Jakość obsługi przeciętna, natomiast podejście do klienta delikatesów, które aspirują do ekskluzywnych, tragiczna. Kupowałam jeden produkt, który aktualnie znajdował się w promocji. Dobrze sprawdziłam cenówkę (nazwa produktu, data obowiązywania promocji się zgadzały). Przy kasie jednak okazało się, że cena wcale nie jest obniżona, a pani stwierdziła, że obowiązuje taka, jaka jej się nabiła. Wytłumaczyłam, że obowiązywać powinna cena, która znajduje się na półce z towarem i że to jest wprowadzanie klienta w błąd. Na co pani odpowiedziała rezolutnie, że należy każdorazowo sprawdzać cenę na skanerze. Dosyć kiepski argument, w przypadku pojedynczego artykułu, to jeszcze ok, ale kiedy robi się większe zakupy, to chyba niezbyt dobry pomysł. Jako klient poczułam się oszukana i na pewno nigdy więcej nie będę robić tam zakupów.
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Trafiłam na panią, która była bardzo pomocna, uprzejma i co najważniejsze, pozytywnie nastawiona do klienta. Kupowałam dwie rzeczy, pani sama zaproponowała opcję, która pozwoliła obniżyć cenę produktów.
Jakość obsługi w Home&You w opolskim Solarisie pozostawia wiele do życzenia. Panei są nieuprzejme i mało pomocne. Gdy podejdzie się do nich z prośbą, to robią ogromną łaskę. Próbowałam kupić jeden produkt, który wcześniej widziałam w sklepie. Podeszłam do jednej pani, pokazałam nawet zdjęcie, na które nawet nie spojrzała tylko odburknęła, że nie mają. Szukałam więc w innym mieście, tam też nie mieli, ale sprawdzono mi w systemie, że właśnie w Opolu w Solarisie są dwie sztuki. To znowu się tam udałam, pani chyba bardzo nie chciała mi sprzedać produktu, bo dalej twierdziła, że nie mają. Koniec końcem poszła na zaplecze i przyniosła mi to, co chciałam. Szkoda, bo firma Home&You cieszy się dobrą renomą, sklep bardzo fajny, duży, uporządkowany, ale panie mogłyby wykazywać więcej inicjatywy i uprzejmości, a sprawiają wrażenie takich, co pracują za karę.
Zazwyczaj nie było większych problemów z jakością obsługi w Castoramie, poza tym, że zazwyczaj trudno byłą ją znaleźć, gdy się jej potrzebowało. Niestety w dniu dzisiejszym spotkała mnie bardzo irytująca sytuacja. Udało nam się wtoczyć do kasy dot. materiałów budowlanych z ogromnym wózkiem wypełnionym płytami kartonowo-gipsowymi i podobnymi gadżetami, pani zaczęła liczyć towar, po czym podszedł do niej inny pracownik, odwrócił się do nas tyłem i zaczęli rozmawiać, ignorując to, że tam jesteśmy i czekamy na kontynuację obsługi. Trwało to dobrych kilka minut, nie zostaliśmy przeproszeni za sytuację.
Bez wątpienia jedno z najlepszych miejsc w Opolu. Obsługa na piątkę z plusem, podobnie jak i ceny. Niedawno byłam tam po raz pierwszy od dłuższego czasu. Nie mogłam się zdecydować na piwo. Pani była bardzo uprzejma i sama zaproponowała, że da mi próbkę każdego, aby ułatwić decyzję. Rzadko spotykane. Dodatkowo szybko, sprawnie z uśmiechem na ustach i przede wszystkim bardzo tanio.
Sklep, który zawsze staram się omijać szerokim łukiem. Niestety zdarza się, przez przypadek zabłądzę i zrobię tam zakupy. Każdorazowo problem pojawia się po odejściu od kasy, przeglądając paragon okazuje się, że co najmniej jeden produkt (zazwyczaj 2-3) jest skasowany w innej cenie, niż była podana przy towarze. Dodam, że nigdy nie robię dużych zakupów, zazwyczaj jest to kilka - kilkanaście produktów. Sytuacja powtarza się za każdym razem. Często nie są to duże kwoty, jednak jeżeli u wielu klientów sytuacja się powtarza, to pewnie wychodzi niemało. Jest to niezmiernie irytujące. Do ostatnich zakupów nie miałam zastrzeżeń co do pracowników, zresztą niewiele miałam z nimi do czynienia. Przy ostatniej wizycie kupowałam artykuły wyposażenia domu, między innymi prezent. Zapytałam więc panią kasjerkę, ile mam czasu na zwrócenie towaru, jeżeli produkt się nie spodoba. Pani spojrzała na mnie karcącym wzrokiem i zdziwiona: " Zwariowała pani? Chce pani towar wymienia?" Po czym odburknęła jeszcze coś na temat udania się do informacji czy punktu obsługi klienta.
Rzadko spotyka się tak dobrą obsługę w restauracjach. Panie obsługujące były bardzo uprzejme, uśmiechnięte i sprawiały wrażenie, że bardzo lubią swoją pracę oraz klientów. Jedzenie otrzymaliśmy szybko, ładnie podanie i było naprawdę bardzo smaczne. Podczas posiłku zarówno pani obsługująca, jak i kierownik sali podeszli, aby upewnić się, czy jedzenie smakuje. Kelnerka w pełni zasłużyła na napiwek.
Bardzo uprzejma obsługa, pracownicy posiadają sporą wiedzę na temat produktów, wykazują się cierpliwością i chętnie doradzają w zakupie. Przy kasie zostałam poinformowana o aktualnych promocjach i otrzymałam aktualną ofertę promocyjną w postaci gazetki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.