Opinia użytkownika: Marta_2208
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Personel sklepu jest kompetentny, choć zdarzył się przypadek udzielenia niepełnej odpowiedzi na zadane pytanie dotyczące możliwości kupienia wskazanego produktu w przyszłości (pracownik nie wiedział lub nie uznał za stosowne sprawdzenie odpowiednich informacji w bazie danych sklepu). Czas obsługi nie jest długi, ale kolejny kasjer nie zjawia się przy większej liczbie klientów. Oferta sklepu nie jest bogata w porównaniu ze sklepami działającymi na terenie Warszawy, co można tłumaczyć wielkością lokalu przeznaczonego na sklep. Zdarza się, że na zakupione przez Internet produkty trzeba czekać dłużej niż informuje o tym sklep. Wnętrze jest zawsze utrzymane w porządku. Zniechęca fakt, że te same produkty w danym okresie są przecenione, a po jakimś czasie, np. w okresie świątecznym, wystawiane jako nowości w standardowych cenach, które są dosyć wysokie,