do obsługi, która wykonywała za mnie tę czynność. Ja w tym czasie mogłam już podejść do kasy, w związku z czym cała operacja trwała krócej. Tego dnia zatankowałam i po chwili odczekanej w kolejce (sprawna i sympatyczna obsługa na dwie kasy) zapłaciłam. Kończąc transakcję podałam kartę Vitay (nie zawsze o tym pamiętam), która okazała się już nieaktualna. Zostałam uprzejmie poinformowana o wymianie kart i zaproponowano mi taką wymianę od reki - jeśli dysponuję czasem. Usłyszałam też, że system mógł już zablokować starą kartę i utracę zebrane punkty. Trochę mnie to zdziwiło gdyż sądziłam, że punkty, choć zbierane przy użyciu karty, są jednak przypisane osobie (skoro podawane były dane). Obsługująca mnie Pani wymieniła moją kartę i ku swojemu zaskoczeniu oświadczyła, że punkty zostały zachowane. Niby nic a jednak ucieszyła mnie ta informacja – jednak ktoś lub coś (czyt. system ) na mnie zaczekał. Podsumowując: dobra obsługa, pracownicy rozpoznawalni - w strojach firmowych, w sklepie i na stacji czysto. Wady: brak pracownika do obsługi pozostałych dystrybutorów i ta cena paliwa…