Opinia użytkownika: Magdalena_2801
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: W dniu 27/12 zwracałam "nietrafiony"prezent,bluzkę, Pani kasjerka nie była zbyt profesjonalnie przygotowana do obsługi kasowej, nie umiała przyjąć zwrotu, usiłowała mnie namówić na wymianę bluzki na coś innego, po mojej stanowczej odmowie poprosiła kogoś z "kierownictwa" o pomoc w zwrocie, mimo że Pani kierownik czy koordynator stała z boku kas to była baaardzo pochłonięta rozmową z osobą, która jak mnieniam nie była ich pracownikiem gdyż była z kurtce itp, poprostu wpadła sobie na plotki, kierowniczka niezbyt chętnie ale podeszła, ubrana bardzo niechlujnie, wyciągniety sweter,leginsy, i o dziwo !!! właściwie o ZGROZO miała obgryzione z obdrapanym lakierem paznokcie !!!! zrobiło mi się nie dobrze, osoba chyba na takim stanowisku , która podpisuje zwroty kasjerom powinna być wizytówką sklepu. całość trwała ok 8min - przy zwrocie gotówki stanowczo za długo !!!! pracownik kasy nie był odpowiednio wyszkolony co do procedury zwrotów, natomiast kierownictwo powinno skupić się na pracy osób podległych a nie na plotkach.