Opinia użytkownika: Magdalena_1639
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Jestem przyzwyczajona do zamawiania pizzy z Dominium na telefon, z dostawą do domu. Zawsze to trwało ok 40 minut. Wczoraj natomiast postanowiłam zjeść na miejscu aby było szybciej. Po złożeniu zamówienia, czekałam na pizzę 55 minut, a do tego kelnerka nie poinformowała mnie przy składaniu przeze mnie zmówienia, że pizza którą zamówiłam nie jest objęta rabatem stałego klienta. Kartę oczywiście zabrała ze sobą. Dopiero jak przyniosła rachunek powiedziała, że zamówienie nie podlega rabatowi. Później upominałam się o kartę, sama też nie raczyła jej przynieść. Kelnerka przepraszała, że tak postąpiła ale niesmak pozostał. Nawet gdyby była świeżym pracownikiem, to powinna podejść i powiedzieć, że niestety zamówienie nie podlega upustom czy mamy je realizować - dla zasady. Sam lokal był czysty, a kelnerzy w schludnych fartuszkach, pizza smaczna, estetycznie podana. Natomiast wygląd pizzerii traci na znaczeniu kiedy czeka się na zamówienie prawie godzinę, a kelnerka w sposób lekceważący podchodzi do klientów.