Opinie użytkownika (21)

Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

ABC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Chata Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Groszek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Lewiatan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Małpka Express

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

odido

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Stokrotka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu,

Mfm

15.07.2016

Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mfm

15.07.2016

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma oferuje bezpłatne...
Firma oferuje bezpłatne badania słuchu oraz sprzęt medyczny do korekcji wad słuchu. Obsługa personelu jest bardzo profesjonalna, życzliwe podejście do klienta. Protetyk słuchu przedstawia bogatą ofertę aparatów słuchowych wraz z ich funkcjami i dostosowaniem do potrzeb klienta. Istnieje możliwość testowania aparatu słuchowego w warunkach poza punktem sprzedaży, po bezpłatnym wypożyczeniu sprzętu. Jest to niezmiernie ważne przed podjęciem decyzji.

Mfm

30.05.2014

AUDIOFON

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
TLK jest to...
TLK jest to sieć połączeń kolejowych dalekobieżnych. Po skorzystaniu z przejazdu pociągiem na trasie Białystok - Gdynia, mogę stwierdzić, że podróż nie należała do najprzyjemniejszych. Po wejściu do wagonu wskazanego na bilecie uderzył w nozdrza fetor roznoszący się w wagonie i przedziałach. Nieprzyjemny zapach unosił się w całym pociągu. Być może przyczyną był fatalny stan pomieszczeń WC - brud, zapchane muszle, brak wody do spłukiwania i do mycia rąk. Toalety zarówno w klasie drugiej, jak i pierwszej, poza nieczynnymi prezentowały się jednakowo koszmarnie. W pociągu zabrakło przedziału dla osób z małymi dziećmi. Konduktorzy w pociągu kontrolowali bilety, nie wykonując innych prac, np porządkowych. Obsadzenie miejsc siedzących było bardzo nieracjonalne. Niektóre wagony pociągu posiadały dużo wolnych miejsc,aż do końca trasy, a w niektórych podróżni byli bardzo stłoczeni, a nawet zmuszeni stać na korytarzu. Na trasie miały miejsce niewielkie opóźnienia, ale do stacji końcowej dotarliśmy na czas.

Mfm

15.05.2014

Twoje Linie Kolejowe TLK

Placówka

Warszawa, Żelazna 59a

Nie zgadzam się (0)
Sklep posiada ...
Sklep posiada bogatą ofertę handlową w każdym zakresie: artykuły spożywcze, przemysłowe, ekologiczne, alkoholowe o zróżnicowanych cenach, która zaspokoi każdego klienta. Personel jest bardzo sympatyczny, obsługa szybka i fachowa. W sklepie odbywają się prezentacje towarów połączone z degustacją, co umożliwia organoleptyczne zapoznanie się z ofertą spożywczą. Dodatkowym atutem jest możliwość wypełnienia kuponu Lotto.

Mfm

29.03.2014

Groszek

Placówka

Dzierżążno, KARTUSKA 316

Nie zgadzam się (0)
Hotel blisko morza...
Hotel blisko morza oferuje klientom wysokiej jakości usługi hotelowe i gastronomiczne, pokoje ze wspaniałym widokiem na Bałtyk, dużo miejsc rekreacyjnych dla dorosłych i dla dzieci. Personel hotelowy jest kompetentny i sympatyczny. W restauracji jest kącik dla dzieci. Bardzo różnorodne usługi SPA, siłownie, kręgielnia, basen dają możliwość wypoczynku i odnowy biologicznej o każdej porze roku. Jedynym mankamentem jest przejście z basenu do jacuzzi zewnętrznego. Gdy temperatury są dodatnie, jest ok, ale przy ujemnych temperaturach przejście jest oblodzone i wymaga nie lada zręczności od przechodzących, których nie brakuje.

Mfm

21.03.2014

Marine

Placówka

Kołobrzeg, Sułkowskiego

Nie zgadzam się (0)
Galeria Riviera jest...
Galeria Riviera jest nowoczesnym Centrum Handlowym z dodatkowymi usługami gastronomicznymi, rozrywkowymi, z zakresu urody i innymi. Duża ilość klientów jest zainteresowana tym miejscem. Jakość oferowanych usług i oferta handlowa jest dobra i zróżnicowana cenowo, jednak problem stanowi zbyt mała ilość miejsc siedzących w ciągu gastronomicznym oraz niezabezpieczone balkony (antresole ?), które mogą być przyczyną wypadku (niefrasobliwi klienci niekiedy zrzucają z góry śmieci na osoby na niższej kondygnacji, niebezpiecznie przy tym się wychylając - wypadkowi mogą ulec jedni i drudzy). Ochrona nie zauważa problemu.

Mfm

21.03.2014

Galeria Riviera

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Przychodnia w Kartuzach...
Przychodnia w Kartuzach oferuje usługi zarówno podstawowej opieki medycznej, jak i specjalistyczne. Do specjalistów rejestracja wyznacza terminy bardzo odległe. Sama procedura rejestracji jest dosyć uciążliwa dla osób chorych - długa kolejka, bardzo powolna praca osób pracujących w rejestracji, brak krzeseł dla oczekujących. Umówione konsultacje bywają przekładane. Czas oczekiwania, pomimo umówionej godziny jest długi. Tuż przed wizytą u lekarza trzeba ponownie rejestrować się, co dodatkowo wydłuża procedurę rejestracji. Toalety dla pacjentów są pozamykane, a po klucz trzeba iść do punktu rejestracji, co dla osób chorych i starszych jest bardzo uciążliwe. Pozytywny jest fakt, że lekarze - specjaliści i pielęgniarki wydają się być kompetentni w swej pracy i wykonywać ją dobrze.

Mfm

21.03.2014
Nie zgadzam się (0)
Dom czekolady -...
Dom czekolady - kawiarnia, lodziarnia w Centrum Riviera. Bogata oferta pysznych słodkości, nie tylko z czekolady, kaw, herbat, bardzo dobra kawa. Ceny nie należą do najniższych, ale rekompensuje to sympatyczna i sprawna obsługa..

Mfm

11.03.2014

Dom czekolady

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Aktualnie Miłosz Kaszuby....
Aktualnie Miłosz Kaszuby. Obiekt zmienił właściciela i nazwę, został rozbudowany, zmieniono wystrój, jednak nadal jest to miejsce godne polecenia. Oferta dań jest zróżnicowana, przystosowana do wymagań klientów o różnych upodobaniach kulinarnych. Restauracja dysponuje dobrze wyposażonym kącikiem zabaw dla dzieci wewnątrz i placem zabaw na zewnątrz. Serwowane potrawy i napoje są smaczne, obsługa bardzo miła, przyjaźnie nastawiona do klientów, nawet z rozbrykanymi dziećmi. Jeżeli ktoś lubi ryby, polecam szczególnie dorsza w migdałach, chociaż wszystkie potrawy są smaczne.

Mfm

08.03.2014

Korman

Placówka

Kartuzy, 3 Maja

Nie zgadzam się (0)
Bar oferuje potrawy...
Bar oferuje potrawy wegańskie i wegetariańskie oraz napoje przyrządzane z ekologicznych surowców. Potrawy są smaczne, estetycznie serwowane. Ceny potraw są zróżnicowane, jednak niezbyt wysokie. W barze jest bardzo czysto. Obsługa przez sympatyczny personel jest bardzo sprawna. i szybka. Bar jest przystosowany do potrzeb klientów z dziećmi w różnym wieku. Toaleta jest czysta, przystosowana do potrzeb małych dzieci.

Mfm

08.03.2014

Bioway

Placówka

Gdańsk, Miszewskiego 17

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi