Opinie użytkownika (14)

Bardzo źle. Obsługa...
Bardzo źle. Obsługa jak z przedszkola ceny wysokie porcje coraz mniejszeNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Nie muszę...
Rewelacyjnie. Nie muszę wcale wybierać się do placówki na stronie lub na infolinii załatwię wszystkoNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

07.05.2018

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo dużo...
OK. Bardzo dużo formalności przy załatwianiu czegokolwiek. Wiedza Pań w placówkach jest znikoma w związku z czym zawsze muszę weryfikować przekazane informacje na infoliniiNa plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Marta_2509

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo kompetentny...
Super. Bardzo kompetentny Pan mnie obsługiwał. Nie mam zastrzeżeńNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

07.05.2018

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wiecznie...
Tak sobie. Wiecznie nic nie działa w tej firmie (włączenie/ wyłączenie usługi) przez co trzeba dzwonić na infolinię i tracić godzinę czasu aby się połączyć z konsultantem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marta_2509

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus:Zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marta_2509

18.01.2017

Red Bull MOBILE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

18.01.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marta_2509

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

27.07.2016

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2509

27.07.2016

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
czysto, zaopatrzenie dobre,...
czysto, zaopatrzenie dobre, bałagan z cenami artykułów, mało otwartych kas co wpływa na wydłużenie czasu obsługi, miły personel

Marta_2509

08.12.2015

Real

Placówka

Łódź, Brzezińska 27

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi