Opinia użytkownika: Magdalena_574
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Obsługa bardzo miła, kompetentna, jednak nie miałam nawet chwili na rozejrzenie się po sklepie. Natychmiast po moim wejściu zjawił się obok mnie sprzedawca z pytaniem "W czym pomóc". Na moje słowa, że chcę się tylko rozejrzeć, skinął głową, założył ręce przed siebie i nie odstępował mnie na krok. Kiedy na dłużą chwilę zatrzymałam się przy pralkach od razu do mnie podszedł i rozpoczął rozmowę. Wiedzę na temat sprzętu miał rozległą, jednak, choć chciałam kupić sprzęt wybranej przez siebie marki bardzo stanowczo mi go odradzał i zachwalał inną markę. Odniosłam wrażenie, iż bardzo mu zależało na sprzedaniu akurat tej marki. Kiedy nie wykazałam zainteresowania poprosił kolejnego sprzedawcę, aby spróbował mnie przekonać do wybrania właśnie tej, a nie innej pralki. Przez większą część rozmowy sprzedawca ręce miał założone na krzyż przed sobą, koszulka była wymięta i poplamiona, nie widać było również identyfikatora. Drugi sprzedawca również nie miał identyfikatora, jednak jego wygląd był już bardziej schludny. Wygląd sklepu pozytywny, sprzęt był czysty, ceny czytelne, plakaty z aktualną promocją rowieszone estetycznie w widocznych miejscach. Na drzwiach wejściowych znajdowałą się czytelna informacja z godzinami otwarcia sklepu.