Opinia użytkownika: Mariusz_1002
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Wizyta w sklepie rozpoczęła się o godz.18:10 w piątek (14.08.2015). Po podejściu do lady zostałem uprzejmie powitany i zaproszony do kolejki z przekazaniem informacji, że będę musiał poczekac na obsługę około 10-15 minut. Oba stanowiska pracy były zajęte dodatkowo przede mną oczekiwała na obsługę jeszcze jedna klientka. Po blisko 10 minutach zostałem zaproszony do stanowiska, sprzedawczyni (wiek około 40 lat; blondynka włosy do ramion; Joanna) zadała mi kilka pytań charakteryzujących moje potrzeby. Po krótkiej prezentacji (TV Cyfrowej) zaproponowała dodatkowy produkt (internet) zwracając uwagę na uzyskanie możliwych zniżek na obu rachunkach. Okazało się, że do podpisania umowy potrzebuje bieżący rachunek z konkurencyjnej firmy, dlatego też nie doszło do zakupu - sprzedawca zasugerował gotowość wsparcia przy dodatkowych pytaniach i umówilismy się na przyszły weekend, aby sfinalizować zakup TV. Sprzedawczyni była uprzejma z dużą wiedzą produktową, pamiętała o dosprzedaży, a przy pożegnaniu wręczyła mi wizytówkę sklepu. Jedyny temat negatywny na który musze zwrócić uwagę to podczas mojej obsługi kilkakrotnie przerywała rozmowę, aby ustawić kolejkę, a nawet szybko pomóc innym klientom oraz drugiemu sprzedawcy co wydłużyło rozmowę ze mną o blisko 10 minut. Wyspa sprzedazowa była czysta, zadbana; na blacie były porozrzucane różne kartki (dokumenty, ulotki), sprzedawcy jednolicie ubrani.