Opinie użytkownika (3)

Byłam zainteresowana zakupem...
Byłam zainteresowana zakupem kieszeni zewnętrznej do nagrywarki. Po wejściu zostałam bardzo miło powitana. W sklepie czysto, towar bardzo ładnie wyeksponowany z czytelnymi cenami i opisami. Kiedy powiedziałam, czego szukam, pracownik odpowiedział, że niestety nie posiadają takiej na stanie, jedak już po chwili otrzymałam informację, iż jest możliwość zmówienia. Poadano mi cenę oraz termin odbioru sprzętu. Obsługa fachowa, bardzo dobrze zorientowana. Polecam.

Magdalena_574

28.04.2010

Micron

Placówka

Włocławek, Dygasińskiego 6

Nie zgadzam się (17)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Lukas Banku, aby zareklamować wypłatę z bankomatu innego banku. Bankomat naliczył mi transakcję, jednak nie otrzymałam pieniędzy. Kiedy weszłam do oddziału, od stanowiska "Obsługa kont" właśnie odchodził klient. Doradca z uśmiechem natychmiast zaprosił mnie do stanowiska, wskazał miejsce na którym mam usiąść i po powitaniu mnie spytał w czym może pomóc. Kiedy opowiedziałam całe zajście, poprosił mnie o dowód osobisty i rozpoczął procedurę reklamacji. W trakcie wprowadzania danych bardzo szczegółowo wyjaśnił mi w jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy. Cała procedura trwała około 5 min. Doradca bardzo kompetentny, uśmiechnięty i życzliwy. Przyznaję, iż byłam trochę zdenerwowana sytuacją przy bankomacie (taka zdarzyła mi się po raz pierwszy), jednak doradca szybko mnie uspokoił i rozwiał wszelkie wątpliwości. Na zakończenie, po podpisaniu wszystkich dokumentów związanych z reklamacją, doradca poprosił mnie o kontakt (podał nr telefonu), gdyby pieniądze do mnie nie wróciły. Pożegnał mnie na stojąco, oczywiście z uśmiechem, życząc mi "miłego dnia". Placówka bardzo zadbana, czysta i miła w odbiorze. Kwiaty na parapecie, ekspres do kawy dla klientów banku, aktualne promocje na plakatach porozwieszane w sposób estetyczny i czytelny. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, stąd moja wysoka ocena.

Magdalena_574

05.06.2009

Credit Agricole

Placówka

Włocławek, Kaliska, Warszawska 6a

Nie zgadzam się (17)
Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, kompetentna, jednak nie miałam nawet chwili na rozejrzenie się po sklepie. Natychmiast po moim wejściu zjawił się obok mnie sprzedawca z pytaniem "W czym pomóc". Na moje słowa, że chcę się tylko rozejrzeć, skinął głową, założył ręce przed siebie i nie odstępował mnie na krok. Kiedy na dłużą chwilę zatrzymałam się przy pralkach od razu do mnie podszedł i rozpoczął rozmowę. Wiedzę na temat sprzętu miał rozległą, jednak, choć chciałam kupić sprzęt wybranej przez siebie marki bardzo stanowczo mi go odradzał i zachwalał inną markę. Odniosłam wrażenie, iż bardzo mu zależało na sprzedaniu akurat tej marki. Kiedy nie wykazałam zainteresowania poprosił kolejnego sprzedawcę, aby spróbował mnie przekonać do wybrania właśnie tej, a nie innej pralki. Przez większą część rozmowy sprzedawca ręce miał założone na krzyż przed sobą, koszulka była wymięta i poplamiona, nie widać było również identyfikatora. Drugi sprzedawca również nie miał identyfikatora, jednak jego wygląd był już bardziej schludny. Wygląd sklepu pozytywny, sprzęt był czysty, ceny czytelne, plakaty z aktualną promocją rowieszone estetycznie w widocznych miejscach. Na drzwiach wejściowych znajdowałą się czytelna informacja z godzinami otwarcia sklepu.

Magdalena_574

27.05.2009

Avans.pl

Placówka

Włocławek, 3-go Maja

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi