Opinia użytkownika: Magdalena_2801
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Masakryczna obsługa kasowa. chciałam kupić taśmę dwustronną rzepową, wybrałam odpowiedni produkt, udałam się do kasy. Pani kasjerka najpierw zajrzała do pudełka z taśmą, znalazła tam 2 taśmy, (które po złączeniu dawały taśmę rzepową wielokrotnego użytku) i zaczęły się jej domysły, a dlaczego w tym opakowaniu są dwie a nie jedna taśma, a coś tu nie gra, a ona zadzwoni do kierownictwa się upewnić bo na opakowaniu nie ma za dużo Polskiego opisu, tylko po angielsku , po ok 5 min zjawił się kierownik,również zdziwiony zawartością dwóch taśm w opakowaniu, poczułam się jak złodziej który celowo dopakował jedną taśmę do opakowania, pozłam więc do regału i po dosłownie minucie przyniosłam im drugie opakowanie, podając je kasjerce z prośbą o sprawdzenie powiedziałam że w drodze z tą taśmą nie zdążyłam dołożyć dodatkowej, wkońcu przeprosili za zajście, ja straciłam 15min, czułam się jak złodziej, powiedziałam też że takie zachowanie zakrawa na kpiny, gdyż w sklepie jest monitoring i ochrona i nie powinni tak klientów traktować, pozatym na opakowaniu było napisane że w pudełku są 2 taśmy,tyle że opis ten był akurat po angielsku, kasjerka pogardliwie stwierdziła że znać obcego języka nie musi. Na koniec nawet po wydaniu reszty nie odpowiedziała "dowidzenia".