Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. W razie pytań proszę odwiedzić jedną z naszych placówek,zadzwonić na mLinię pod numerem 0 801- 300- 800, napisać do nas na czacie lub po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego porozmawiać z Ekspertem Online. Chętnie pomożemy.
Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
Rewelacyjnie. Kontakt jest...
Rewelacyjnie. Kontakt jest uproszczony po zalogowaniu się do konta wystarczy włączyć czat aby po kilku minutach uzyskać pomoc konsultanta. Pracownicy posiadają wiedzę i potrafią pomóc. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. W CCC...
OK. W CCC bardzo trudno o fachową obsługę. Pracownicy często obsługują na siłę . Często też trzeba czekać na obsługę - zbyt mało pracowników. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Dobrze. Obsługa jest pomocna, pracownicy często starają się jak najlepiej dobrać produkty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Fatalnie. W danym sklepie klienci postrzegani są od zasobności portfela. Klienci, którzy mają na sobie formowe ubrania, i po których widać, ze mają dość zasobny portfel, są obsługiwani jak "królowie", jeżeli natomiast do salonu wejdzie "zwykły" człowiek,bez firmowych ubrań, pracwnicy nie przykłądają sie do obsługi, raczej uważają, ze itak taki klient nie kupi ich drogich butów. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Pracownicy dobrze traktuą klientów, są mili i pomocni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa w Re Kids jest kompetentna i potrafi trafnie doradzić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W sklepie są dość nisko gatunkowo ubrania i buty w stosunku do wysokiej ceny. Ubrania często po jednym praniu tracą swój urok, bądź wypłukują sie brokatowe aplikacje, rozciągają bawełniane koszulki. Obsługa pomaga tylko wtedy, kiedy o to poprosimy, sami nie wychodzą z inicjatywą pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.