Opinie użytkownika (2)

Masakryczna obsługa kasowa....
Masakryczna obsługa kasowa. chciałam kupić taśmę dwustronną rzepową, wybrałam odpowiedni produkt, udałam się do kasy. Pani kasjerka najpierw zajrzała do pudełka z taśmą, znalazła tam 2 taśmy, (które po złączeniu dawały taśmę rzepową wielokrotnego użytku) i zaczęły się jej domysły, a dlaczego w tym opakowaniu są dwie a nie jedna taśma, a coś tu nie gra, a ona zadzwoni do kierownictwa się upewnić bo na opakowaniu nie ma za dużo Polskiego opisu, tylko po angielsku , po ok 5 min zjawił się kierownik,również zdziwiony zawartością dwóch taśm w opakowaniu, poczułam się jak złodziej który celowo dopakował jedną taśmę do opakowania, pozłam więc do regału i po dosłownie minucie przyniosłam im drugie opakowanie, podając je kasjerce z prośbą o sprawdzenie powiedziałam że w drodze z tą taśmą nie zdążyłam dołożyć dodatkowej, wkońcu przeprosili za zajście, ja straciłam 15min, czułam się jak złodziej, powiedziałam też że takie zachowanie zakrawa na kpiny, gdyż w sklepie jest monitoring i ochrona i nie powinni tak klientów traktować, pozatym na opakowaniu było napisane że w pudełku są 2 taśmy,tyle że opis ten był akurat po angielsku, kasjerka pogardliwie stwierdziła że znać obcego języka nie musi. Na koniec nawet po wydaniu reszty nie odpowiedziała "dowidzenia".

Magdalena_2801

02.01.2013

Castorama

Placówka

Warszawa, ul. Popularna 71

Nie zgadzam się (0)
W dniu 27/12...
W dniu 27/12 zwracałam "nietrafiony"prezent,bluzkę, Pani kasjerka nie była zbyt profesjonalnie przygotowana do obsługi kasowej, nie umiała przyjąć zwrotu, usiłowała mnie namówić na wymianę bluzki na coś innego, po mojej stanowczej odmowie poprosiła kogoś z "kierownictwa" o pomoc w zwrocie, mimo że Pani kierownik czy koordynator stała z boku kas to była baaardzo pochłonięta rozmową z osobą, która jak mnieniam nie była ich pracownikiem gdyż była z kurtce itp, poprostu wpadła sobie na plotki, kierowniczka niezbyt chętnie ale podeszła, ubrana bardzo niechlujnie, wyciągniety sweter,leginsy, i o dziwo !!! właściwie o ZGROZO miała obgryzione z obdrapanym lakierem paznokcie !!!! zrobiło mi się nie dobrze, osoba chyba na takim stanowisku , która podpisuje zwroty kasjerom powinna być wizytówką sklepu. całość trwała ok 8min - przy zwrocie gotówki stanowczo za długo !!!! pracownik kasy nie był odpowiednio wyszkolony co do procedury zwrotów, natomiast kierownictwo powinno skupić się na pracy osób podległych a nie na plotkach.

Magdalena_2801

02.01.2013

H&M

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi