Opinia użytkownika: Magdalena_705
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu są na dość dobrym poziomie. Mam na myśli to, że na przykład na zadane pytanie chętnie odpowiadają, orientują się gdzie są powieszone konkretne rzeczy, a także czy są dostępne poszczególne rozmiary ubrań. Przy kasie jednak trzeba było długo czekać, chociaż były dwie panie, które teoretycznie miały obsługiwać, to w praktyce wyglądało to tak, że jedna z nich robiła dziwne miny, ciągle mówiła, że się źle czuje, a gdy ta druga zaproponowała jej, żeby w takim razie zeszła na przerwę, to ta na nią huknęła, żeby się do niej nie odzywać, bo ona już nie może wytrzymać. Oczywiście wszystko to w obecności klientów i bez większego skrępowania. Ostatecznie musialam przejść do drugiej kasy, bo pani od bólu głowy, pomimo tego, że nadal stała na stanowisku kasowym, to przestała obsługiwać klientów i zaczęła przeglądać jakieś papiery wyciągnięte spod lady. Druga pani była przyjemniejsza i przepraszała za koleżankę. Wygląd miejsca obsługi, personelu i całego sklepu oceniam bardzo dobrze. Pomieszczenia są czyste, pracownicy ubrani normalnie. Oferta i asortyment bogaty i ciekawy, tylko ceny wysokie. Szczególnie w okresie, kiedy w innych sklepach są wyprzedaże. Moją uwagę zwróciło także, że przy przymierzalniach robią się okropne kolejki, a wszystko przez to, że żaden z pracowników nie pilnuje, ile bierze się ubrań do przymierzenia.