Opinie użytkownika (4)

SFD to sklep...
SFD to sklep internetowy, który wyróżnia się wyjątkowo wysokimi standardami obsługi klienta. Miałem przyjemność dokonywać zakupów w tym sklepie wielokrotnie, a za każdym razem zamówienie było dostarczone zgodnie z ustalonym terminem. Ich asortyment jest naprawdę obszerny, a ceny są konkurencyjne w porównaniu do innych stron o podobnej tematyce. Co więcej, często można liczyć na dodatkowe bonusy lub nawet darmową przesyłkę przy zamówieniu powyżej określonej kwoty. Warto również podkreślić, że nie jest konieczne posiadanie konta użytkownika, aby dokonywać zakupów. SFD oferuje również szeroki wybór opcji dostawy, dzięki czemu każdy klient znajdzie odpowiednią dla siebie metodę dostarczenia zamówienia.

MateuszS

24.08.2023

SFD

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po przyjeździe na...
Po przyjeździe na stację, zaproponowano mi pomoc w tankowaniu paliwa. Podziękowałem jednak za obsługę, a pracownik skierował się do innego użytkownika. Po tankowaniu udałem się z 3 letnią córką do toalety. Stan toalet jak i asortyment był bez zarzutu. Po wszystkim skierowałem się do kasy. Pani rutynowo zaproponowała coś do jedzenia i picia podczas obsługi. Zachęciła również do instalacji aplikacji, kiedy zobaczyła, że punkty nabijam na kartę. Same ceny na stacji konkurencyjne z innymi placówkami Orlenu. Ogólnie sprawnie i miło.

MateuszS

17.08.2023

ORLEN

Placówka

Bydgoszcz, Glinki 65

Nie zgadzam się (0)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu rozpocząłem przeglądanie ofert ubezpieczeń OC/AC dla mojego samochodu. Skorzystałem z popularnych stron, na których możliwe jest porównanie ofert wielu różnych ubezpieczycieli. W trakcie przeszukiwania jednej z tych witryn, otrzymałem telefon bezpośrednio od przedstawiciela Towarzystwa Ubezpieczeniowego Uniqa, który odniósł się do moich wcześniejszych poszukiwań. Niezwłocznie przedstawił ofertę, która była bardziej korzystna niż najlepsza z tych, które już znalazłem. Następnie szczegółowo odpowiadał na moje pytania i rozwiewał wszelkie wątpliwości. Podczas końcowej części rozmowy poinformowałem pracownika towarzystwa, że oferta wydaje się atrakcyjna, niemniej jednak ze względu na zbliżające się zakończenie obecnego ubezpieczenia za kilka tygodni, chciałbym poświęcić trochę więcej czasu na zapoznanie się z innymi dostępnymi opcjami. Konsultant postanowił jeszcze bardziej zachęcić mnie do usług swojej firmy i zaproponował dodatkowy rabat, jeśli dokonam zakupu jeszcze tego samego dnia. Oferta okazała się już na tyle atrakcyjna, że dokonałem transakcji.

MateuszS

07.08.2023

UNIQA

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kiedy pojawiłem się...
Kiedy pojawiłem się w placówce ogłoszono alarm pożarowy. W jasny sposób speaker przedstawił jak należy postępować w zaistniałej sytuacji. Dodatkowo obsługa " na sklepie" uprzejmie informowała o konieczności opuszczenia sklepu i udania się w wyznaczone miejsce. Następnie, kiedy działalność sklepu została wznowiona szukałem pewnej rzeczy. Spytałem o pomoc pracownika na jednym z działów, ten zaprowadził mnie w szukane przeze mnie miejsce oraz grzecznie spytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Z wybranym towarem udałem się do kasy. Pani, która mnie obsługiwała była oschle uprzejma, nieobecna. Nie odpowiedziała "dzień dobry" ,być może dlatego, że za cicho powiedziałem. Odpowiedziała natomiast "do widzenia" ale podczas całej naszej interakcji nawet na mnie nie spojrzała.

MateuszS

07.08.2023

Leroy Merlin

Placówka

Bydgoszcz, Toruńska 101

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi