Wizyte w salonie Zara oceniam na 3/5. W sklepie panował bardzo duży ruch, pracowników był zdecydowanie za mało. Kolejna do przymierzalni była bardzo duża, co powodowało nerwy u klientów. Na sali sprzedaży panował chaos i bałagan. Mimo, iż pracowników było niewiele na ich twarzach był usmiech i serdeczność - co w obliczu natłoku pracy trzeba docenić. Poprosilam jednego sprzedawcę o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru - bardzo szybko otrzymałam rzetelną pomoc.
Wizytę w sklepie żabka oceniam na 4/5. Sklep czysty, towar uzupełniony. Pracownicy uśmiechnieci i przyjaźnie nastawieni na klienta. W koszyku miałam 4 rzeczy - sprawna i bezproblemowa obsluga przy kasie. Zaproponowano mi zakup dodatkowego produktu oraz zapytano o aplikację żabki. Jedyna rzecz, ktora obniża calosciowe wrażenie wizyty to estetyka sprzedawcy. Nie posiadał uniformu pracowniczego, dłonie niezadbane, co niestety powodowało niemiłe odczucie u mnie- konsumenta,
Polecam firmę Uniqua. Mam u Nich ubezpieczenie mieszkania, samochodu oraz na życie. Ceny są zdecydowanie konkurencyjne, dla stalych klientów zawsze rabat. To, co istotne -bezproblemowe polaczenia z infolinia/ rzetelni oraz kompetetni pracownicy. W przypadku szkody auta - bardzo szybka wyplata odszkodowania.
Zdecydowanie polecam zakupy w tej sieciówce. Ceny bazoywyh produktów są niższe, aniżeli w podobnych marketach. Owoce i warzywa zawsze świeże. Codzienne promocje zachęcajacą do zakupów i pozwalają na oszczędność portfela. - stala Klientka
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.