Kiedy weszłam do sklepu, nikt z obecnych pracowników mnie nie powitał, pomimo że byłam jedyną klientką w sklepie a pracownicy mnie zauważyli. Kiedy rozglądałam się w sklepie, weszło do niego kilku innych klientów, którzy również zostali zignorowani. Cały czas, słychać było prywatne rozmowy pomiędzy pracownikami. Po 10 minutach, mojego pobytu w sklepie podeszła do mnie jedna z pracownic i zapytała "czy może w czymś pomóc". Najmniej sympatyczny był pracujący tam mężczyzna. Kiedy jeden z klientów poprosił go o pomoc, ten wzruszył ramionami i powiedział, że spodnie męskie są tam rozłożone" Następnie krzyczał przez cały sklep do innej pracownicy, że powinna "zainteresować się tenisistami a raczej penisistami" i zaśmiał się głośno z własnego żartu. Dodam, że w tym momencie w sklepie znajdowało się kilku klientów. Zazwyczaj robię zakupy w salonie w CH Promenada i po dzisiejszej wizycie, na pewno nie przeniosę się do Wola Parku.
Moją ocenę rozpocznę od opisu miejsca. Jest tam bardzo ładnie, kameralnie, a przede wszystkim czysto. Pracownice od razu zbierały puste naczynia, pozostawione przez klientów. Dodatkowo były bardzo miłe i pomocne. Chciałam zamówić samą dużą kawę, a pracownica zaproponowała mi zestaw z taką samą kawą i ciastkiem, w dodatku w cenie samej kawy. Bardzo lubię tego typu porady i będę częściej odwiedzać to miejsce.
Witam i w imieniu firmy Tchibo dziękuję za przesłanie komentarza. Nasi pracownicy wykazują się bardzo dużym zaangażowaniem, a dzięki temu nasi Klienci opuszczają sklep Tchibo z postanowieniem powrotu. Dziękujemy. Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Pomimo tego, że...
Pomimo tego, że w perfumerii było sporo ludzi, pracownica od razu przywitała mnie i spytała, czy może w czymś pomóc. Zaprezentowała także produkty objęte promocją. Kiedy zapytałam ją o pomoc w doborze koloru lakieru do paznokci pokazała mi testery i opowiedziała o nich. Nie podobało mi się tylko to, że po dokonaniu zakupu, nie otrzymałam żadnych próbek, ani nawet torebki, bo sprzedawczyni powiedziała, że taki ,,mały lakier to schowam sobie do torebki".
Dzień dobry,
Bardzo dziękuję za szczerą ocenę naszej pracy.
Systematycznie podnosimy jakość naszych usług, wszystkie sugestie i uwagi są dla nas bardzo ważne.
pozdrawiam serdecznie,
Adrian Falatyn
Pomimo mojego wcześniejszego...
Pomimo mojego wcześniejszego zachwytu, muszę zmienić zdanie co tego miejsca. Zamówiliśmy z dwójką znajomych shoarmy, do których każdy dostaje po trzy sosy. Kiedy otrzymaliśmy dania, okazało się że tylko dwie osoby otrzymały zestaw sosów, a kelner od razu powiedział że ,,sosów jest dużo to starczy". Na nasze stwierdzenie, że jednak wolelibyśmy otrzymać sosy dla każdego kelner odpowiedział ,,jak sosy znikną to ewentualnie doniosę". Kelner ten miał około 170 centymetrów, był szczupły, miał śniadą karnację i zarost. Dopiero wyższy kelner przyniósł nam zestaw sosów. Dzięki Niemu, nie stawiam najniższej oceny.
Szczerze mogę polecić wszystkim to miejsce. Kelnerzy są bardzo mili, potrafią doradzić i zaproponować korzystną ofertę. Dzięki jednemu z kelnerów, dowiedziałam się o zniżce jaka przysługuje studentom. Inaczej zapłaciłabym dwa razy tyle. Dodatkowo, jedzenie było pyszne. Polecam wszystkim to miejsce. Jest ładnie i kameralnie, pomimo że to środek centrum handlowego.
Kiedy w sobotnie popołudnie weszłam do sklepu Gino Rossi, zauważyłam znudzoną ekspedientkę wpatrzoną w jeden punkt w ścianie, którym ewidentnie nie było klientów. Kiedy podeszłam do ekspedientki i spytałam o to, czy z modelu, który z resztą przyniosłam, jest mój rozmiar, to usłyszałam odpowiedź ,,to co widać". Wydaje mi się, że w żadnym sklepie nie powinno się tolerować takiego zachowania, a zwłaszcza w takim dośc luksusowym miejscu.
Obsługa w sklepie, była bardzo miła i pomocna. Nie podobało mi się to, że asortyment nie był odpowiednio ułożony. Jako, że rozpoczeły się wyprzedaże, w sklepie ustawione są partie butów z widoczną na górze ceną. Niestety, jak podchodziłam do tych partii, okazywało się, że ułożone tam buty są w zupełnie innych cenach. Widziałam wiele takich par nie do końca ułożonych, więc to chyba nie przypadek.
Robiąc zakupy w centrach handlowych, często jestem tak znużona że muszę napić się kawy. Uwielbiam kącik z coffee heaven, mieszczący się na parterze w CH Arkadia. Pracownicy niezależnie od pory, są zawsze bardzo mili i uczynni. Poza tym, jest tam przemiła atmosfera i zawsze panuje nieskazitelny porządek, czego nie można powiedzieć o każdej kawiarni. Szczerze polecam.
Uwielbiam sklepy Inglot. Wystrój jest minimalistyczny, co sprawia bardzo profesjonalne wrażenie. Kiedy udałam się tam w sobotnie przedpołudnie, jak zwykle w CH Złote Tarasy było mnóstwo ludzi. Nie inaczej było w sklepie Inglot. Niestety pomimo tego, żadna ze sprzedawczyń nie interesowała się klientami. Ludzie oglądali artykuły, a pracujące w sklepie Panie nawet nie mówiły ,,dzień dobry" wchodzącym klientom. Nie wystawiłam najgorszej oceny tylko dlatego że bardzo lubię tę sieć i taką sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy.
Obsługa bardzo miła. Potrafi wyjaśnić wszystko i wytłumaczyć gdzie powinnam znaleźć informacje dotyczące nagród i nagromadzonych punktów w programie lojalnościowym. Nie podoba mi się tylko to, że trzeba zostawić samochód i dość daleko iść do kasy(w innych punktach jest to mniejsza odległość). Poza tym ok, polecam.
Nie przepadam za wizytami w tej sieciówce, ale z braku wyboru i z powodu wielkiej ochoty na cafe latte zdecydowałam się na wizytę. Widziałam, na podstawie tego co na stolikach mieli inni klienci, że można zamówić kawę w normalnych kubkach, nie papierowych. Niestety Pani obsługującą mnie, powiedziała, że nie ma takiej możliwości, bo kubki nie są jeszcze umyte. W tej kawiarni nie ma nazbyt dużego ruchu, nie wiem więc co ta obsługa tam robi. Poza tym, kawa była smaczna, a pomieszczenie czyste.
Bardzo lubię odwiedzać sklep ,,Super Pharm" w CH Złote Tarasy. Sklep jest dobrze zorganizowany, widać gdzie jest część drogeryjna, a gdzie zaczyna się apteczna. Ochroniarz stoi z boku i nie przeszkadza klientom(co jest bardzo ważne w takim małym pomieszczeniu), a ekspedientki z chęcią mi pomogły dobrać odpowiedni tusz do rzęs (doradzały, które są dobre i popularne), i pomogły znaleźć perfumy, które widziałam w gazetce promocyjnej.Polecam wszytskim.
Szczerze polecam wszystkim to miejsce. Kiedy weszłam do sklepu(oprócz kawiarni można tam również zakupić wiele artykułów niespożywczych), pani powitała mnie słowami ,,Dzień dobry. Witamy w Tchibo". Następnie obejrzałam aktualną kolekcję, która była bardzo ładnie wyeksponowana. Kiedy zamawiałam kawę, miła pani ekspedientka poinformowała mnie o promocjach i programie lojalnościowym. Świetna obsługa polecam!
