Opinie użytkownika (4)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny personel wraz z właścicielką na czele utwierdził mnie w przekonaniu, że ten sklep jest nieprzyjemny dla klienta. Na początek przytłacza ogrom towaru, który utrudnia przemieszczanie się po sklepie. Ilość miejsca dla kobiety z dzieckiem lub w ciąży jest niewystarczająca. Nie ma mowy by do sklepu wjechać z wózkiem dziecięcym. Obsługa sklepu zawsze jest pochłonięta przyjmowaniem towaru, zamówieniem lub innymi pilnymi akurat rzeczami do zrobienia. W tym sklepie klient jest na ostatnim miejscu. Dziwi mnie, że nawet właścicielka odnosi się bardzo wrogo do klientów. Zaskoczeniem wielkim jest dla mnie wręcz zniechęcanie do zakupów w sklepie. Fatalne miejsce. Jedyną zaletą jest to, że wszystko można nabyć w jednym miejscu. Ceny przyzwoite, jedne produkty są tańsze inne droższe. Ogólnie nie ma jakiś sztucznie zawyżonych cen.

Marta_1931

06.12.2013

Bobas

Placówka

Olsztyn, Wyszyńskiego 7

Nie zgadzam się (0)
salon do którego...
salon do którego zawsze wracam, obsługa jest miła i fachowa, nigdy nie miałam przykrych sytuacji, profesjonaliści w każdym calu, ceny są wysokie jak na warunki olsztyńskie jednak pewność i satysfakcja gwarantowana. Oprócz świetnych fryzjerów, klient otrzymuje miłą atmosferę, zawsze jestem pytana czy czegoś się napiję, kosmetyki jak i zabiegi pielęgnacyjne są na najwyższym poziomie. REWELACYJNY SALON, POLECAM GORĄCO

Marta_1931

21.11.2013

Point

Placówka

Olsztyn, Krasickiego 1b

Nie zgadzam się (0)
Lokal po wejściu...
Lokal po wejściu sprawia wrażenie bardzo przytulnego. Personel wita, każdego wchodzącego gościa. Strój personelu jednolity, stonowany. Stoliki rozlokowane nie co za ciasno szczególnie te ustawione pod ścianą. Przy dużej ilości gości dość niepraktyczne. Kelnerki często przeciskają się z tacami między siedzącymi gośćmi. Czas reakcji kelnerki od zajęcia stolika wzorowy. Karty przyniesione dla każdej osoby osobno. Manu czytelne, dobrze opisane. Szkoda, że zamiast przedrukować kartę, ktoś postanowił długopisem zastąpić składniki, które składały się na potrawę. Mało profesjonalne. Złożenie zamówienia przebiegało sprawnie. Kelnerka przekazała orientacyjny czas czekania na potrawę (ok 10-15min). Zmówienie przyszło w podanym przedziale czasowym. Podanie było schludne i w sposób nie natarczywy. Po zjedzonym posiłku kelnerka po ok 1,5 min podchodzi do stolika z pytaniem czy jeszcze coś podać. Klient odmawia i prosi o rachunek. Pani obsługująca natychmiast przynosi rachunek. Po opłaceniu dziękuje i odchodzi. Przy wyjściu klient został pożegnany. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Personel od razu zabiera się do posprzątania po gościach opuszczających salę.

Marta_1931

18.11.2012

Hammurabi

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (1)
Sklep zadbany, ekspozycja...
Sklep zadbany, ekspozycja towaru przejrzysta. Obsługa sklepu w strojach różnorodnych, większość pracowników posiada koszulki firmowe. Wszyscy mają identyfikatory. Do sklepu przyszłam w sprawie reklamacji towaru. Przy kasie znajduje się jedna osoba z pracowników i sześciu klientów. Z uwagi na sytuację proszę kasjerkę o poproszenie osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie reklamacji. Pani w sposób nieuprzejmy informuje mnie, że za chwile ktoś podejdzie. Po ok 2 minutach zjawia się pracownica. Pani ubrana w spodnie typu jeans, podkoszulek firmowy. Fryzura w pewnym nieładzie, paznokcie w różnych kolorach, nie które z widocznymi odpryskami lakieru. W sposób obojętny pyta w czym może pomóc. Uprzednio nie przywitała klienta, a wypadałoby powiedzieć dzień dobry. Po przedstawieniu problemu jaki pojawił się z towarem, Pani przystąpiła do wypełniania formularza reklamacyjnego. Bez słowa podaje klientowi ze wskazaniem miejsca podpisu. Zapoznaję się z wpisanymi danymi przez pracownika i zaczynam mieć wątpliwości czy podpisać dokument. W miejscu reklamacja widnieje tekst "towar zgodny z umową". Zgłaszam Pani swoje spostrzeżenie, że jest to nie prawda. Pani bez zastanowienia tłumaczy mi, że tak zawsze się zaznacza. Wobec mojego sprzeciwu i jasnego wyrażenia, że takiego dokumentu nie podpiszę. Ekspedientka prosi kierowniczkę zmiany o pomoc. Po krótkim czasie wraca do mnie z informacją, że poprawi owy wpis. Podpisany dokument został mi wręczony, na koniec osoba obsługująca żegna klienta. Jako klient nie zostałam poinformowana o terminie rozpatrzenia reklamacji, ani o sposobie powiadomienia. Proszę więc o podstawowe informację. Odpowiedź Pani za 14 dni, ktoś zadzwoni. Obsługa reklamacji poniżej krytyki. Jako klient potraktowano mnie bardzo nie profesjonalnie. Jak wiadomo powszechnie dopiero w takich chwilach można poznać prawdziwe oblicze sklepu.

Marta_1931

18.11.2012

CCC

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi