Zakup okularów korekcyjnych to dla mnie naprawdę kłopotliwa sprawa- po pierwsze duży koszt, po drugie długotrwałe poszukiwanie odpowiednich oprawek, w moim przypadku konieczność zrobienia badań wzroku itd. O optyku Fielmann dowiedziałam się z reklamy w gazecie. Gdy weszłam do salonu, jedna osoba z obsługi podeszła do mnie i zapytała o moje preferencje, po czym od razu pokazała mi, gdzie powinnam szukać odpowiednich dla siebie oprawek. Zaskoczyła mnie różnorodność i naprawdę bardzo niskie ceny. Po przymierzeniu kilku rodzajów oprawek wybrałam te które najbardziej mi odpowiadały, po czym od razu mogłam przystąpić do objętego ceną bardzo dokładnego (z czym wcześniej się nie spotkałam) badania wzroku. Po niecałym tygodniu dostałam smsa z informacją, ze moje okulary są już do odbioru. W nawiązaniu do obsługi klienta to jest ona jak najbardziej kompleksowa- miła, kompetentna obsługa chętnie udzielająca wszelkich informacji, sprawna organizacja, indywidualne podejście do klienta, umiejętność słuchania i doradztwo. To optyk naprawdę godny polecenia.
Ze względu na stosunkowo niskie ceny, częste promocje i duży wybór towaru jestem częstą klientką tego sklepu. Jednak sklep Terranova w Katowicach od lat kojarzy mi się z jednym wielkim bałaganem: nieposortowanymi ubraniami spadającymi z wieszaków, co wymaga przed zakupem dokładnego sprawdzenia czy to co bierzemy nie jest brudne i uszkodzone; zbyt dużą ilością rzeczy na wieszakach, co utrudnia ich przeglądanie; wielkimi promocyjnymi koszami ze stertą ubrań o słabej jakości, które niestety nie zachęcają do zakupu itd. Obsługa natomiast jest nieco niedostępna dla klienta gdyż pochłonięta jest wykładaniem nowego towaru, a za każdym razem kiedy zapytam o jakąś rzecz zostaję zbyta i muszę sobie radzić sama. Ostatnio po przymierzeniu jakiejś rzeczy 2 panie przy przymierzalni poprosiły mnie o odłożenie rzeczy na swoje miejsce, a same pochłonięte były prywatną rozmową- jeszcze się z tym nie spotkałam. Ekspozycja nowej kolekcji i informacja o promocjach na plus, natomiast jakość obsługi klienta, która jest tutaj najważniejsza pozostawia jeszcze wiele do życzenia.
Specyfiką sklepu Butik jest jego dość charakterystyczna obsługa. Za każdym razem kiedy tylko wejdę do sklepu, zaraz znajduje się przy mnie Pani, która zasypuje mnie pytaniami: czy może mi w czymś pomóc, czy chciałabym skorzystać z ich wyjątkowej promocji, czy poszukać jakiegoś rozmiaru, a może jestem zainteresowana jakimś konkretnym fasonem/kolorem itd. Kiedy decyduję się coś przymierzyć, przynajmniej jedna Pani (gdyż na zmianie zazwyczaj widuje od 3 do 4 i każda z nich chce mi pomóc) pilnuje aby w razie potrzeby donieść mi odpowiedni rozmiar, jest chętna do udzielenia jakichkolwiek porad w sprawie zakupu oraz zawsze pyta co myślę o rzeczy która przymierzam. Przy zakupie zawsze oferowany jest jakiś dodatkowy drobiazg.Właściwa obsługa jest dużą zaletą tego sklepu, gdyż naprawdę czuje się, że jest się traktowanym w sposób indywidualny i że zależy personelowi na tym, abym kupiła obojętnie jaką rzecz, abym była zadowolona i przyszła ponownie. Jedyne moje pytanie: czy przesadna uprzejmość i narzucanie się klientowi jest kluczem do sukcesu? Czy klient taką obsługą nie będzie zmęczony?-ja osobiście byłam. Poza tym pomimo dużej ilości towaru na tak niewielkiej powierzchni, w sklepie jest czysto, a towar zawsze poukładany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.