Opinie użytkownika (4)

Salon Ford Wygląd salonu:...
Salon Ford Wygląd salonu: mały, brak prawidłowej ekspozycji, znaczna cześć samochodów na zewnatrz, obiekt za mały, czysto, Wygląd obsługi: schludny Obsługa; kompetentna, miła , udzielająca rzetelnych odpowiedzi na zadawane pytania, elastyczna na dodatkowe „gratisy” w cenie samochodu. Podczas jazdy próbnej szczegółowo wyjaśniająca obsługę samochodu. Po dokonaniu zakupu samochodu , przy kolejnych kontaktach również profesjonalna obsługa, bez „zbycia” klienta, który zakupił towar. W wyniku błędu w dokumentach obsługa chciała przerzucić rozwiązanie tematu na klienta i jego kontakt z centralą w Warszawie ale w ostateczności przejęła do końca wyjaśnienie problemu.

Małgorzata_596

21.04.2010

Ford

Placówka

Kielce, Krakowska

Nie zgadzam się (33)
Wygląd: czysto, delikatny...
Wygląd: czysto, delikatny wanilowy aromat, nawet w okresach zimowych posadzka czysta (sklep przy ulicy handlowej, wejście bezpośrednio z ulicy) Asortyment: dobre ułożenie na wieszakach, podział kolorystyczny, i typami ubrań co ułatwia znalezienie szukanego asortymentu Obsługa: przy wejściu/wyjściu ze sklepu słowa „dzień dobry/do widzenia” , obsługa dopiero po pewnym czasie podchodzi do klienta z zapytaniem ‘w czym może pomóc”, podczas dokonywania przymierzania ubrań udziela sugestii i wskazówek, klientkom z większą tuszą którą jeszcze podkreślają przymierzane ubrania delikatnie sugeruje iż nie jest to produkt dla nich, przy zakupie odzieży sugeruje dodatki

Małgorzata_596

21.04.2010

Makalu

Placówka

Kielce, Duża

Nie zgadzam się (23)
Sklep odzieżowy Reserved...
Sklep odzieżowy Reserved Kielce Galeria Echo Wygląd: ogólny nieład, brak estetyki, część ubrań pomiętych powieszonych bezpośrednio na wieszakach, ubrania na półkach wymieszane, nie ułożone; brak poprawy ubrań oglądanych przez klienta, rozmiarówka tego samego ubrania znajduje się w kilku miejscach na sklepie, Personel: nieprzyjazny, przy zapytaniu się o inny rozmiar odpowiada;” jeżeli nie ma na półce to nie ma”, brak podejścia do klienta z zapytaniem „w czym mogę pomóc”, brak doradzenia w czym klientowi bardziej do twarzy; brak zaoferowania odzieży w innym kolorze jeżeli w szukanym brak jest rozmiaru Ogólne wrażenie niekorzystne, klient od razu ma ochotę wyjść ze sklepu Ekspozycja na witrynie: oryginalna, zachęcająca do wejścia do sklepu; Ekspozycja w sklepie: nie spełniająca oczekiwań, brak wyeksponowania kolekcji Obsługa przy kasie: typowo jak w markecie spożywczym, brak zaoferowania dodatków

Małgorzata_596

21.04.2010

Reserved

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (25)
Agencja ubezpieczeniowa Warta...
Agencja ubezpieczeniowa Warta Kielce Cel; ubezpieczenie samochodu Otoczenie: przyjazne, stwarzające możliwość łatwego kontaktu ajent-klient, brak odczucia typowego pomieszczenia biurowego Forma komunikacji: profesjonalna obsługa, nie narzucanie się klientowi, brak oferowania dodatkowych form ubezpieczenia (nieuzasadnionych) zwiększających wartość składki Obsługa: oferowanie pakietów po zbadaniu oczekiwań klienta, sugestie dodatkowych pakietów ze względu ma markę samochodu (ford focus , podgrzewana szyba, przypadki wśród klientów pękania szyb) . przygotowanie stawek ubezpieczenia ze względu na opcję posiadania samochodu na własność lub w leasingu. Propozycja oszczędności składek ubezpieczeniowych przy połączenia składek z ubezpieczeniem mieszkania. Brak wrażenia „złapania” klienta i nachalnego przypominania się z usługą, co często w tego typu usługach się zdarza.

Małgorzata_596

21.04.2010

WARTA

Placówka

Kielce, Sandomierska

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi