Opinie użytkownika (6)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marysia_5

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marysia_5

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Marysia_5

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marysia_5

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa. Kasjerka...
Szybka obsługa. Kasjerka bardzo miła. Doradziła mi choć byłam niezdecydowana. Rzetelnie wykonała zamówienie. W otoczeniu był porządek i ład. Atmosfera pracowników była bardzo dobra. Kasjerzy byli uśmiechnięci i pomocni. Dostrzegłam dobrą organizację pracy.

Marysia_5

21.05.2015

KFC

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)
Jestem niezadowolona z...
Jestem niezadowolona z obsługi. Kasjer obsłużył klienta poza kolejką przez co musiałam długo czekać. Towar w sklepie ułożony chaotycznie. Przy wielu produktach brak ceny. Przykładem jest mała woda mineralna, Kasjer miał niechlujny strój (wymięta koszula). Mimo wszystko był uprzejmy, używał zwrotów grzecznościowych. Reszta personelu zachowywała się niestosownie. Dwie kobiety żartowały ze sobą co oczywiście nie jest wzbronione z wyjątkiem gdy cały sklep słyszy ich krzyki i śmiech. Czystość w sklepie jest zachowana.

Marysia_5

21.05.2015

Kefirek

Placówka

Kraków, Karmelicka 47

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi