Fatalnie. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu,
Personel sklepu jest dobrze zorientowany jakie produkty akurat są w sprzedaży i na zadane pytanie chętnie odpowiadają, a nawet wskazują miejsce ułożenia towaru na terenie sklepu. Ponadto pracownicy supermarketu są wielostronni, tzn. obsługują kasę, rozkładają towar, sprzątają, uaktualniają ceny. Jednakże wygląd pracowników budzi pewne zastrzeżenia. Obowiązkowym strojem służbowym jest koszulka w kolorze szarym, a może czarnym tylko, że mocno spranym i wysłużonym - w dodatku prawie zawsze brudna, co sprawia wrażenie,że pracownicy sklepu są niechlujni i nie dbają o wygląd zewnętrzny. Oferta supermarketu jest niezbyt szeroka, ale zawiera wszystkie podstawowe produkty żywnościowe łącznie z nabiałem i mięsem. Za to ich cena jest naprawde atrakcyjna i konkurencyjna w stosunku do innych tego typu sklepów. Niestety organizacja obsługi kas jest zła. Na sześć stanowisk zazwyczaj otwarte jest jedno. Pracownicy sami nie reagują na wydłużającą się kolejkę. Dopiero gdy któryś z klientów z oburzeniem poprosi o otwarcie kolejnej kasy - pojawia się następny pracownik i zaczyna obsługiwać. Kasjerzy nie nawiązują kontaktu wzrokowego z klientem, rzadko się z nim witają. Co do stanowiska obsługi też mam zastrzeżenia. Jest zwyczajnie brudno. Papierosy przy stanowisku kasowym są porozrzucane w gablocie razem z porozdzieranymi opakowaniami po sztangach. Monitor jest zachlapany, taśma na towary również. Nie tylko przy kasie, ale także w całym sklepie panuje nieporządek. Towary stoją w kartonach i nie wiadomo, czy tak już zostanie, czy jeszcze nie zostały rozpakowane. Podłoga jest brudna. Co prawda niejednokrotnie zaobserwowałam jak personel sklepu myje podłogę specjalną maszyną, ale wydaje się, że robią to za rzadko. Ogólnie sklep oceniam na +2, bo nie lubie nieporządku, który tam panuje i niezadbanych pracowników, ale za to ceny są naprawdę atrakcyjne i rekompensują te niedogodności.
Wiedza i kompetencje personelu są na dość dobrym poziomie. Mam na myśli to, że na przykład na zadane pytanie chętnie odpowiadają, orientują się gdzie są powieszone konkretne rzeczy, a także czy są dostępne poszczególne rozmiary ubrań. Przy kasie jednak trzeba było długo czekać, chociaż były dwie panie, które teoretycznie miały obsługiwać, to w praktyce wyglądało to tak, że jedna z nich robiła dziwne miny, ciągle mówiła, że się źle czuje, a gdy ta druga zaproponowała jej, żeby w takim razie zeszła na przerwę, to ta na nią huknęła, żeby się do niej nie odzywać, bo ona już nie może wytrzymać. Oczywiście wszystko to w obecności klientów i bez większego skrępowania. Ostatecznie musialam przejść do drugiej kasy, bo pani od bólu głowy, pomimo tego, że nadal stała na stanowisku kasowym, to przestała obsługiwać klientów i zaczęła przeglądać jakieś papiery wyciągnięte spod lady. Druga pani była przyjemniejsza i przepraszała za koleżankę. Wygląd miejsca obsługi, personelu i całego sklepu oceniam bardzo dobrze. Pomieszczenia są czyste, pracownicy ubrani normalnie. Oferta i asortyment bogaty i ciekawy, tylko ceny wysokie. Szczególnie w okresie, kiedy w innych sklepach są wyprzedaże. Moją uwagę zwróciło także, że przy przymierzalniach robią się okropne kolejki, a wszystko przez to, że żaden z pracowników nie pilnuje, ile bierze się ubrań do przymierzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.