Opinia użytkownika: Magdalena_3547
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Sklep, który zawsze staram się omijać szerokim łukiem. Niestety zdarza się, przez przypadek zabłądzę i zrobię tam zakupy. Każdorazowo problem pojawia się po odejściu od kasy, przeglądając paragon okazuje się, że co najmniej jeden produkt (zazwyczaj 2-3) jest skasowany w innej cenie, niż była podana przy towarze. Dodam, że nigdy nie robię dużych zakupów, zazwyczaj jest to kilka - kilkanaście produktów. Sytuacja powtarza się za każdym razem. Często nie są to duże kwoty, jednak jeżeli u wielu klientów sytuacja się powtarza, to pewnie wychodzi niemało. Jest to niezmiernie irytujące. Do ostatnich zakupów nie miałam zastrzeżeń co do pracowników, zresztą niewiele miałam z nimi do czynienia. Przy ostatniej wizycie kupowałam artykuły wyposażenia domu, między innymi prezent. Zapytałam więc panią kasjerkę, ile mam czasu na zwrócenie towaru, jeżeli produkt się nie spodoba. Pani spojrzała na mnie karcącym wzrokiem i zdziwiona: " Zwariowała pani? Chce pani towar wymienia?" Po czym odburknęła jeszcze coś na temat udania się do informacji czy punktu obsługi klienta.