Opinie użytkownika (8)

Czat łączy z...
Czat łączy z konsultantem stosunkowo szybko, szybciej niż poprzez infolinię czy wizyta w banku. Pracownicy są kompetentni i potrafią pomóc.

Marta_1499

28.09.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
07.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. W razie pytań proszę odwiedzić jedną z naszych placówek,zadzwonić na mLinię pod numerem 0 801- 300- 800, napisać do nas na czacie lub po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego porozmawiać z Ekspertem Online. Chętnie pomożemy. Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
Rewelacyjnie. Kontakt jest...
Rewelacyjnie. Kontakt jest uproszczony po zalogowaniu się do konta wystarczy włączyć czat aby po kilku minutach uzyskać pomoc konsultanta. Pracownicy posiadają wiedzę i potrafią pomóc. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_1499

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. W CCC...
OK. W CCC bardzo trudno o fachową obsługę. Pracownicy często obsługują na siłę . Często też trzeba czekać na obsługę - zbyt mało pracowników. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marta_1499

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa jest...
Dobrze. Obsługa jest pomocna, pracownicy często starają się jak najlepiej dobrać produkty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Marta_1499

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. W danym...
Fatalnie. W danym sklepie klienci postrzegani są od zasobności portfela. Klienci, którzy mają na sobie formowe ubrania, i po których widać, ze mają dość zasobny portfel, są obsługiwani jak "królowie", jeżeli natomiast do salonu wejdzie "zwykły" człowiek,bez firmowych ubrań, pracwnicy nie przykłądają sie do obsługi, raczej uważają, ze itak taki klient nie kupi ich drogich butów. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_1499

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy dobrze...
Dobrze. Pracownicy dobrze traktuą klientów, są mili i pomocni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_1499

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa w Re Kids jest kompetentna i potrafi trafnie doradzić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_1499

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W sklepie są dość nisko gatunkowo ubrania i buty w stosunku do wysokiej ceny. Ubrania często po jednym praniu tracą swój urok, bądź wypłukują sie brokatowe aplikacje, rozciągają bawełniane koszulki. Obsługa pomaga tylko wtedy, kiedy o to poprosimy, sami nie wychodzą z inicjatywą pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Marta_1499

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi