Opinie użytkownika (8)

W Pepco w...
W Pepco w Oświęcimiu kupowałam gadżety domowe - pudełka kartonowe, szklanki itp. W sklepie zawsze znajduje się fajny asortyment i niedrogi. Przeglądałam na jednym z regałów wspomniane kartonowe pudełka. Niestety nie było wymiaru jaki poszukiwałam. Poprosiłam pracownika sklepu o pomoc - zapytałam czy dysponują większymi pudłami - pracownik bez wahania powiedział, że sprawdzi na zapleczu i faktycznie po kilku minutach pracownik przyniósł inne kartony. Obejrzałam do pobieżnie i zwróciłam się w stronę kasy. Wyszłam ze sklepu i kilka metrów dalej zorientowałam się, że pudła są uszkodzone w mało zauważalnym miejscu. Wróciłam do sklepu i poprosiłam o wymianę. Pracownik sklepu natychmiast przyniósł mi nowy towar bez uszkodzeń. W sklepie ogólnie było czysto, towar poukładany był na regałach, przy każdym towarze znajdowała się cena. Sklep przyjazny dla klienta z miłą i szybką obsługą.

Magdalena_1639

06.07.2012

PEPCO

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich 1

Nie zgadzam się (0)
W Aldo zareklamowałam...
W Aldo zareklamowałam buty, które się rozkleiły po dwóch założeniach na nogi. Puścił klej przy podeszwie, a dodatkowo wyrobiły się dziurki od sznurowadeł, które przy trzecim założeniu rozerwałyby się. Reklamacja została złożona prawie dwa miesiące temu. Po pierwszych trzech tygodniach, od jej złożenia musiałam sama zadzwonić i zapytać czy reklamacja została uwzględniona, gdzie przy jej składaniu dostałam informację, że do dwóch tygodni dostanę informację pocztą. Buty zostały sklejone, ale niestety dziurki na sznurowadła nie bardzo. Zostało złożone odwołanie od reklamacji. Droga odpowiedzi miała być taka sama jak za pierwszym razem. Minęły kolejne trzy tygodnie i nie dostałam pisma. Znowu zadzwoniłam i wtedy dostałam informację, że otrzymam zwrot pieniędzy. Kiedy przyjechałam do sklepu, obsługujący mnie pan poprosił o przedstawienie pisemnej decyzji, której ja nie otrzymałam. Dzisiaj już wiem, że zakupów w Aldo więcej nie zrobię ze względu na to, że personel nie potrafi zadbać o klientów i poinformować, gdy coś nie idzie tak jak powinno. Generalnie obsługa jest bardzo miła, ale to nie jest wystarczające. Sklep jest czysty i zadbany i towar ładnie wyeksponowany, muszą tylko popracować w Aldo nad komunikacją wewnętrzną, wówczas nie będą powstawały takie rozbieżności pomiędzy tym, co mówi obsługa, a tym co wychodzi z firmy, bądź też nie wychodzi...

Magdalena_1639

01.08.2011

Aldo

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (3)
Jestem przyzwyczajona do...
Jestem przyzwyczajona do zamawiania pizzy z Dominium na telefon, z dostawą do domu. Zawsze to trwało ok 40 minut. Wczoraj natomiast postanowiłam zjeść na miejscu aby było szybciej. Po złożeniu zamówienia, czekałam na pizzę 55 minut, a do tego kelnerka nie poinformowała mnie przy składaniu przeze mnie zmówienia, że pizza którą zamówiłam nie jest objęta rabatem stałego klienta. Kartę oczywiście zabrała ze sobą. Dopiero jak przyniosła rachunek powiedziała, że zamówienie nie podlega rabatowi. Później upominałam się o kartę, sama też nie raczyła jej przynieść. Kelnerka przepraszała, że tak postąpiła ale niesmak pozostał. Nawet gdyby była świeżym pracownikiem, to powinna podejść i powiedzieć, że niestety zamówienie nie podlega upustom czy mamy je realizować - dla zasady. Sam lokal był czysty, a kelnerzy w schludnych fartuszkach, pizza smaczna, estetycznie podana. Natomiast wygląd pizzerii traci na znaczeniu kiedy czeka się na zamówienie prawie godzinę, a kelnerka w sposób lekceważący podchodzi do klientów.

Magdalena_1639

25.01.2011

Gusto Dominium

Placówka

Tychy, al. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (4)
W banku Pekao...
W banku Pekao dostałam kredyt mieszkaniowy. Samo udzielenie informacji o kredycie o załatwienie formalności przebiegło sprawnie. Nawet niektóre kwestie załatwienia pewnych dokumentów np. od dewelopera brali na siebie, aby przyspieszyć cały proces wypłaty pieniędzy. Informacje udzielane przez pracowników banku były rzetelne i jasno sformułowane. Przedstawiono mi kilka opcji kredytowych. Sama placówka banku jest czysta i zadbana. Na standach są aktualne informatory. Kiedy potrzebuję załatwić zmianę np. zameldowania, usług internetowych czy ubezpieczenia, bez problemu mogę umówić się telefonicznie i przyjść na podpisanie dokumentów, co oszczędza mój czas i nie siedzę w banku czekając na wypełnienie i wydrukowanie formularzy.

