Opinia użytkownika: Magdalena_574
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Wybrałam się do Lukas Banku, aby zareklamować wypłatę z bankomatu innego banku. Bankomat naliczył mi transakcję, jednak nie otrzymałam pieniędzy. Kiedy weszłam do oddziału, od stanowiska "Obsługa kont" właśnie odchodził klient. Doradca z uśmiechem natychmiast zaprosił mnie do stanowiska, wskazał miejsce na którym mam usiąść i po powitaniu mnie spytał w czym może pomóc. Kiedy opowiedziałam całe zajście, poprosił mnie o dowód osobisty i rozpoczął procedurę reklamacji. W trakcie wprowadzania danych bardzo szczegółowo wyjaśnił mi w jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy. Cała procedura trwała około 5 min. Doradca bardzo kompetentny, uśmiechnięty i życzliwy. Przyznaję, iż byłam trochę zdenerwowana sytuacją przy bankomacie (taka zdarzyła mi się po raz pierwszy), jednak doradca szybko mnie uspokoił i rozwiał wszelkie wątpliwości. Na zakończenie, po podpisaniu wszystkich dokumentów związanych z reklamacją, doradca poprosił mnie o kontakt (podał nr telefonu), gdyby pieniądze do mnie nie wróciły. Pożegnał mnie na stojąco, oczywiście z uśmiechem, życząc mi "miłego dnia". Placówka bardzo zadbana, czysta i miła w odbiorze. Kwiaty na parapecie, ekspres do kawy dla klientów banku, aktualne promocje na plakatach porozwieszane w sposób estetyczny i czytelny. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, stąd moja wysoka ocena.