Opinie użytkownika (5)

OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2208

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2208

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel na sali...
Personel na sali był nieobecny, dlatego zabrakło możliwości zapytania o poszukiwany produkt czy też jego cenę (nigdzie nie można było jej znaleźć, a czytnik cen nie działał), w związku z czym po prostu zrezygnowałam z zakupu tego artykułu. Pani przy kasie wydawała się nieobecna myślami i na "dzień dobry" usłyszałam tylko "Karta Rodzinka?", wobec czego sama powiedziałam "Dzień dobry" i "Do widzenia", ale w żadnym przypadku nie usłyszałam odpowiedzi. Na pożegnanie Pani rzuciła tylko w moją stronę paragonem, ale nawet nie spojrzała, kiedy, niezrażona brakiem uwagi, uprzejmie Ją pożegnałam. Wielka szkoda, zwłaszcza, że jakiś czas temu sklep zmienił się na korzyść, jeśli chodzi o asortyment i prezentację produktów. Może warto byłoby zadbać także o pracowników, przez co staną się uprzejmiejsi i bardziej świadomi swojej pracy.

Marta_2208

31.05.2016

Carrefour

Placówka

Legionowo, Piłsudskiego 43a

Nie zgadzam się (0)
Personel sklepu jest...
Personel sklepu jest kompetentny, choć zdarzył się przypadek udzielenia niepełnej odpowiedzi na zadane pytanie dotyczące możliwości kupienia wskazanego produktu w przyszłości (pracownik nie wiedział lub nie uznał za stosowne sprawdzenie odpowiednich informacji w bazie danych sklepu). Czas obsługi nie jest długi, ale kolejny kasjer nie zjawia się przy większej liczbie klientów. Oferta sklepu nie jest bogata w porównaniu ze sklepami działającymi na terenie Warszawy, co można tłumaczyć wielkością lokalu przeznaczonego na sklep. Zdarza się, że na zakupione przez Internet produkty trzeba czekać dłużej niż informuje o tym sklep. Wnętrze jest zawsze utrzymane w porządku. Zniechęca fakt, że te same produkty w danym okresie są przecenione, a po jakimś czasie, np. w okresie świątecznym, wystawiane jako nowości w standardowych cenach, które są dosyć wysokie,

Marta_2208

16.03.2014

empik

Placówka

Legionowo, Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (1)
Personel sklepu jest...
Personel sklepu jest uprzejmy dla klienta i w większości przypadków (średnio 9 na 10) służy pomocą np. w kwestii dostępności w sklepie danego produktu i przy znalezieniu go na sklepowej półce. Czas obsługi jest zgodny z oczekiwaniami: przy większej liczbie klientów zawsze pojawia się drugi kasjer, by skrócić czas oczekiwania przy kasie, przy której nie darzyło mi się czekać dłużej niż ok. 5 minut. Oferta jest dosyć bogata, choć często zdarza się, że polecane, np. w gazetkach promocyjnych, produkty nie są dostępne już po 2-3 dniach promocji lub, w przypadku odzieży, dostępne są tylko rzeczy w rozmiarach rzadziej kupowanych (XS lub XL). Ceny zdecydowanie zachęcają i wartości na metkach są zgodne z rzeczywistymi. Wnętrze sklepu w większości przypadków jest utrzymane w porządku, czasem obserwowany jest jednak nieład w przypadku odzieży (występuje to rzadko i nie utrudnia odszukania produktu - obniża jedynie walory estetyczne).

Marta_2208

16.03.2014

PEPCO

Placówka

Legionowo, Piłsudskiego 35

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi