Opinie użytkownika (6)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Mariusz_1002

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_1002

27.07.2016

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_1002

27.07.2016

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mariusz_1002

27.07.2016

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizytę rozpocząłem około...
Wizytę rozpocząłem około godz. 18:00; sprzedawcy byli ubrani w firmowe koszulki. Pod czas obsługi przy stoisku z serami, sprzedawczyni (Kobieta, wiek około 45 lat, wzrost 155 cm, krótkie farbowane na ciemny kolor włosy) była bardziej zainteresowana rozmową (na prywatne tematy) z koleżanką z pracy, aniżeli sprawną obsługą. Na sali towar poukładany, brak pustych miejsc; jednak na stoisku z wędliną duża część towaru była wyeksponowana w w opakowaniach zbiorczych co nie zachęcało do zakupu. Sprzedawca (Kobieta w wieku około 35-40 lat wzrost około 160, krótkie blond włosy) przy kasie (dwie kasy otwarte, brak kolejki) miło mnie obsłużył, jednak nie zaproponowano mi żadnej dodatkowej rzeczy do zakupu - zwróciłem na to uwagę, bo Panie kasjerki wymieniały się informacjami o ilości dosprzedaży z ostatnich dni. W sklepie czysto, ładnie wyłożony towar na półkach, dobrze widoczne "specjalne" ceny; sprzedawcy nie oferują dosprzedaży (przy stoisku z serami oraz przy kasie), sprzedawcy rozmawiają z sobą pod czas obsługi klienta co wpływa na duży dyskomfort zakupów.

Mariusz_1002

18.08.2015

Sano

Placówka

Koszalin, Fałata 13

Nie zgadzam się (1)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie rozpoczęła się o godz.18:10 w piątek (14.08.2015). Po podejściu do lady zostałem uprzejmie powitany i zaproszony do kolejki z przekazaniem informacji, że będę musiał poczekac na obsługę około 10-15 minut. Oba stanowiska pracy były zajęte dodatkowo przede mną oczekiwała na obsługę jeszcze jedna klientka. Po blisko 10 minutach zostałem zaproszony do stanowiska, sprzedawczyni (wiek około 40 lat; blondynka włosy do ramion; Joanna) zadała mi kilka pytań charakteryzujących moje potrzeby. Po krótkiej prezentacji (TV Cyfrowej) zaproponowała dodatkowy produkt (internet) zwracając uwagę na uzyskanie możliwych zniżek na obu rachunkach. Okazało się, że do podpisania umowy potrzebuje bieżący rachunek z konkurencyjnej firmy, dlatego też nie doszło do zakupu - sprzedawca zasugerował gotowość wsparcia przy dodatkowych pytaniach i umówilismy się na przyszły weekend, aby sfinalizować zakup TV. Sprzedawczyni była uprzejma z dużą wiedzą produktową, pamiętała o dosprzedaży, a przy pożegnaniu wręczyła mi wizytówkę sklepu. Jedyny temat negatywny na który musze zwrócić uwagę to podczas mojej obsługi kilkakrotnie przerywała rozmowę, aby ustawić kolejkę, a nawet szybko pomóc innym klientom oraz drugiemu sprzedawcy co wydłużyło rozmowę ze mną o blisko 10 minut. Wyspa sprzedazowa była czysta, zadbana; na blacie były porozrzucane różne kartki (dokumenty, ulotki), sprzedawcy jednolicie ubrani.

Mariusz_1002

18.08.2015

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 20

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi