Bardzo dobrze. Po remoncie wygląd sklepu wreszcie nie odstrasza. Wcześniej sklep wyglądał supersam z poprzedniej epoki:) Towary są estetycznie poukładane na półkach, sklep jest bardzo czysty. Nieco zbyt długi jest czas obsługi przy kasie. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
OK. Brak otwarcia dodatkowej kasy pomimo kolejki. Słabo zaopatrzony dział warzywa i owoce, puste pułki, brak podstawowych artykułów. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.
OK. Rozumiem, że jest niedzielny wieczór, ale jednak klientów powinna obsługiwać więcej niż jedna osoba, zwłaszcza przy tak długiej kolejce. Poza tym wszystko super. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Przebywając na wakacjach w okolicach Dęblina miałem okazję robić zakupy w supermarkecie InterMarche w Dęblinie przy ulicy Niepodległości 6. Były to moje pierwsze zakupy w sklepie należącym do sieci InterMarche. Poza lekkim bałaganem, który panował na półkach z towarami nie zauważyłem większych uchybień w czystości i porządku. Artykuły były oznaczone cenami, a podłoga była utrzymana w czystości. Pewien minus stanowią pewne różnice w asortymencie w porównaniu do sklepów w większych miastach (np. stosunkowa mała liczba rodzajów piwa). Na plus z kolei mogę ocenić bardzo krótki czas obsługi w kasie supermarketu. Mogę spokojnie stwierdzić, że kupiłem to co zaplanowałem i z zakupów wyszedłem zadowolony.
Będąc przejazdem w Puławach dokonywałem zakupów w supermarkecie Kaufland przy ul. Lubelskiej. Pierwszy raz dokonywałem zakupów w sklepie sieci Kaufland i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony wyglądem, asortymentem oraz poziomem obsługi. Sklep jest utrzymany bardzo czysto, nie zauważyłem nieczystości na podłodze, czy też na półkach. Towary były utrzymane w należytym porządku i zostały czytelnie oznakowane „cenówkami”. Na uwagę zasługują niskie ceny pieczywa oraz ciekawe promocje z gazetki (ja osobiście skorzystałem z promocji pieluszek Pampers). Kolejnym plusem jest bardzo krótki czas oczekiwania w kolejce do kasy.
Moja dzisiejsza obserwacja dotyczy hipermarketu E.Leclerc przy ul. Zana. Wizytę rozpocząłem od zaparkowania auta w podziemnym parkingu. Stan czystości parkingu oceniam na wysoki, wózki zakupowe znajdowały się w przeznaczonych do tego miejscach. W samym sklepie również nie zauważyłem większych śladów nieczystości i nieporządku. Podłoga była umyta, towary na półkach równo poustawiane i oznaczone cenami. Przed wejściem do sklepu dostępne były gazetki promocyjne. Podczas zakupów dostrzegłem jednak dwa dość istotne minusy. Pierwszy – długa kolejka i bardzo długi czas obsługi przy stoisku z wędlinami, drugi – na dziale z warzywami sprzedawano nieświeże kalafiory. Ten fakt zauważyłem dopiero po powrocie ze sklepu, kiedy z zakupionego kalafiora zaczął wydobywać się nieprzyjemny zapach. Powyższe niedociągnięcia obniżają ogólną ocenę obserwacji.
Kilka dni temu miałem okazję po długiej przerwie korzystać z usług stacji serwisowej Sabat. Bez problemu umówiłem się telefonicznie na dogodny dla mnie termin. Sama usługa należała do prostych - wymiana oleju i filtrów. Mimo to jestem bardzo zadowolony z wysokiej jakości obsługi - pracownik serwisu był bardzo miły, pomocny w wyborze części oraz oleju. Czas realizacji również był bardzo krótki - niewiele ponad godzinę. Polecam tą stację serwisową.
Wczoraj przeprowadzałem małe zakupy w aptece Bellis przy ul. Ametystowej (w pasażu przy Stokrotce). Dość często robię zakupy w tej placówce. Moja uwagę zawsze zwraca profesjonalizm personelu. Panie mają dużą wiedzę i zawsze chętnie udzielają porad. Jedyny minus apteki to ceny. W stosunku do innych aptek, zawsze są kilka procent wyższe.
W dniu wczorajszym przeprowadzałem zakupy w delikatesach Alma. Sklep jest bardzo czysty i schludny. Jestem mile zaskoczony wiedzą i profesjonalizmem pracowników stoisk z alkoholem oraz z serami. Dzięki uzyskanym poradom nie miałem najmniejszego problemu z dokonaniem wyboru. Myślę, że to odróżnia Almę od innych sklepów. Sklep nie tylko jest dobrze zaopatrzony, ale pracownicy mają również odpowiednią wiedzę na temat produktów. Do tego brak kolejek w kasach. Jednym słowem POLECAM.
Jak zwykle w ostatnim czasie Tesco mogę ocenić tylko pozytywnie. Duża liczba ciekawych promocji m.in. na początek sezonu wielkanocnego oraz atrakcyjne przeceny ubrań marki F&F, Sklep jak zawsze czysty i schludny, na regałach i koszach nie ma bałaganu typowego dla innych hipermarketów. I najważniejsza wg. mnie zaleta - absolutny brak kolejek przy kasach.
Personel oceniam pozytywnie. Panie uprzejme, cierpliwe i bardzo pomocne. Łatwo nawiązują kontakt z Klientem. Asortyment jest wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Wygląd sklepu oceniam negatywnie z uwagi na bardzo wysoką temperaturę w sklepie. Klimatyzacja zamiast chłodzić nagrzewała pomieszczenie, co sprawiło że dłuższy pobyt w sklepie nie należał do przyjemnych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.