W tym lokalu możemy zawsze liczyć na dobrą obsługę, która dokładnie zna menu i jest w stanie zdefiniować każdą potrawę, którą oferują. Jedzenie zawsze mnie zadowala, gdyż chodzę tam co jakiś czas. Jedno co jest nie fajne, to gdy jest wiele osób w restauracji, panuje straszny harmider, zgiełk. Niestety taka już jest sala tej restauracji.
Oceniam ten sklep słabo, nie ze względu na obsługę, bo do niej nie mogę się przyczepić. Pracownicy zachowują się jak w większości tego typu sklepów. Mianowicie potrzebuję pomocy, to jej udzielają. Bez nachalnych zachowań. Natomiast to co mnie w tym sklepie wręcz razi, to chaos, ogólnie panujący chaos. Tyczy się to usytuowania produktów, sposobie ich ulokowania, a w przypadku stoiska warzywa-owoce ich świeżości. Co do asortymentu, to jest on na średnim poziomie, gdyż wielu rzeczy nie ma, które są u konkurencji. Dział wędlin, jest totalną porażką. Niestety chcąc kupić porządną wędlinę, która nie ma konserwantów, jesteśmy skazani na jedną/ dwie szynki lub ich brak. Ocenę tą popieram regularnymi zakupami w tej sieci, ze względu na pewną akcję promocyjną. Sery na wagę, w większości są tak niskiej jakości, że plasterki kleją się jeden do drugiego, co uniemożliwia normalną ich konsumpcję. Także podsumowując, oprócz totalnego chaotycznego lokowania asortymentu, bez intuicyjności jakiejkolwiek, możemy też tutaj liczyć na bardzo leciwej jakości warzywa i owoce dodając do tego kompletu wędliny i sery. Jedno co przyciąga klientów to ciekawe akcje promocyjne kilka razy w roku. Z tego powodu awans na ocenę słabo z fatalne.
Sklep ten powinien być wzorem obsługi. Dlaczego? Obsługa nie jest nachalna, ale gdy potrzebujemy pomocy, są chętni jej udzielić, nie robią tego z łaski, tylko zachowują się tak jak by im sprawiało to przyjemność, co jest na prawdę w tych czasach bardzo dobrą i pożądaną cechą dobrego sprzedawcy.Jestem stałym klientem sklepu, nigdy nie miałem żadnego problemu z obsługą, zawsze wychodzę zadowolony z zakupu. Sklep jest schludny, czysty, a asortyment jest poukładany w logiczną całość, co ułatwia poruszanie się po sklepie, natomiast w chwili gdy nie umiemy czegoś znaleźć, każdy pracownik pokieruje w odpowiednią alejkę.
Obsługa sklepu ma duży plus za brak nachalności, która na mnie działa jak płachta na byka.Mogłem sobie w spokoju samemu po przyglądać się kilku modelom. Poprosiłem sprzedawcę i spytałem czy dany model był by dobrym wyborem, sprzedawca wybił mi go z głowy, z czym po części się zgadzam, natomiast promowanie tylko marki Sony mówiąc kolokwialnie nieco mnie wkurzyło. Nawet gdy uświadomiłem sprzedawcy, że ten model jest 600zł droższy od tego, którego wybrałem i posiada zdecydowanie mniej wydajny procesor, co dla moich potrzeb jest najważniejsze, sprzedawca przyznał rację po moim nacisku, ale mimo wszystko polecał tylko jeden model Sony. Nic innego nie potrafił zaproponować. Oczywiście rozmowa była kulturalna, obsługa miła oraz z pewnością kompetentna, natomiast wyczułem chęć na siłę wciśnięcia konkretnego produktu czego niestety pozytywnie nie mogę ocenić.
Wchodząc do sklepu około godziny 11.30 nie powitał mnie nikt słowem dzień dobry, ale to z racji tego, że nikogo nie było z przodu sklepu, dlatego nie odebrałem tego negatywnie, bo po chwili w moim kierunku zmierzał już pracownik. Zaczepiłem pracownika sam i poprosiłem, aby sprawdził mi konkretny model laptopa, czy jest dostępny na stanie, bo na stronie go nie było. Niestety nie było modelu wskazanego przeze mnie, natomiast pracownik starał się zaproponować inny. Oczywiście wszystko było ok, to jest duży plus, że pracownik proponuje inny towar, szkoda tylko, że tak na prawdę nie był w ogóle wtajemniczony w tą dziedzinę, może przesadzam pisząc w ogóle, bo coś tam Panu świtało, natomiast w technologiach XXI w. wszystko zmienia się z dnia na dzień i trzeba śledzić nowinki techniczne, aby móc klientowi doradzić tak jak powinien. Tym razem to ja podpowiadałem Panu sprzedawcy dlaczego ten procesor jest lepszy a ten gorszy. Także sklep oceniam na tak sobie, bo pomijając miłą atmosferę tam panującą, to brakuje niestety merytorycznej wiedzy na temat sprzedawanego sprzętu, może nie każdemu, ale akurat ja trafiłem na taką osobę.
Personel bardzo dobrze poinformowany o swoich produktach.
Miła i fachowa obsługa. Dobiorą rozmiar i poradzą czy dobrze się w czymś wygląda. Zawsze powiedzą "dzień dobry, w czym mogę pomóc ?", a przy kasie "dziękujemy i zapraszamy ponownie". Jednym słowem polecam jak najbardziej ! Jeśli mam być szczery to jeszcze lepiej czuje się na 3 stawach w H&M w tygodniu mniej ludzi ;)
Pozdrawiam!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.