Witam i w imieniu pracowników sklepu Tchibo na Nowym Świecie dziękuję za tak mily komentarz. Cieszy nas, że jest Pani zadowolona z obsługi w Tchibo i z wyglądu sklepu. Na początku kwietnia otworzyliśmy ten sklep ponownie po krótkim remoncie. Jestesmy bardzo zadowoleni z efektów remontu i nowych mozliwości ekspozycyjnych na sali sprzedaży. Miło nam, że tą lokalizację doceniają także nasi klienci. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie na zakupy i świeżą kawę do Tchibo na Nowym Swiecie:) Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Jedynym plusem tej...
Jedynym plusem tej restauracji jest nienajgorsze jedzenie. Cała reszta jest okropna. Obsługa jest powolna i źle nalicza rachunek. W karcie jest napisane, że do każdego zamówienia dolicza się 10%, ale kelner naliczył mi do rachunku ponad 20%. Musiałam dość długo tłumaczyć Mu swoje racje, aż w końcu kelner je uznał z mocno niezadowolona miną. Ponadto, ceny i ilość potraw różnią się znacząco w restauracji od menu w internecie. Nie polecam
Szczerze polecam lodziarnię ,,Fragola" w CH Złote Tarasy na ostatnim piętrze.Lody są pyszne, jest duży wybór smaków, a porcje są spore. Pracownicy lodziarni byli bardzo mili. Widziałam, że tłumaczyli starszym klientom co oznacza smak "mojito". Nie robili tego z ironią, ale naprawdę byli sympatyczni. Jak dla mnie jedynym minusem jest cena. Jakby ją trochę obniżono, albo wprowadzono ciekawe promocje, byłabym częstszym gościem.
Wczoraj, będąc w CH Wola Park, odwiedziłam restaurację ,,Sphinx". Nigdy nie byłam w tym lokalu, zazwyczaj odwiedzałam je w innym miejscu. Jedzenie było dobre, kelnerzy też w miarę dobrze wykonywali swoje obowiązki, byli mili. Nie podoba mi się to, że stoliki ustawione są blisko innych restauracji takich jak np. Macdonalds, gdzie znajduje się mnóstwo głośnych gości, co może przeszkadzać wielu gościom.
Wczoraj odwiedziłam sklep obuwniczy znanej sieci CCC w CH ,,Wola Park". Na początku oglądałam buty wystawione przy wystawie i zauważyłam, że są one poukładane w prosty sposób i nie mam problemu ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru. Gdybym jednak miała z tym problem, to Ekspedientka podeszła do mnie i zapytała, czy nie potrzebuję pomocy. Nie było to jednak nachalne i męczące, a miłe i sympatyczne. Nie była to pierwsza tak miła wizyta dlatego polecam ten sklep.
Z wielką przyjemnością mogę polecić sklep ,,Orsay" w CH Bemowo. Panie, które tam pracują są bardzo miłe i z chęcią doradzają, w czym klientka lepiej wygląda. Oprócz tego, same potrafią coś zasugerować i potrafią nawet na zapleczu, znaleźć coś ciekawego dla każdej kobiety. Jedyną rzeczą, która nie podoba mi się w tym sklepie to to, ze jest taki mały. Poza tym, szczerze mogę polecić ten sklep.
Wczoraj o godzinie 17 udałam się do restauracji Inaba. Wystrój jest ciekawy, pasuje do klimatu sushi. Ze złych rzeczy nie podobało mi się to, że kelner zapomniał o części zamówienia, potem tłumaczył się, że nie zapisuje zamówień to dlatego. Poza tym zauważyłam że, kelnerka podając zamówienie przy sąsiednim stoliku podała je najpierw mężczyźnie, co chyba nie jest zgodne z zasadami savoir vivre.
Udałam się w to miejsce wraz z moją przyjaciółką, od razu po otwarciu, gdyż 2 pierwsze zamówienia miały być premiowane 10% rabatem. Była godizna 11:05 i widziałyśmy że wewnątrz tylko jedna dziewczyna zamiata podłogę, a reszta (czyli sami mężczyźni) siedzieli przy stoliku. Jak zapytałyśmy czy możemy wejść, to Dziewczyna się zgodziła, a Jej współpracownicy siedzący nadal jak goście przy stoliku, powiedzieli, że może za jakieś pół godziny. Oczywiście tam nie wróciłyśmy i nie wiem czy jeszcze wrócimy. Nie postawiłam najniższej oceny tylko ze względu na tę dziewczynę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.