Opinie użytkownika (11)

Z oferty obsługi...
Z oferty obsługi Allianz korzystałam przy okazji ubezpieczenia samochodu. Odnawiałam swoją polisę. Pracownik był zainteresowany aby poinformować mnie o nowym, dodatkowym zakresem ubezpiczenia mojego samochodu. Sprawnie obsługiwał system, podał mi wysokość składki dodatkowego ubezpieczenia. Wysoko oceniam jakość obsługi Allianz.

Małgorzata_452

05.03.2020

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownica PZU przedstawiała...
Pracownica PZU przedstawiała ofertę ubezpieczenia samochodu firmy, w której pracuje. Na moją prośbę o ofertę odpowiedziała w ciągu kilku dni przesyłając pytania dotyczące samochodu. Po przesłaniu odpowiedzi do PZU czekałam kilka dni na ofertę. Pracownica obsługiwała mnie w sposób miły, była kompetentna ale przeszkadzało mi, że długo czekam na odpowiedź dot. mojej sprawy.

Małgorzata_452

05.03.2020

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z firmy Ergo...
Z firmy Ergo Hestia korzystałam przy okazji wyrabiania gwarancji ubezpieczeniowej w firmie, w której pracuje. Pracownika, która mnie obsługiwała potrafiła w jasny i zrozumiały sposób przedstawić mi ofertę gwarancji ubezpieczeniowej. Podała mi wysokości składki. Wytłumaczyła sposób wyliczania składki. Mailowo otrzymałam od Pracownicy Ergi Hestia wykaz dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku. Jestem zadowolona z obsługi przez Pracownika Ergi Hestia.

Małgorzata_452

05.03.2020

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Szybka, sprawna...
Super. Szybka, sprawna obsługa. Dodatkowo proponowano kawę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_452

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W momencie korzystania z usług stacji, byla spora kolejka i tylko jedna kasa czynna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_452

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Sympatyczna, szybka...
Super. Sympatyczna, szybka obsługa. Mimo kolejki, obsługa kas pracowała sprawnie, nie czekałam długo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_452

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety byłam uczestnikiem...
Niestety byłam uczestnikiem stłuczki samochodowej. Ubezpieczenie auta mam w PZU wiec udalam sie do oddzialu do Wrocławia aby zgłosić szkode. Pan w Informacji zaproponował mi zadzwonic na infolinię i tam zglosić szkode. Telefon był dostępny na sali obsługi. Od razu po podniesieniu słuchawki odezwał sie operator. Co prawda rozmowa trwała dość długo (ok. 20 minut), ale zapewne wymagała tego moja sprawa. Ucieszył mnie fakt, ze termin oględzin samochodu został ustalony na za godzine od mojego telefonu. Ucieszył mnei ten fakt, że nie musialam czekać na to nawet kilku dni. Po rozmowie telefonicznej podeszlam do pani obsługującej przy stanowisku aby dopełnić formalności. Było kilka stanowisk, wiec nie oczekiwałm długo. Tam uzyskałam od Pracownicy szczegołowe i kompletne informacje. Wytłumaczyła mi co, krok po kropu, powinnam zrobić.Jedynie rzeczoznawca, który ogladał mój samochód zrobił to bardzo powierzchownie. Nie uważam, że zrobił to dokładnie.

Małgorzata_452

13.12.2009

PZU

Placówka

Wrocław, Aleja Karkonoska 45

Nie zgadzam się (22)
Dziś udałam się...
Dziś udałam się do Media Markt (Centrum Bielany k.Wrocławia) aby kupić czajnik bezprzewodowy. Nie wiedziałam, na który sprzęt zdecydować się ze względu na bardzo szeroki asortyment. Kilka półek z czajnikami. Zależało mi na szybkim zakupie wiec rozejrzałam się w poszukiwaniu sprzedawcy. Pani akurat była zajęta rozpakowywaniem innego towaru, ale odpowiedziała, że z chęcią pomoże mi wybrać. Poinformowałam pracownika jakie parametry mnie interesują (dobra marka, szybkie gotowanie, pojemność). Pani zdecydowanie poradziła mi odpowiedni czajnik, uzasadniła dlaczego, a ja bez wątpliwości kupiłam go. Można było odczuć, że pracownik był zorientowany w temacie. W odpowiedzi na moje potrzeby szybko poradził odpowiedni sprzęt. Zakup trwał zaledwie kilka minut.

Małgorzata_452

06.08.2009

Media Markt

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Infolinia Cyfry Plus...
Infolinia Cyfry Plus odesłała mnie do punktu Vobis we Wrocławiu celem sprawdzenia dlaczego dekoder przestał odbierac programy. Kiedy weszlam do Vobis przy ul. Hallera we Wrocławiu, przy stanowiskach (2) byli obslugiwani Klienci. Pomimo to ze pracownicy byli zajeci obsluga przywitali mnie "dzien dobry". Oprocz mnie byl jeszcze jeden oczekujacy. Widac bylo ze obslugiwani klienci wyszli zadowoleni, Slyszalam jak Pracownik odpowiadał na kazde ich pytanie, szczegolowo opisujac sprawe (pytania o laptop). PO tym jak pracownik (mezczyzna) skonczyl obsluge zostałam przez niego poproszona do stanowiska. Kiedy przedstawilam swoj cel wizyty Pracownik od razu zaproponowal najprostsze rozwiazanie - wymiana dekodera na inny. Bez zbednych reklamacji, napraw itp. Wszystko przebieglo sprawnie i w milej atmosferze. Ponadto zapytałam o mozliwosc przeniesienia Cyfry Plus do innego miejsca we Wrocławiu bez zmian abonenta. Pracownik poinstruował mnie jak sprawe najprosciej załatwic i zaproponował pomoc montazysty, ktory wspolpracuje ze sklepem. Dodatkowo na moja chec zakupu PenDrive dostałam propozycje kilkunastu roznych sprzetów. Bardzo podobała mi sie obsluga w Vobis w CH Borek. Pracownik kompetentny, uprzejmy i dodatkowo z poczuciem humoru.

Małgorzata_452

28.07.2009

Vobis

Placówka

Wrocław, Hallera 52

Nie zgadzam się (23)
Udałam sie do...
Udałam sie do Euro AGD w Centrum Bielany k/Wrocławia z zamiarem kupna cisnieniowego ekspresu do kawy. Wczesniej bylam w innym sklepie z tym sprzetem, jednak nie zdecydowałam sie na zakup tam. Tym samym co nieco dowiedzialam sie o ekspresach. Pomimo, ze kilka minut stałam przy polce z ekspresami zaden z pracowników sklepu nie zainteresował sie mna. Sama musialam prosic o pomoc i obsluge. Po tym jak podszedl pracownik i tak uslyszalam, ze on sie na ekspresach nie zna. Na moje pytanie kto moze mi pomoc, odpowiedzial, ze nie ma kolegi, ktory wie cos wiecej. Wyszlam. Poszlam do innego sklepu (inna nazwa) z pytaniem o ekspres do kawy. Sprzedawca byl bardzo kompetentny, potrafil doradzic, umial odpowiedziec na moje pytania dotyczace sprzetu. Gdyby nie nie fakt, ze towar byl z ekspozycji kupilabym go. Nie dałam za wygrana i udalam sie znowu do Euro AGD do centrum Wrocławia z zamiarem kupna konkretnego modelu ekspresu zaprezentowanego mi w ostatnim sklepie. Po tym jak wykazalam chec kupna konkretnego modelu, pracownik nie zadawal zadnych pytan. Nie zdziwilo go moje zdecydowanie. Mialam wrazenie, ze przeszkadzam. W dodatku z góry załozyl, ze towar kupie na raty. Nie czulam sie komfortowo. Do trzech razy sztuka.

Małgorzata_452

05.07.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Czesto jestem klientem...
Czesto jestem klientem delikatesow Alma w Arkadach Wrocławskich. Odpowiada mi obsługa na stoiskach: miesny, cukiernia, garmazerka. Zawsze obslugujacy witaja klientów "dzien dobry", usmiechaja sie, oferuja szczera pomoc. Pani na stoisku cukierniczym doradzaja zakup ciast, ktore z produktów sa najswiezsze. Towar w Almie jest wysokiej jakosci, jest duzy wybor, produkty sa poukladane na polkach (w przeciwienstwie do duzych marketów gdzie czesto towar jest luzno rzucony na regale). Odejmuje punkt za obsluge kasowa w Almie. Jestem tam codziennie i kazdego dnia kasjerki pytaja mnie o posiadana karte Alma. Codziennie odpowiadam, ze nie posiadam owej karty. Jeszcze zadna z pan w kasie mi jej nie zaproponowala. Dopiero zrobila to po mojej interwencji.

Małgorzata_452

05.07.2009

Alma Market

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi