Od 3 lat posiadam ubezpieczenie w Uniqa TU S.A. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego ubezpieczenia. Jest to ubezpieczenie OC, AC, NW w pakiecie. Co roku tendencja spadkowa. Inny ubezpieczyciel nie był w stanie zaproponować mi niższego ubezpieczenia na ten samochód, a wręcz nie prowadzą ubezpieczeń w pakiecie dla samochodów starszych niż 6 lat. Jestem zadowolona. Nie miałam stłuczki, więc trudno jest mi powiedzieć jak odbywała wypłata odszkodowania.
Od około 7 lat jestem użytkownikiem konta prowadzonego prze mBank. Z konta skorzystałam ze względu na łatwą i przystępną obsługę w systemie internetowym, bezproblemowe jego założenie, możliwość od razu skorzystania z kart kredytowej i płatniczej. Opłaty na początku były niskie, w tej chwili nie płacę za prowadzenie konta jak również za przelewy. Kontakt z mLinią, bądź kontakt poprzez stronę internetową jest dobrze opracowany i pozwala na załatwienie wszystkich spraw związanych z obsługą konta. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim ten bank.
Witam, dziękuję za podzielenie się opinią na temat naszego banku.
mBank poprzez odmienną od banków tradycyjnych strukturę kosztów działania, stara się realizować strategię konsekwentnego obniżania kosztów działalności. Dzięki temu oferujemy lepsze ceny produktów - niższe oprocentowanie kredytów oraz niższe opłaty i prowizje od czynności bankowych. Dlatego też, niezmiernie cieszy mnie fakt, że zwróciło to Pani uwagę i spotkało się z uznaniem z Pani strony.
Jest mi również niezmiernie miło, że zarówno jakość naszego serwisu transakcyjnego jak i obsługi pracowników mLinii sprostała Pani oczekiwaniom. Jednocześnie pragnę Panią poinformować, że na bieżąco wprowadzamy udogodnienia w systemie transakcyjnym a także prowadzimy szkolenia naszych pracowników, aby obsługa naszych Klientów przebiegała na najwyższym poziomie.
Raz jeszcze dziękuję za zamieszczenie opinii. Pozostajemy do Pani dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 300 800 oraz w Centrum Finansowym mBanku w Lublinie, przy ulicy Piłsudskiego 13.
Pozdrawiam, Olga Kuc mBank
Korzystam od 4...
Korzystam od 4 lat z mobilnego internetu w sieci Plus GSM. Niestety od jakiegoś miesiąca prędkość transferu spadła dość drastycznie. Nie da się pracować na komputerze, nie mówiąc już o przeglądaniu stron internetowych, wysyłaniu i odbieraniu poczty, czy innej komunikacji. Mimo trzech zgłoszeń i dwóch odpowiedzi z tamtej strony, że usterka została usunięta nic się nie zmieniło. Szybkość jest nędzna nadal. Sprawdzaliśmy i modem i komputer na bank nie jest to wina sprzętu. Płacimy za internet 75 zł miesięcznie to chyba nie mało, ale pożytku z tego żadnego w tym momencie.
Wczoraj w godzinach wieczornych udałam się z mężem na zakupy. Mieliśmy kupić buty. Odwiedziliśmy sklep Wojasa w galerii marketu Real. Ludzi z racji wieczorowej pory nie było. Sprzedawczyni nie zaczepiała nas, niczego nie proponowała mimo, że oglądaliśmy wiele par butów. Mnie akurat taka sytuacja odpowiada nienarzucania się sprzedawcy. Obejrzeliśmy buty, poprosiliśmy o przymierzenie i zdecydowaliśmy się na zakup. Pani ekspedientka udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące konserwacji obuwia. Zakup był udany a mąż jak nigdy zadowolony.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.