Bardzo lubie odwiedzać ten sklep przedewszystkim z jednego powodu - cisza i spokój. dzisiaj szukaliśmy z żoną lampy. Podczas rozglądania sie po dziale z lampami podszedł do nas pan z obsługi i Zaproponował pomoc, był bardzo kompetenty i pomocny. sala sprzedażowa była czysta i schludna, również wygląd personelu niepozostawiał duzo do zyczenia. co prawda niezdecydoaliśmy sie na zakup lampy w brw ale gdybysmy sie zdecydowali to przy kasach było również schludnie i przyjemnie i nie było kolejek
w lokalu dość czysto jednak to z czym notorycznie sie spotykam to ogromne kolejki przy kasach. lokal jest niestety bardzo ciasny. obsługa bardzo miła pod warunkiem że uda sie kogoś uchwycic na hali sprzedażowej. towar poukładany czytelnie i dość równo na półkach. Nie jest to moja ulubiona biedronka włąsnie przez te ciasnote
Wizyta rozpoczęła sie od miłego przywitania pani która stała za kasą, w sklepie było czysto i schludnie, wspomniana pani zapyat o towar którego nie mogłem znaleźć podeszła i wskazała gdzie moge znaleźć zaminnik. po podejsciu do kasy pani z uśmiechem podliczyła zakupy i zapropnowała czekoladki które akurat są w promocji. przy pozegnaniu pani zaprosiła do ponownej wizyty
Zaraz do wejściu do sklepu skinieniem przywitał mnie ochroniarz, podszedłem do stanowiska z sersami i zapytałem o jakiś łagodny ser. Pani zaproponowała trzy rodzaje łagodniejszych serów i podzieliła sie opinią który jej najbardziej smakuje (dobrze doradziła)była miła i uprzejma, na stanowisku z wędlinami pani również poradziła która wędlina jest w promocji i bardzo dobra - wędliny i sery były niezbyt tanie ale za to jakość wysoka, przy stanowiskach z wedlinami i serami dośc długo trzeba było czekac w kolejce choć panie chyba sie strały uwijac, w sklepie dość schludnie choć mogło by byc czysciej, nie wszystkie kasy były otwarte a kolejki dość spore więc tu napewno minus
Kompletna klapa. Ponieważ zbliża mi się koniec umowy T-mobile postanowił dowiedziec się co ciekawego mi proponują na przedłużenie. poszedłem do punktu na ul 12-go marca. jakież było moje zdziwienie gdy powiedziałem panu o co mi chodzi i zapytałem czy oferta w punktach rózni sie od tej w internecie. Pan zaproponował mi abonament o 10 zł wyższy niz ten w internecie i tyle samo minut.i poinformowała ze innej oferty nie ma. ogólnie pan raczej sprawiał wrażenie ze chce sie mnie jak najszybciej pozbyć i wrócic do czytania czegoś tam w internecie. na koniec tylko dodał ze jak sobie chce to moge zamówić sobie tanszy abonament przez internet jesli potrafie. ogólnie bardzo nie miło i nie sympatycznie zostałem potraktowany
Bardzo miła i fachowa obsługa, pani konsultantka bardzo rzetelnie wyjaśniła mi wszystkie moje wątpliwośći, zadawała bardzo dużo pytan w celu rozpoznania moich potrzeb. wymieniała sporo korzysci płynących z przedstawianych ofert. stanowisko obsługi było czyste i schludne , konsultantka bardzo miła i kompetetntna
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.