Opinia użytkownika: Marta_1931
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Sklep zadbany, ekspozycja towaru przejrzysta. Obsługa sklepu w strojach różnorodnych, większość pracowników posiada koszulki firmowe. Wszyscy mają identyfikatory. Do sklepu przyszłam w sprawie reklamacji towaru. Przy kasie znajduje się jedna osoba z pracowników i sześciu klientów. Z uwagi na sytuację proszę kasjerkę o poproszenie osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie reklamacji. Pani w sposób nieuprzejmy informuje mnie, że za chwile ktoś podejdzie. Po ok 2 minutach zjawia się pracownica. Pani ubrana w spodnie typu jeans, podkoszulek firmowy. Fryzura w pewnym nieładzie, paznokcie w różnych kolorach, nie które z widocznymi odpryskami lakieru. W sposób obojętny pyta w czym może pomóc. Uprzednio nie przywitała klienta, a wypadałoby powiedzieć dzień dobry. Po przedstawieniu problemu jaki pojawił się z towarem, Pani przystąpiła do wypełniania formularza reklamacyjnego. Bez słowa podaje klientowi ze wskazaniem miejsca podpisu. Zapoznaję się z wpisanymi danymi przez pracownika i zaczynam mieć wątpliwości czy podpisać dokument. W miejscu reklamacja widnieje tekst "towar zgodny z umową". Zgłaszam Pani swoje spostrzeżenie, że jest to nie prawda. Pani bez zastanowienia tłumaczy mi, że tak zawsze się zaznacza. Wobec mojego sprzeciwu i jasnego wyrażenia, że takiego dokumentu nie podpiszę. Ekspedientka prosi kierowniczkę zmiany o pomoc. Po krótkim czasie wraca do mnie z informacją, że poprawi owy wpis. Podpisany dokument został mi wręczony, na koniec osoba obsługująca żegna klienta. Jako klient nie zostałam poinformowana o terminie rozpatrzenia reklamacji, ani o sposobie powiadomienia. Proszę więc o podstawowe informację. Odpowiedź Pani za 14 dni, ktoś zadzwoni. Obsługa reklamacji poniżej krytyki. Jako klient potraktowano mnie bardzo nie profesjonalnie. Jak wiadomo powszechnie dopiero w takich chwilach można poznać prawdziwe oblicze sklepu.