Opinia użytkownika: Małgorzata_452
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Niestety byłam uczestnikiem stłuczki samochodowej. Ubezpieczenie auta mam w PZU wiec udalam sie do oddzialu do Wrocławia aby zgłosić szkode. Pan w Informacji zaproponował mi zadzwonic na infolinię i tam zglosić szkode. Telefon był dostępny na sali obsługi. Od razu po podniesieniu słuchawki odezwał sie operator. Co prawda rozmowa trwała dość długo (ok. 20 minut), ale zapewne wymagała tego moja sprawa. Ucieszył mnie fakt, ze termin oględzin samochodu został ustalony na za godzine od mojego telefonu. Ucieszył mnei ten fakt, że nie musialam czekać na to nawet kilku dni. Po rozmowie telefonicznej podeszlam do pani obsługującej przy stanowisku aby dopełnić formalności. Było kilka stanowisk, wiec nie oczekiwałm długo. Tam uzyskałam od Pracownicy szczegołowe i kompletne informacje. Wytłumaczyła mi co, krok po kropu, powinnam zrobić.Jedynie rzeczoznawca, który ogladał mój samochód zrobił to bardzo powierzchownie. Nie uważam, że zrobił to dokładnie.