Przed sklepem było czysto. Dostępne były koszyki i wózki na zakupy. Na terenie sklepu znajdowało się kilkunastu klientów. Towar na półkach był ładnie eksponowany. Czynne były dwa czytniki. Do kasy byłam trzecią osoba w kolejce. kasjerka była uprzejma. Miała przypięty identyfikator. Przy kasach było czysto. Pod taśmami na towar dostępne były torebki jednorazowe.
Przed sklepem było czysto. Na parkingu były wolne miejsca parkingowe. Na parkingu było również czysto. Na terenie sklepu był neutralny zapach. Panująca w sklepie temperatura była odpowiednia. Obsługa sklepu była miła i życzliwa. Towar na półkach poukładany był estetycznie. Ceny produktów były dobrze widoczne. Przejścia pomiędzy regałami nie były zastawione.
Przed sklepem były wolne miejsca parkingowe. Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych były oznakowane w widoczny sposób. Kosze na śmieci były czyste. Wózki na zakupy były dostępne i były sprawne. Na terenie sklepu nie było gazetek reklamowych. Na witrynach sklepu nie były plakatów firmowych. Przejścia pomiędzy regałami były szerokie i nie były zastawione. Obsługa była uprzejma i kompetentna.
Sklep zachęca do zakupów swoim wystrojem. Na terenie sklepu jest kolorowo i panuje tam miła atmosfera. Przejścia pomiędzy regałami nie były zastawione. W sklepie nie zauważyłam przeterminowanych produktów. Szyby lad chłodniczych były czyste, a eksponowany towar poukładany był ładnie. Wędliny wyglądały apetycznie. Czynne było jedno stanowisko kasowe. Do kasy nie było kolejki.
Sklep znajduje się w Galerii Zduńska. Jest on dobrze oznakowany i łatwo jest do niego trafić. Na terenie sklepu było czysto. W podajnikach dostępne były gazetki reklamowe. Pracownice sklepu ubrane były w stroje firmowe. Przed sklepem dostępne były wózki zakupowe. Czynne było jedno stanowisko kasowe. Kasjerka posiadała przypięty identyfikator.
Sklep jest dobrze oznakowany. Przed sklepem wytyczone są dwa stanowiska parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Z lewej strony wejścia znajdują się wózki zakupowe. Na terenie sklepu było czysto. Przejścia pomiędzy regałami były szerokie. Produkty na regałach poukładane były tematycznie. Pracownicy ubrani byli w stroje firmowe.
Przed sklepem nie miałam problemów z zaparkowaniem samochodu. Na terenie sklepu znajdowały się koszyki na zakupy. Dostępne były również gazetki reklamowe. Pracownicy sklepu ubrani byli w stroje firmowe. Obsługa sklepu pomogła mi wybrać odpowiedni rodzaj silikony. Pracownik był osoba miłą i kompetentną. Czynne były dwa stanowiska kasowe. Do kasy nie było kolejki.
Sklep jest dobrze oznakowany i można do niego łatwo trafić. Przed sklepem jest duży parking. Nie miałam problemów by pozostawić na nim samochód. Na parkingu, oraz na terenie sklepu było czysto. Warzywa w dziale z warzywami wyglądały na świeżę. W sklepie produkty będące w cenach promocyjnych były dobrze oznakowane. Czynne były dwie kasy. kasjerka była osobą miła i kompetentną.
Sklep jest bardzo dobrze oznakowany i nie miałam problemów by do niego trafić. Na terenie sklepu znajdowało się kilkudziesięciu klientów. Przejścia pomiędzy regałami były szerokie. Na terenie sklepu było czysto. Cenówki produktów były duże i nie miałam problemów by je dopasować do towaru. Czynne były dwie kasy. Do kas nie było kolejki.
Witryny sklepu były czyste. Na terenie sklepu było mało pracowników. Pomiędzy stojakami z ubraniami było ciasno. Spowodowane było to tym, że w sklepie było bardzo dużo kupujących osób. Ubrania były ładnie wyeksponowane na wieszakach. W przymierzalni było czysto. Do kasy była długa kolejka. Kasjerka była osobą miła i sprawie obsługiwała klientów.
Na terenie sklepu było czysto. Produkty były ładnie eksponowane na wieszakach. W sklepie było kilkudziesięciu klientów. Pracownice sklepu ubrane były w stroje firmowe. Czynne były dwa stanowiska kasowe. W przebieralniach było czysto. Na terenie sklepu obowiązywała jednodniowa obniżka cen. W sklepie słyszalna byłą cicha muzyka.
Przed sklepem nie było wolnych miejsc parkingowych. Z lewej strony wejścia umieszczona była tablica informacyjna o aktualnych promocjach oferowanych w sklepie. Na terenie sklepu było czysto. Przejścia pomiędzy regałami nie były zastawione. Produkty na półkach poukładane były równo. Nie miałam problemów z dopasowaniem ceny do produktu. Czynna była jedna kasa. Kasjerka obsługiwała klientów sprawnie.
W sklepie było bardzo dużo kupujących osób. Przed wejściem dostępne były wózki zakupowe. Towar na półkach poukładany był starannie. Sklep kilka miesięcy temu przeszedł modernizację i teraz słychać wszędzie głosy klientów, że nic nie mogą znaleźć na półkach. Pracownice cierpliwie wskazują produkty klientom. Obsługa sklepu ubrana była w stroje firmowe.
Sklep jest bardzo dobrze oznakowany. Prowadzą do niego dwa wejścia. Na terenie sklepu słychać było muzykę, która nie przeszkadzała i nie rozpraszała mnie podczas zakupów. Parcownicy sklepu byli uprzejmi i kompetentni. W przymierzalni było czysto. W sklepie obowiązywała promocja na wszystkie nieprzecenione produkty. Sklep jest godny polecenia.
Przed apteką było czysto.W wejściu do apteki umieszczona jest niszczarka do leków. W pomieszczeniu nie było klientów. Zawsze lubię chodzić do tej apteki, ponieważ spotkam się tam z kompetentna i profesjonalną obsługą. Farmaceutka powitała mnie werbalnie. Była to osoba miła i kompetentna. preparaty medyczne znajdujące się promocyjnych cenach ustawione były na czystym blacie lady. Ulotki w aptece były ładnie ułożone.
Byłam na szybkich zakupach w swojej osiedlowej Biedronce. Jestem tam bardzo często, bo można zakupić tam niedrogie produkty w dosyć dobrej jakości. Obsługa sklepu była uprzejma. Produkty na półkach były ładnie ułożone. W sklepie panowała odpowiednia temperatura. Wadą tej sieci marketów jest to, że nie można w nich płacić kartami płatniczymi.
Sklep przeszedł gruntowna modernizację. W tej chwili wygląda bardziej nowocześnie. Jakość obsługi w sklepie była dobra. Pracownice sklepu ubrane były w stroje firmowe. Posiadały poprzypinane identyfikatory. Przed kasą, w której dokonywałam płatności było trzech klientów. W trakcie mojego oczekiwania do kasy została otwarta nowa kasa. kasjerka była uprzejmą osobą.
Jest to stacja benzynowa mająca bardzo dobrą lokalizację. tablica informacyjna z cena paliwa była dobrze widoczna z drogi. Była ona czysta. na terenie stacji panował ład i porządek. Do dystrybutora z gazem nie było kolejki. Parownica stacji pojawiła się po5 minutach by dokonać zatankowania samochodu. Byłam trzecią osobą w kolejce do kasy. Kasjerka była uprzejma i kompetentna.
Jest to dobrze zaopatrzony sklep. Przed sklepem znajduje się duży parking. Wnętrze było czyste i zadbane, a towar był ładnie ułożony i powieszony.Ceny można było łatwo dopasować do produktów. W sklepie łatwo można się poruszać pomiędzy regałami. Personel ubrany był stosownie.Kolejka do kasy była umiarkowana, a personel starał się pracować bardzo sprawnie. W sklepie można dokonywać płatności kartami płatniczymi.
jest to mały sklepik mięsny. Przed sklepem było czysto. Parownice sklepu ubrane były w stroje firmowe. na terenie sklepu był mały wybór mięsa. Ekspedientka poinformowała mnie że czeka na dostawę. Sklep jest dobrze oznakowany. Pracownica była uprzejma i chętnie odważyła żądany kawałek mięsa drobiowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.