Opinia użytkownika: MaciejKacper
Dotycząca firmy: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Treść opinii: Obserwacja dotyczy konkretnie podejścia do studentów, głównie dziekanatu, biura rekrutacji oraz Centrum doradztwa dla studentów. Osoby, które miały do czynienia z państwowymi uczelniami i ich dziekanatami, przeżyją tu zapewne "szok kulturowy". Na wejściu zawsze wita mnie uśmiech pracownik każdej z wymienionych powyżej punktów uczelni. Ich podejście już od początku sprawia, że czuję się tu jak poważany i oczekiwany klient a nie jak wróg. Biura są zawsze czyste, a na interesantów czeka miejsce siedzące przy biurku, przy którym akurat przyjdzie nam załatwić jakąś sprawę. Oczywiście najważniejszą sprawą, moim zdaniem, to kompetencja osób do których zwracam się z moim problemem. I tu kolejna mila niespodzianka - panie same zadają pytania aby jak najpełniej pomóc, a także potrafią zadzwonić i samemu załatwić sprawę w innym dziale. Jak już wspomniałem wcześniej, każdy kto miał styczność z analogicznymi instytucjami na państwowych uczelniach, wie jak "pomoc' studentowi wygląda tam. Za samą kompetencję i podejście do mnie jako do ważnego klienta, należą się WSB wysokie oceny.