Często odwiedzam ten sklep gdyż jest bardzo blisko, a ceny są zachęcające. Sporym minusem jest brak koszyków, nawet idąc po kilka produktów trzeba iść po wózek a w portfelu nie zawsze mam pasujące tam monety. Jeżeli chodzi o personel to bez zarzutów. Pracownicy są mili i chętni do pomocy. Jednak bardzo często, tak jak i tym razem, przy wykładaniu towaru, pracownicy zastawiają niemal całkowicie przejście stawiając wielkie palety. Jest to duże utrudnienie zwłaszcza idąc z wielkim wózkiem.
Chciałam kupić kurtkę na wędrówki górskie. Wygląd witryny oraz całego sklepu przyciągnął moją uwagę, więc postanowiłam wejść aby bliżej zapoznać się z ofertą. W sklepie nie było klientów panował porządek. Przy kasie stało dwóch sprzedawców zajętych rozmową. Kiedy weszłam przerwali rozmowę, powiedzieli: "dzień dobry" jednak na tym ich kontakt ze mną i obsługa się zakończyła. Mierzyłam kilka kurtek, spodobał mi się jeden fason jednak potrzebowałam inny rozmiar. Zapytałam sprzedawcę o ten rozmiar jednak powiedział, że nie ma nawet nie sprawdzając. Odnosząc kurtki przejrzałam jeszcze raz rozmiary okazało się, że jednak mój rozmiar był. Brak zainteresowania i i pomocy ze strony sprzedawców jest bardzo zniechęcające do robienia zakupów.
Doczekałam się dnia, w którym miała zostać rozpatrzona reklamacja. Buty rozkleiły się, po 2 miesiącach użytkowania, jednak reklamacja została uznana za bezpodstawną. Były to skórzane kozaki, które kosztowały 300 zł. Wyraziłam swoją dezaprobatę, nie zostałam nawet poinformowana o tym, że przysługuje mi prawo do odwołania się od decyzji. Dopiero gdy poprosiłam o formularz odwołania otrzymałam czystą kartkę. Powiedziałam, że odwołanie napiszę w domu, ponieważ muszę się zastanowić na treścią. Jednak nawet po moich prośbach nie otrzymałam kopi druku reklamacji.
Wybrałam się do sklepu CCC w celu złożenia reklamacji. Przy kasie czekałam dłuższą chwilę na ekspedientkę mimo, że w sklepie nie było dużo klientów. Sprzedawczynie były zajęte rozmową. Kiedy powiedziałam, że chciałabym zareklamować buty usłyszałam dość nieprzyjemnym tonem: "Proszę najpierw pokazać buty czy są czyste, jeżeli nie to nie przyjmę ich do reklamacji." Obuwie "zdało test" więc mogłam złożyć reklamację. Wypełniłam formularz i czym prędzej opuściłam nieprzyjazny sklep.
Wybrała się o banku w celu założenia konta osobistego. Tuż po wejściu o banku pracownik przywitał mnie i zaprosił do stanowiska. Szybko, sprawnie i jasno przedstawił ofertę banku. Następnie przeszliśmy o formalności, których załatwianie również poszło sprawnie. Pracowniki zrozumiale i wyczerpująco odpowiadał na moje pytania, obsługa przy tym też przebiegała w bardzo miłej atmosferze.Po doświadczeniach z innych banków byłam naprawdę miło zaskoczona jakością obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.