Opinia użytkownika: Marta_1931
Dotycząca firmy: Hammurabi
Treść opinii: Lokal po wejściu sprawia wrażenie bardzo przytulnego. Personel wita, każdego wchodzącego gościa. Strój personelu jednolity, stonowany. Stoliki rozlokowane nie co za ciasno szczególnie te ustawione pod ścianą. Przy dużej ilości gości dość niepraktyczne. Kelnerki często przeciskają się z tacami między siedzącymi gośćmi. Czas reakcji kelnerki od zajęcia stolika wzorowy. Karty przyniesione dla każdej osoby osobno. Manu czytelne, dobrze opisane. Szkoda, że zamiast przedrukować kartę, ktoś postanowił długopisem zastąpić składniki, które składały się na potrawę. Mało profesjonalne. Złożenie zamówienia przebiegało sprawnie. Kelnerka przekazała orientacyjny czas czekania na potrawę (ok 10-15min). Zmówienie przyszło w podanym przedziale czasowym. Podanie było schludne i w sposób nie natarczywy. Po zjedzonym posiłku kelnerka po ok 1,5 min podchodzi do stolika z pytaniem czy jeszcze coś podać. Klient odmawia i prosi o rachunek. Pani obsługująca natychmiast przynosi rachunek. Po opłaceniu dziękuje i odchodzi. Przy wyjściu klient został pożegnany. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Personel od razu zabiera się do posprzątania po gościach opuszczających salę.