Pierwszy sklep do jakiego weszliśmy. Cel: znaleźć męskie ubrania. Pomimo tego, że sklep jest duży to na samym początku zostaliśmy przywitani, z resztą każdy wchodzący Klient słyszał dzień dobry. Od razu podeszłam do sprzedawczyni czy by nie mogła nam pomóc w wyborze spodni na początek. I z rozmiarem i krojem. Wujek należy do tęższych panów, co troszke utrudnia sprawę. Dziewczyna na początek zaproponowała nam dwie pary spodni i zaprosiła do kabiny, żeby sprawdzić rozmiary. Po czym zaczęła pokazywać spodnie już i o rozmiarze prawidłowym i o świetnym kroju. Do tego zaproponowała nam koszule i fajny bezrękwnik. Spędziła z nami jakieś 20 minut. Sprawdzała rozmiary, fasony, szukała co było potrzebne, donosiła i co ważne bardzo obiektywnie oceniała. Skutek był taki, że mieliśmy problem co wybrać, bo przecież w pierwszym sklepie nie kupimy od razu wszystkiego :). Na początek wybraliśmy spodnie, jednak na koniec zakupów wróciliśmy po bezrękawnik i koszule proponowane przez tą sprzedawczynie. Generalnie nigdy nie miałam szczęścia do obsługi w tym sklepie tak ta Pani zatarła wszelkie złe wspomnienia. Polecam. Dodam, że ocena +5 to na prawdę mało. To była na prawdę celująca obsługa.
W pełni już zrezygnowana zaciągnęłam tam wujka. Dodam, że szukaliśmy buty i białą koszule. Spędziliśmy tam jakieś 10 minut, może ciut mniej. Przy samym wejściu przywitały nas dwie panie pięknym uśmiechem i dzień dobry. Po chwili pojawiła się trzecia Pani i również od razu powiedziała dzień dobry. Jedna z pań pozwoliła nam się obejrzeć po czym uprzejmie spytała czy w czymś może pomóc, my początkowo podziękowaliśmy, ale Pani nie uciekła od nas. Była cały czas w pobliżu. Już mieliśmy wyjść kiedy zauważyliśmy, że Suset ma w swojej ofercie buty i to całkiem fajne. Od razu poprosiliśmy o rozmiar butków, a pani szybciutko przyniosła odpowiednie opakowanie i jeszcze jeden model, który okazał się strzałem w 10. Pani jeszcze próbowała dobrać koszule jednak takiego rozmiaru już nie miała. Dodam jeszcze, że sklep był bardzo zadbany, cały asortyment przejrzyście pokazany i co mi osobiście przypadło do gustu do każdego garnituru pokazana była pasująca koszula i krawat. Sklep polecam no i tą młodziutką Panią - świetny sprzedawca z intuicją.
W sklepie spędziłam około 20 minut. Na sklepie dwóch sprzedawców niedawno zatrudnionych. Poszukiwałam koszul męskich i spodni. Poprosiłam Pana o pomoc, w odpowiedzi usłyszałam, że Pan jest nowo zatrudniony i on nie wie. Spytałam czy może spytać koleżanki, jednak ta była tak zajęta rozmową przez telefon, że okazało się bez sensu proszenie jej o pomoc. Generalnie Ci ludzie nie powinni być sprzedawcami.W pewnym momencie przez przypadek złapałam damskie spodnie i pytam Pana czy z nich jest rozmiar na wujka, a on bezczelnie wyśmiał mnie, że to są damskie. To wszystko jednak pestka. Pomimo niezbyt dobrej obsługi udało nam się wybrać parę rzeczy i podeszliśmy do kasy. Tam usłyszeliśmy rozmowę wyżej wspomnianych sprzedawców, gdzie Ona powiedziała mu, że jest głupi a on jej, że się na nim wyżywa. Generalnie pozostał po tym sklepie ogromny niesmak. Ich ocenę ratuje to, że mają duży wybór i czysty sklep.
W sklepie spędziłam ok. 3 minut. Po raz pierwszy zdarzyło mi się, że weszłam do sklepu i nikogo na nim nie było. Jak się okazało obie panie były schowane na zapleczu, z którego nie widziały czy Klient wchodzi czy nie. Po około 2 minut od mojego wejścia dopiero zostałam zauważona, ale nie usłyszałam żadnego "dzień dobry", po prostu pani wyszła z zaplecza. Pani dość młodziutka, ale zupełnie nie pasująca do sklepu - ubrana dość niechlujnie w rzeczy niezbyt pasujące do siebie. Z resztą cały sklep taki jest. Na przykład do zielonej koszuli został pokazany różowy krawat. Dodam, że są pokazane same różowe krawaty. Zapytałam, więc panią czy mają jakieś inne. Okazało się, że wogóle mają je schowane w szafie za ladą. DO tego jak powiedziałam, że szukam krawatu w spokojnej tonacji pani zaproponowała mi jasno beżowy w czerwone kwiatki. Na prawdę nie polecam tego sklepu.
