Tesco nie zasługuje na wysoką ocenę jakości obsługi, która często jest marna, szczególnie przez starszych pracowników nie raz zostałam potraktowana karygodnie. Prywatne problemy zostawia się w domu, a do klienta powinno się mieć życzliwe podejście. Komentarze z którymi się spotkałam bardzo zważyły na mojej ocenie. Co prawda sklep ma bardzo duży asortyment, jednak ceny często trzeba szukać, b nie znajduje się pod odpowiednim produktem.
Sprzedawczyni posiada dużą wiedzę na temat asortymentu, ma bardzo miłą aparycję jest uśmiechnięta i miła, chętnie pomaga. W sklepie jest bardzo duży wybór kosmetyków firmy Ziaja. Chętnie kupuje w tym sklepie, bo mam duży wybór kosmetyków a jest to dla mnie bardzo ważny czynnik przy zakupach, lubię mieć z czego wybierać.
W Lidlu lubię robić zakupy przede wszystkim pieczywa, bo zawsze jest świeże i pyszne, najlepsze ze wszystkich supermarketów. Na drugi dzień nadal jest świeże i chrupiące. Ryneczek Lidla też kusi cenami i asortymentem, chętnie kupuje warzywa które są w atrakcyjnych cenach.
Portal przejrzysty, łatwo można się na nim odnaleźć. Strona główna podzielona na rubryki, z łatwa nawigacją. Niestety od jakiegoś czasu zostają doliczane prowizje do sprzedaży i to nie małe bo aż 10%, co zdecydowanie zniechęca do sprzedawania na tym portalu.
Wchodząc do solarium, zostałam przywitana z wielkim entuzjazmem. Pani która obsługiwała w tym czasie solarium była bardzo miła i uśmiechnięta. Jeśli chodzi o lampy są bardzo mocne, zdecydowanie najlepsze w Koszalinie. Cena za minute opalania jest atrakcyjna, szczególnie dla studentów którzy otrzymują zniżkę.
W sklepie jest duży wybór asortymentu, zawsze znajduję to czego szukam, produkty na półkach wyeksponowane są w dobry sposób. Jeśli potrzebuje pomocy mogę liczyć na obsługę, która potrafi mi pomóc. Czasami powinno się otwierać więcej kas jak jest duża kolejka, to usprawniłoby szybkość obsługi a klienci nie denerwowaliby się czekając w kolejce.
Obsługa sklepu jest dobra, jednak gdy robi się większy ruch, ciężko znaleźć sprzedawce, który pomoże w znalezieniu danego modelu butów. Na półkach często kartony są rozwalone i pomieszane, co znacznie utrudnia znalezienie konkretnych butów. Ogromny plus za system gwarancji, jeszcze nigdy nie miałam problemu z zareklamowaniem butów, tak jak moi znajomi. Polecam
W secondhandzie zawsze jest miła obsługa, a to jest dla mnie najważniejsze, bo nie lubię dziwnych spojrzeń, gdy szukam czegoś dla siebie. Wybór ciuszków jest ogromny. Sklep podzielony jest na dwie strefy, w jednej jest taniej w drugiej drożej. Bardzo fajna sprawa. Trzeba się jednak przygotować, że w dniu dostawy jest długa kolejka do przymierzalni.
Korzystam z MZK tylko jak nie mam innego wyjścia. Przemieszczanie się komunikacją miejską w godzinach szczytu jest męczące. Większość kierowców pracują tam jakby za karę. Duchota, która panuje podczas wysokich temperatur jest uciążliwa, szczególnie gdy jest dużo ludzi. Uważam, że MZK powinno popracować nad punktualnością, i zadbać o klimatyzację..
Restauracja w której można zjeść bardzo smaczne hamburgery. Czas przygotowania jest krótki, a cena adekwatna do jakości. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Miejsce jest czyste i zachęcające do zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.