chciałem się podzielić obserwacja na stacji paliw lotos . stacja znajduje się w dobrym miejscu na osiedlu posiada wyposażeniu myjnie i odkurzarce które pomagają dbaniu o samochód czas liczony jest troszkę krótszy niż minuta. cena paliw jest na poziomie standardowym . obsługa jest tylko na jednej kasie co powoduje niestety kolejkę osób.
przedstawiam obserwacje stacji paliwowej statoil gdzie tankowałem. stacja paliw ma w dobrym dogodnym miejscu umiejscowiona stacje paliw . wadą stacji jest mała dystrybutorów tylko 2 na osobowe i jedno na ciężarowe. sklep stacji jest mały a kasa była otwarta jedna ponieważ na drugiej kasie pracownik był zajęty rozmowa z kolega. Ceny paliw na przystępnej cenie .
moja obserwacja jest związana z sklepem komputerowym komputronik. gdzie zamiarem byłem zakupu danej rzeczy której potrzebowałem na teraz gdy weszłem do sklepu przywitała mnie pogarda sprzedawcy z dużym oburzeniem czego tutaj szukam.pomyślałem dobrze może gościu zmęczony albo taki dzień ma spytałem się go później ze potrzebuje danej rzeczy.dalej słyszałem w jego głosie pogardę do klienta po czym zareagował jego kolega i zaczął mnie normalnie obsługiwać . tak poza tym sklep jest okey tylko ten nie miły pan
witam.
wczoraj miałem przyjemność robić zakupy w sklepie firmy netto w miejscowości Netto . były to moje pierwsze zakupy w tej sieci i jestem miło zadowolony zakupu z tej sieci pierwsze co mi się zrzuciło w oczy to nie za wysokie ceny renomowanych firm. jakość obsługi jest miła tylko minusem było otwarte jedna kasa co spowodowało dłuższa kolejką. A tak było czysto produkty poukładane /
wczoraj miałem przyjemność zjeść obiad w tej restauracji które było bardzo smaczne i dobre i nie za małej ilości do tego także dostaliśmy dużą ilość frytek z którego powodu byłem ja i mój gość zadowolony.Ale niestety jest mały minus spowodowany długim czasem czekania na obsługę gości i podania 20 minutowym czasem czekania na danie Wystrój restauracji był przyjemny dla oka z dobrym dobraniem kolorów ścian. łazienka byłą czysta zadbana średniej wielkości. Mogę polecić tą restauracje na zjedzenia dobrego obiadu w ładnym miejscu przy drodze nr 1
Witam.
Moją obserwacje jako tajemnicy klient chciałem skupić na stacji paliw na której wczoraj tankowałem była stacja z grupy bliska jest to stacja umieszczona w dobrej lokalizacji przy drogę nr:10, Cena paliw mnie zadowoliła bo byłą tańsza niż moim mieście około 10gr :) stacja paliw jeśli chodzi o dystrybutory to jest troszkę za mało trzeba chwilę poczekać aby zatankować i minusem także jest za krotkę przewody do tankowania. drugim minusem tej stacji jest obsługa na której obsługę trzeba było czekać przy kasie spowodowane było rozmową z znajomym a było czynne jedno okienko > a tak po za tymi wadami reszta było okej
PRZY PODJEŹDZIE DO DYSTRYBUTORA OD RAZU NA MIEJSCU PRZYWITAŁ MNIE OSOBA OBSŁUGUJĄCA DYSTRYBUTOR. s Pytał MNIE JAKIE PALIWO POTRZEBUJE I W RAMACH TEGO ZAPROPONOWAŁ MI TROSZKĘ LEPSZE PALIWO. PO ZATANKOWANIU SAMOCHODU I PÓJŚCIU DO KASY STACJI PRZYWITAŁA MNIE MIŁA PANI KTÓRA ZAPROPONOWAŁA MNIE NASTĘPUJĄCE PROMOCJE Z KTÓREJ NA CHWILE NIE SKORZYSTAŁEM . MINUSEM JAKIM ZAUWAŻYŁEM ZE BYŁ CZYNNY JEDEN PUNKT KASOWY Z DWÓCH DOSTĘPNYCH A KOLEJKA DO JEDNEJ KASY BYŁA DŁUGA
Po przyjeździe na stacje i ustawieniu samochodu przy dystrybutorze paliwa podszedł osoba od obsługi stacji nawet nie zdążyłem wyjść z samochodu, kiedy wysiadłem samochodu spytał się mnie jakie paliwo potrzebuje i za ile , w czasie tankowania zaczął polecać promocje płynu chłodniczego który dodatkowo zakupiłem
Po wejściu do salonu rzuca się w oczy małe pomieszczenie lokalu w którym jest ciężko przeciskać pomiędzy samochodami. Po chwili zareagował sprzedawca salonu moją osobą spytał mnie o preferencje poszukiwanej rzeczy przeszedł do przedstawiania oferty po chwili ten sprzedawca po minucie rozmowy zobaczył innych klientów gdzie pozostawił mnie bez słowa czyli przysłowiowo mnie olał !!! po około 6 minutach przyszedł drugi sprzedawca z salonu który zauważył iż jego kolega mnie olał ale nie reagował .po wymienieniu oczekiwań mojej osoby kontynuować rozmowę o preferencjach jakie mnie interesują. po kilku minutowej wymianie zdań przeszliśmy do jazdy próbnej która ja musiałem zaproponować sprzedawcy po przejażdżce samochodem firmowym otrzymałem ulotki reklamowe .
po wejściu do salonu i przyglądaniu się pierwszemu samochodowi zostałem zauważany przez sprzedawce który zainteresował się moją osobą .Od razu się przedstawił i się spytał mnie o jakie preferencje szukam przy zakupie samochodu .po podaniu moich preferencji przedstawił kilka możliwych opcji po wybraniu interesującego modelu zaproponował mi jazdę próbną samochodu którym byłem zainteresowany .
w czasie wejścia do salonu samochodowego zostałem przywitany przez recepcjonistki salonu po przejściu do serwisu salonu brak przez dłuższy czas osoby obsługujący dane stanowisko minęło około 20-30 minut gdy dana osoba się pojawiła ale okazało się ze ta osoba nie jest odpowiednia za te stanowisko i musiałem chwile odczekać . w czasie tego czekania na osobę odpowiedzialną za stoisko serwisowe przeszedłem się po stanowiskach wystawowych samochodów w salonie brak osoby która była zainteresowana moją osobą .
BRAK ZAINTERESOWANIE KLIENTEM , DŁUGIE OCZEKIWANIE NA OBSŁUGĘ,BRAK CHĘCI WSPÓŁPRACY OSÓB PRACUJĄCYCH , DŁUGIE WYSZUKIWANIE OSOBY DO OBSŁUŻENIA KLIENTA, ZBYWANIE KLIENTA OD JEDNEGO PRACOWNIKA DO KOLEJNEGO ,ZŁE WYCHOWANIE OSÓB PRACUJĄCYCH W SKLEPIE . SKLEP POSIADA DUŻA OFERTĘ SPRZĘTU RTV AGD W SWOIM PUNKCIE
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.