Po wejściu do sklepu od razu wzrokiem szukałam sprzedawcy,gdyż na internecie znalazłam książkę i chciałam sprawdzić jej dostępność w księgarni. Podeszłam do pracownika i zapytałam o szukaną książkę. Pracownik podszedł do komputera i sprawdził.Niestety poszukiwanej książki nie było w sklepie. Pracownik nie zaproponował mi zakupu w sklepie internetowym, zapytałam więc o taką możliwość. Okazało się że książkę mogę zamówić na internecie i odebrać w księgarni.
Weszłam do sklepu z zamiarem zakupu parowaru, który wcześniej znalazłam na stronie internetowej sklepu RTV EURO AGD. Tam również sprawdziłam jego dostępność w tym konkretnym salonie. Podeszłam do pracownika, który już na wstępie poinformował mnie, że zaraz do mnie podejdzie tylko wyłączy alarmy. Wyłączenie trwało ponad 5 min, pracownik podszedł i zapytał w czym może pomóc. Podałam mu kartkę z zapisanym modelem i poinformowałam go, że nie jest on wystawiony na sklepie, bo wcześniej sprawdzałam. Sprzedawca mimo to podszedł i zaczął go szukać. Poszukiwania na dziale trwały ponad 10 min.,po czym stwierdził, ze szukanego parowaru nie ma. Wspomniałam mu, że 5 min. przed wyjściem sprawdziłam jego dostępność na internecie i powinien być. Sprzedawca podszedł do kolegi i zapytał go o produkt. Inny pracownik powiedział, że ostatnia sztuka jest na magazynie. Sprzedawca poinformował mnie, że idzie poszukać go na magazynie. Poszukiwania trwały ponad 20 min., po czym parowar się znalazł. Czekała mnie jeszcze wizyta przy komputerze oraz podejście do kasy. Przy kasie kasjerka skasowała mnie i nawet nie zaproponowała reklamówki. Sama się o nią upomniałam i jeszcze musiałam dopłacić za nią 2 zl. Podsumowując wizyta w sklepie po konkretny towar trwała ponad 40 min.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana słowami "dzień dobry". Zaczęłam rozglądać się po sklepie w poszukiwaniu sukienki. Jeden z pracowników zauważył, że czegoś szukam, podszedł do mnie i zapytał o szukane ubranie. Pomógł dobrać mi sukienkę do mojej figury, stylu i okazji. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, gdyż nigdy nie spotkałam się z taką obsługą w sklepie takim jak New Yorker. Polecam
Dnia 17.11 br. wybrałam się do Browaru Miejskiego w Bielsku-Białej. To miejsce, gdzie produkowane jest bielskie piwo. Po wejściu zostałam mile powitana uśmiechem przez obsługę. Browar jest miejscem czystym, schludnym. Siadając przy stoliku od razu podeszła do mnie kelnerka proponując mi 3 różne rodzaje piwa, w zależności od sposobu warzenia, koloru, smaku. Wiedza kelnerki była kompetentna. Zamówiłam piwo, miło spędziłam czas. Gdy skończyłam poprosiłam o rachunek, który został przyniesiony mi do stolika. Równie miło zostałam pożegnana i zaproszono mnie ponownie. Świetne miejsce, świetna obsługa, pyszne piwo, polecam!
Fotonet to świetnie zorganizowana strona internetowa na której można wywołać zdjęcia. Strona jest bardzo czytelna, posiada specjalnego programy dzięki którym można poprawić jakość zdjęcia przed jego wywołaniem. Po raz kolejny skorzystałam z ich usługi i muszę przyznać, że powiększenia, zdjęcia dużego formatu wychodzą rewelacyjnie i nie jest to tylko zasługa autora zdjęcia, ale również ekipy pracującej w firmie. Godna polecenia :)
Ostatnio miałam okazję od w/w firmy kupować 2 pary obuwia na serwisie allegro. Nie polecam tego sprzedawcy. Pieniądze na ich konto wpłacałam na poczcie, a jak wiadomo Poczta Polska nie jest szybka w wysyłaniu paczek jak i przelewów, dlatego też byłam cierpliwa. Po ponad tygodniu od dokonania wpłaty zapytałam sprzedającego o to, czy pieniądze dotarły na jego konto. Otrzymałam odpowiedź negatywną. Tak też było przez następne dwa dni. Postanowiłam złożyć reklamację na poczcie, ale wcześniej chciałam o tym powiadomić sprzedającego, który błyskawicznie mi odpisał, że kwota którą mu wpłacałam na konto właśnie dotarła. Może zbieg okoliczności, ale w takie przypadki nie wierzę... Następnego dnia otrzymałam buty, które wg opisu na aukcji powinny być nawet na mnie za duże, a niestety są małe... Nie polecam tego sprzedającego nie tylko ze względu na opóźnienia w wysyłkach, ale również za błędne opisy.
W sklepie Deichmann miałam upatrzone buty, po które przyszłam, ale nie mogłam ich znaleźć. Zapytałam pracownika,a on wskazał mi miejsce. Pomimo tego, iż w tych sklepach zawsze jest dużo klientów zawsze znajdziesz kogoś kto Ci pomoże, bezproblemowo złożysz reklamacje. Oby więcej takich obuwniczych sklepów było. Jedynym minusem jest nieporządek, ale zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest to łatwe do ogarnięcia, zwłaszcza w trakcie przecen.
Obuwie oraz dodatki na sklepie wyeksponowane prawidłowo, zachęcają klienta do wejścia. Personel na sklepie uśmiechnięty, widoczny, wita klientów, pyta o pomoc, odpowiada na pytania i oczekiwania klienta. Jedynym minusem jest czasami zbyt nachalna obsługa, narzucająca swoje zdanie, co sprawdza się tylko przy niezdecydowanym kliencie. Ogólne wrażenie z wizyty dobre.
Obuwie oraz dodatki na sklepie wyeksponowane prawidłowo, zachęcają klienta do wejścia. Personel na sklepie uśmiechnięty, widoczny, wita klientów, pyta o pomoc, odpowiada na pytania i oczekiwania klienta. Jedynym minusem jest czasami zbyt nachalna obsługa, narzucająca swoje zdanie, co sprawdza się tylko przy niezdecydowanym kliencie. Ogólne wrażenie z wizyty dobre.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.