Opinia użytkownika: Magdalena_1639
Dotycząca firmy: Aldo
Treść opinii: W Aldo zareklamowałam buty, które się rozkleiły po dwóch założeniach na nogi. Puścił klej przy podeszwie, a dodatkowo wyrobiły się dziurki od sznurowadeł, które przy trzecim założeniu rozerwałyby się. Reklamacja została złożona prawie dwa miesiące temu. Po pierwszych trzech tygodniach, od jej złożenia musiałam sama zadzwonić i zapytać czy reklamacja została uwzględniona, gdzie przy jej składaniu dostałam informację, że do dwóch tygodni dostanę informację pocztą. Buty zostały sklejone, ale niestety dziurki na sznurowadła nie bardzo. Zostało złożone odwołanie od reklamacji. Droga odpowiedzi miała być taka sama jak za pierwszym razem. Minęły kolejne trzy tygodnie i nie dostałam pisma. Znowu zadzwoniłam i wtedy dostałam informację, że otrzymam zwrot pieniędzy. Kiedy przyjechałam do sklepu, obsługujący mnie pan poprosił o przedstawienie pisemnej decyzji, której ja nie otrzymałam. Dzisiaj już wiem, że zakupów w Aldo więcej nie zrobię ze względu na to, że personel nie potrafi zadbać o klientów i poinformować, gdy coś nie idzie tak jak powinno. Generalnie obsługa jest bardzo miła, ale to nie jest wystarczające. Sklep jest czysty i zadbany i towar ładnie wyeksponowany, muszą tylko popracować w Aldo nad komunikacją wewnętrzną, wówczas nie będą powstawały takie rozbieżności pomiędzy tym, co mówi obsługa, a tym co wychodzi z firmy, bądź też nie wychodzi...