Magdalena_1639

22.11.2010

Pekao SA

Placówka

Tychy, Niepodległości 55

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest czysty...
Sklep jest czysty i zadbany. Towar zawsze jest wyłożony na półki aczkolwiek zawsze kiedy wchodzi nowa oferta promocyjna to rzadko trafiam na cały asortyment z gazetki i to nie chodzi o to, że był on wykupiony ale w ogóle nie był dostępny. Miejsca na produkty z oferty są najczęściej puste. W dziale z pieczywem trafiłam na chleb tostowy z pleśnią. Nie był on przeterminowany! Nie zwróciłam na to uwagi dla obsługi sklepu, bo nie był to mój docelowy zakup ale mogliby przykładać większą uwagę do sprawdzania tego typu asortymentu aby nie zniechęcać innych kupujących. Inne produkty są bardzo dobrej jakości i smaczne jak chociażby mięsa - zawsze świeże, sery czy wędliny. Obsługa jest skupiona na swojej pracy. Nie okazują ani sympatii ani niezadowolenia. Machinalnie przy kasie pytają o reklamówkę jednorazową nawet jeśli Klient trzyma w reku swoją torbę. Pracownicy mają czyste fartuszki a ochrona bacznie pilnuje sklepu.

Magdalena_1639

09.11.2010

Biedronka

Placówka

Żarów, Armii Krajowej 32a

Nie zgadzam się (1)
W restauracji "U...
W restauracji "U Przewoźnika" zorganizowałam swoje wesele i jestem bardzo mile zaskoczona obsługą lokalu, jakością usług oraz organizacją przyjęcia. Kelnerzy i kelnerki byli nienagannie ubrani, czyli czyste, ładnie uprasowane koszule i fartuszki firmowe. Bardzo profesjonalnie podchodzą do klienta, rzeczowo wyjaśniają w jaki sposób będzie się odbywało całe wesele oraz pomagają w przygotowaniach. Serwują bardzo dobre jedzenie, aczkolwiek ilość podawanych dań przekraczała możliwości gości. Sala była czysta, stoły elegancko nakryte. W czasie przyjęcia bardzo miło się współpracowało z obsługą, można było na nich liczyć. Na drugi dzień przygotowali również bardzo eleganckie śniadanie dla gości. Firma nastawiona na klienta i jego zadowolenie. Gdybym miała raz jeszcze organizować wesele to bez zastanowienia wybrałabym ponownie restaurację "U Przewoźnika".

Magdalena_1639

11.10.2010

U Przewoźnika

Placówka

Tychy, Piłsudskiego 14

Nie zgadzam się (8)
Z rezerwacją on-line...
Z rezerwacją on-line nigdy nie było najmniejszego problemu. System też nie zgłasza błędów i nie przeprasza za problem - bo ich nie ma. Samo kino jest czyste i zadbane. Na ścianach wiszą zawsze aktualne plakaty z repertuarem i zapowiedziami. Obsługa przy kasach jest grzeczna i uśmiechnięta. Podobnie przy barach - czysto i miło. Jedynie pan z obsługi wejść zachowywał nieco nadgorliwie, ponieważ przemierzał całą poczekalnię i kasował bilety od osób siedzących i stojących w kolejce do baru jeśli nikt się nie ustawiał do kolejki na salę. Sala kinowa była czysta, a na fotelach nie było śladów poprzedniego seansu. Personel ubrany bez zarzutu - w firmowe stroje.

Magdalena_1639

23.08.2010

NoveKino

Placówka

Tychy, al. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (17)
Obsługa była niezorientowana...
Obsługa była niezorientowana w karcie dań; na pytanie "jakie ryby wchodzą w skład dużego Sushi" najpierw kelnerka się przestraszyła, a następnie przez całą salę krzyknęła to pytanie do kolegi, po czym on jej krzycząco wymieniał ryby. Brakowało dyskrecji i dyplomacji w obsłudze. Do tego dochodzi naganny strój kelnerki (brudne obuwie i fartuszek). Ogólnie restauracja nie była przygotowana do obsługi klientów - do połowy sałatek brakowało sałaty, a z 10 piw w karcie dostępne było tylko jedno - lane. Plusem był czysty i zadbany lokal.

Magdalena_1639

26.07.2010

Kaya Sushi

Placówka

Tychy, Al. Jana Pawła II 10

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi