Salon Ford
Wygląd salonu: mały, brak prawidłowej ekspozycji, znaczna cześć samochodów na zewnatrz, obiekt za mały, czysto,
Wygląd obsługi: schludny
Obsługa; kompetentna, miła , udzielająca rzetelnych odpowiedzi na zadawane pytania, elastyczna na dodatkowe „gratisy” w cenie samochodu.
Podczas jazdy próbnej szczegółowo wyjaśniająca obsługę samochodu.
Po dokonaniu zakupu samochodu , przy kolejnych kontaktach również profesjonalna obsługa, bez „zbycia” klienta, który zakupił towar.
W wyniku błędu w dokumentach obsługa chciała przerzucić rozwiązanie tematu na klienta i jego kontakt z centralą w Warszawie ale w ostateczności przejęła do końca wyjaśnienie problemu.
Wygląd: czysto, delikatny wanilowy aromat, nawet w okresach zimowych posadzka czysta (sklep przy ulicy handlowej, wejście bezpośrednio z ulicy)
Asortyment: dobre ułożenie na wieszakach, podział kolorystyczny, i typami ubrań co ułatwia znalezienie szukanego asortymentu
Obsługa: przy wejściu/wyjściu ze sklepu słowa „dzień dobry/do widzenia” , obsługa dopiero po pewnym czasie podchodzi do klienta z zapytaniem ‘w czym może pomóc”, podczas dokonywania przymierzania ubrań udziela sugestii i wskazówek, klientkom z większą tuszą którą jeszcze podkreślają przymierzane ubrania delikatnie sugeruje iż nie jest to produkt dla nich, przy zakupie odzieży sugeruje dodatki
Sklep odzieżowy Reserved Kielce Galeria Echo
Wygląd: ogólny nieład, brak estetyki, część ubrań pomiętych powieszonych bezpośrednio na wieszakach, ubrania na półkach wymieszane, nie ułożone; brak poprawy ubrań oglądanych przez klienta, rozmiarówka tego samego ubrania znajduje się w kilku miejscach na sklepie,
Personel: nieprzyjazny, przy zapytaniu się o inny rozmiar odpowiada;” jeżeli nie ma na półce to nie ma”, brak podejścia do klienta z zapytaniem „w czym mogę pomóc”, brak doradzenia w czym klientowi bardziej do twarzy; brak zaoferowania odzieży w innym kolorze jeżeli w szukanym brak jest rozmiaru
Ogólne wrażenie niekorzystne, klient od razu ma ochotę wyjść ze sklepu
Ekspozycja na witrynie: oryginalna, zachęcająca do wejścia do sklepu;
Ekspozycja w sklepie: nie spełniająca oczekiwań, brak wyeksponowania kolekcji
Obsługa przy kasie: typowo jak w markecie spożywczym, brak zaoferowania dodatków
Agencja ubezpieczeniowa Warta Kielce
Cel; ubezpieczenie samochodu
Otoczenie: przyjazne, stwarzające możliwość łatwego kontaktu ajent-klient, brak odczucia typowego pomieszczenia biurowego
Forma komunikacji: profesjonalna obsługa, nie narzucanie się klientowi, brak oferowania dodatkowych form ubezpieczenia (nieuzasadnionych) zwiększających wartość składki
Obsługa: oferowanie pakietów po zbadaniu oczekiwań klienta, sugestie dodatkowych pakietów ze względu ma markę samochodu (ford focus , podgrzewana szyba, przypadki wśród klientów pękania szyb) . przygotowanie stawek ubezpieczenia ze względu na opcję posiadania samochodu na własność lub w leasingu. Propozycja oszczędności składek ubezpieczeniowych przy połączenia składek z ubezpieczeniem mieszkania.
Brak wrażenia „złapania” klienta i nachalnego przypominania się z usługą, co często w tego typu usługach się zdarza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.