Opinie użytkownika (2)

Obserwacja dotyczy konkretnie...
Obserwacja dotyczy konkretnie podejścia do studentów, głównie dziekanatu, biura rekrutacji oraz Centrum doradztwa dla studentów. Osoby, które miały do czynienia z państwowymi uczelniami i ich dziekanatami, przeżyją tu zapewne "szok kulturowy". Na wejściu zawsze wita mnie uśmiech pracownik każdej z wymienionych powyżej punktów uczelni. Ich podejście już od początku sprawia, że czuję się tu jak poważany i oczekiwany klient a nie jak wróg. Biura są zawsze czyste, a na interesantów czeka miejsce siedzące przy biurku, przy którym akurat przyjdzie nam załatwić jakąś sprawę. Oczywiście najważniejszą sprawą, moim zdaniem, to kompetencja osób do których zwracam się z moim problemem. I tu kolejna mila niespodzianka - panie same zadają pytania aby jak najpełniej pomóc, a także potrafią zadzwonić i samemu załatwić sprawę w innym dziale. Jak już wspomniałem wcześniej, każdy kto miał styczność z analogicznymi instytucjami na państwowych uczelniach, wie jak "pomoc' studentowi wygląda tam. Za samą kompetencję i podejście do mnie jako do ważnego klienta, należą się WSB wysokie oceny.

MaciejKacper

12.10.2011

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Placówka

Wrocław, Fabryczna

Nie zgadzam się (1)
Jako stały klient...
Jako stały klient tegoż banku chciałem skorzystać z niewielkiej pożyczki. I zaczęło się! Najpierw nie mogłem wypełnić wniosku przez błąd w systemie. W momencie kiedy już to się udało powinienem wg. regulaminu banku dostać odpwiedź w ciągu 48 h.. Po 2 tygodniach wykonałem pierwszy telefon - okazało się, że mój wniosek zaginął i to wina "obsługi naziemnej", ale pan z info obiecał, że nadaje sprawie priorytet i wyjaśni w ciągu 24 h. Po 3 dniach zadzwoniła Pani i powiedziała, że wniosek w formie papierowej idzie pocztą do najbliższego odziału, po czym się rozłączyła słysząc moje pretensje. Po następnym tygodniu wykonałem telefon najpierw do oddziału, następnie na infolinię - o dziwo! nigdzie nic nie wiedzieli na temat moich dokumentów! Gdy napisąłem oficjalną skargę i zmusiłem M-Bank do potwierdzenia jej przyjęcia, w ciągu 30 min dostałem mailem decyzję odmowną. Jakie są moje obserwacje: - rozmycie odpwiedzialności - niekompetencja na każdym szczeblu rozmów - okłamywanie klienta (sytuacja z dokumentami idącymi pocztą) - niepoważne traktowanie klienta, brak odpowiedzialności (regulamin swoje, opieszałość pracowników i procedur swoje).

MaciejKacper

12.08.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (5)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować, za podzielenie się opinią na temat usług świadczonych przez mBank. Przekazana przez Pana informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat funkcjonalności naszego systemu oraz procesu obsługi. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności i sprzeczne informacje, które otrzymał Pan od naszych pracowników oraz za czas oczekiwania na decyzję kredytową. Pragniemy, aby nasi Klienci czerpali satysfakcję z naszych usług, dlatego dokładamy wszelkich starań aby zgłaszane przez naszych Klientów błędy już się nie powtarzały. Niestety na podstawie ogólnego opisu, nie jesteśmy w stanie ze 100% pewnością stwierdzić, czy w tym przypadku zawiódł system czy człowiek. Celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji proponuję złożenie reklamacji. Może to Pan uczynić podczas kontaktu z mLinią pod nr tel 0801300800 lub 0426300800 bądź też drogą mailową (kontakt@mbank.pl). Jeżeli wybierze Pan drogę mailową proszę w treści maila podać dane, które pozwolą na identyfikacje (imię, nazwisko, numer Pana rachunku), dokładny opis sytuacji jak również Pana roszczenia. Mamy nadzieję, że w przyszłości wszelkie kontakty z mBankiem będą przebiegały w oczekiwany przez Pana sposób i że ten incydent nie wpłynie znacząco na naszą dalszą współpracę. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Magdalena Duda, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi