Opinia użytkownika: Marta_2208
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Personel na sali był nieobecny, dlatego zabrakło możliwości zapytania o poszukiwany produkt czy też jego cenę (nigdzie nie można było jej znaleźć, a czytnik cen nie działał), w związku z czym po prostu zrezygnowałam z zakupu tego artykułu. Pani przy kasie wydawała się nieobecna myślami i na "dzień dobry" usłyszałam tylko "Karta Rodzinka?", wobec czego sama powiedziałam "Dzień dobry" i "Do widzenia", ale w żadnym przypadku nie usłyszałam odpowiedzi. Na pożegnanie Pani rzuciła tylko w moją stronę paragonem, ale nawet nie spojrzała, kiedy, niezrażona brakiem uwagi, uprzejmie Ją pożegnałam. Wielka szkoda, zwłaszcza, że jakiś czas temu sklep zmienił się na korzyść, jeśli chodzi o asortyment i prezentację produktów. Może warto byłoby zadbać także o pracowników, przez co staną się uprzejmiejsi i bardziej świadomi swojej pracy.