Poszukiwałam prezentu dla dziadka. Przeszłam jakieś 15 sklepów, a to był jedyny w którym usłyszałam od razu "dzień dobry". Na sklepie były dwie pani pozornie sobą zajęte. Dały mi się chwile rozejrzeć po czym podeszła do mnie Pani z pytaniem " czy w czymś mogę pomóc". Od razu doradziła mi fantastycznie, zaproponowała mi parę fasonów krawata. Nawet z tych tańszych. Byłam pod ogromnym wrażeniem tej pani. Sama zaproponowała mi, że je odłoży bo widziała, że jeszcze do końca pewna nie jestem. Na prawde polecam!
Hipermarket zadbany, na półkach pełno towaru. Co mnie zaskoczyło pani, która wykładała towar byla bardzo zorientowana co i gdzie leży, a market jest naprawdę duży. Zakupy dzięki tej pani przebiegły mi bardzo szybko, jednak gorzej już było na kasie. Siedziała młodziutka dziewczyna. Pomyślałam fajnie będzie szybko. Nic bardziej mylnego. Dziewczyna wyjątkowo wolno obsługiwała Klientów, w dodatku bardzo nie uprzejma, dwa razy pomyliła się przy wydawaniu reszty. Nadmienie że miała bardzo mocny makijaż wręcz wyzywający i do tego okropnie długie tipsy, które jej ewidentnie przeszkadzały w pracy. Kiedy wreszcie przyszła moja kolej nawet nie spytała czy posiadam karte stałego Klienta. Kiedy ją podałam z wielką wręcz łaską zeskanowała ją. Jak poprzednie wrażenie było naprawde dobre, tak ta młodziutka Pani je rozbiła w drobny mak.
W banku spędziłam prawie pół godziny. Przede mną w kolejce stało 10-15 osób, a na cztery stanowiska jakie posiada bank otwarte były dwa. Pan był cały czas na swoim stanowisku i obsługiwał Klientów, natomiast Pani co chwila wychodziła na zaplecze na 2-3 minuty. W kolejce stała również koleżanka tej Pani, która została zabrana z kolejki i obsłużona poza kolejnością. Jedna z osób w kolejce chciała poprosić kierownika, żeby otworzone zostało kolejne okienko. Kierownika niestety na placówce nie było. Gdy po 30 minutach stania w kolejce udało mi się wreszcie dostać do Pani ta niestety nie umiała mi pomóc w najprostszej sprawie. Chciałam się dowiedzieć jak zamknąć konto. Ciesze się, że udało jej sie poprawnie mi utworzyć szablon w koncie :)
W sklepie przebywałam około 15-20 minut. Około 10 minut zajęło mi znalezienie sprzedawcy, który mógłby mi pomóc. Gdy już udało mi się taką osobę znaleźć okazało się, że nie jest z działu Fotografii /poszukiwałam karty do aparatu cyfrowego/. Odesłano mnie do tego działu, że tam na pewno znajde kogoś. I rzeczywiście po chwili się pojawił młody sprzedawca, który zapewniał mnie, że do mojego aparatu będzie pasować dana karta. Niestety się mylił. Karte pamięci musiałam zwrócić. Ciesze się, że tutaj mi nie robili problemów.
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Potrzebowałam stroju na impreze rodzinną. Pani zaproponowała mi dwa komplety, po czym dobrała mi piękne dodatki, tak że nie musiałam nigdzie indziej isc. Na każde pytanie znała odpowiedz czy to o sposób prania, czy możliwość wymiany danej rzeczy.
Obsługiwała mnie bardzo kompetentna i uśmiechnięta Pani, która dokładnie wiedziała o czym mówi. Potrafiła się odnieść i do swoich jak również Klientów obserwacji. Potrafiła także powiedzieć, że gdzieś nie warto pojechać bo jest np. bardzo drogo w tym regionie. Po dokładnym sprecyzowaniu gdzie chciałabym się wybrać na urlop otrzymałam parę ofert idealnie pasujących do tego co chciałam. Także już po wybraniu i zapłaceniu za wakacje mogłam się z Panią skontaktować i otrzymać niezbędne mi informacje.
Mało uśmiechnięty sprzedawca. Sklep zadbany i czysty. Jak na "wiejską' Żabkę dobrze zaopatrzony. Możliwość zapłaty kartą. Nie przywitał się ze mną Pan, jednak pożegnał po zakończonej transakcji. A sama transakcja przebiegła szybko i sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.