przed zakupem butów chciałam zorientować się jakie są ceny.Sprzedawca niechętnie udzielał odpowiedzi na pytanie.Było dużo ludzi, wyraźnie było widać,że jest za mało osób do obsługi.Dużo ludzi stało w kolejce do kasy, natomiast kase obsługiwała tylko jedna osoba.trzeba długo czekać na obsługę, aby kogoś zapytać o numeracje bądź prosić o znalezienie butów.Rodzaje butów nie są posegregowane w odpowiednim miejscu, ttylko po całym sklepie.
Podczas wpłaty raty kredytu,miałam kilka pytań.Otrzymałam bardzo szczegółowe wyjaśnienia.Kasjerka skierowała mnie do doradcy.Doradca bardzo miły i uprzejmy zaproponował zmniejszenie raty kredytu i sporządzenie nowego planu.Wyczerpującą podając przykłady namawiał na ulokowanie swoich oszczędnośći na lokacie.Dostałam wszystkie potrzebne informacje także w postaci folderów, broszur oraz specjalnej informacji, którą wydrukował doradca.Zachowywał się profesjonalnie i używał zrozumiałego języka.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Podczas robienia zakupów...
Podczas robienia zakupów w tym markecie, żaden z pracowników nie podszedł i nie zainteresował się klientem.Nie zapytał w czym może pomóc lub doradzić.A w reklamie telewizyjnej jest odwrotnie.Dopiero po zwróceniu się do pracownika była reakcja.Jednak czekałam około dziesięciu minut na właśćiwego pracownika, bo poprzedni nie umial odpowiedzieć na moje pytanie odnośńie danego produktu.Zresztą ten , który się pojawił tez miał znikome pojęcie i udawał ,że się zna na rzeczy.Odpowiadał nie kompetentnie na moje pytania.Po czym został wezwany przez podejrzewam swojego zwierzchnika.Niestety nikt się już nie pojawił ani nie zainteresował.
Składając zamówienie na zestaw, czekałam około 5 minut w kolejce.Obsługa raczej nie sympatyczna.Prawdopodobnie było zbyt mało pracowników.Kolejne pięć minut czekałam na kanapkę do zestawu.Musiałam upominać się o keczup do frytek, ponieważ go nie dostałam.
Chciałam kupić pralkę. Sprzedawca sam się do mnie zgłosił z pytaniem w czym może pomóc. W pełni kompetentnie doradzał, ale z sugestią na jedną markę. Gdy chciałam, żeby powiedział mi coś na temat innej marki pralki, skutecznie odradzał mój wybór innej marki. Wprowadził mnie w błąd mówiąc, że na ten sprzęt jest pięć lat gwarancji. Przy czym 2 lata w standardzie. Nie powiedział, że kolejne 3 lata gwarancji otrzymam po wypełnieniu formularza jednocześnie przystępując do klubu tej marki. Przed zakupem i w trakcie doradzania sprzedawca był bardzo przekonywujący i miły. Jednak po dokonaniu zakupu brakowało słowa "do widzenia" czy "zapraszam ponownie".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.